quote:Xbox 360
Street Fighter IV 25 euro (met t-shirt erbij)
Call of Duty: World at War 20 euro
50 Cent: Blood on the Sand 17 euro
Dead Space 15 euro
Mirror's Edge 9 euro (serieus, wow!!!)
Nouja hij is zeker niet slecht, het is meer dat ik hem nu al een tijd lang niet heb aangeraakt, wat vaak een teken is dat iets geen enorme TOPPERRRRRR is maar gewoon een best ok spelquote:Op maandag 2 maart 2009 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Dacht dat die wel goed was
http://www.budgetgaming.nl/news/1034.htmlquote:Het lijkt erop dat de Free Record Shop hele mooie aanbiedingen heeft, eigenlijk te mooi om waar te zijn. Wij denken dan ook dat het een foutje is, want de prijzen zijn wel heel erg laag! Maar je kunt het altijd proberen, kijken of ze het leveren.
update: Zoals wij al dachten: het is een foutje. Prijzen zijn inmiddels ook weer grotendeels teruggezet.
update 2: Inmiddels worden zeer veel bestellingen tegen de te lage prijzen door de Free Record Shop uitgeleverd. Een erg goede zaak al zeg ik het zelf. Laat het weten in de shopsurvey als jullie bestellingen er zijn!
Ga voor een 50"quote:Op maandag 2 maart 2009 17:42 schreef Reintji het volgende:
Nog tips voor een HD-TV? (40" of 42" en geschikt voor HD gamen)
De prijzen zijn snel aangepast. Maar ik heb ze wel voor die prijs nog in de bestelling staan. Anderen hebben ze al binnen, zelfs mirrors edge is bij sommigen aangekomen. Ik hoop dat t bij mij ook goed komtquote:Op maandag 2 maart 2009 17:56 schreef Rkatier het volgende:
Zou er zo'n grote run op die games zijn geweest dat ze het niet aankunnen.
Waarschijnlijk gaan ze we moeilijk doen.
Dat is zeker netjes van zequote:Op maandag 2 maart 2009 18:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/news/1034.html
Wel lekker voor hun (nodige) positieve shopsurveys op budgetgamingquote:
Jaquote:Op maandag 2 maart 2009 18:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Waar heb je hem staan? in de slaapkamer ofzo?
TJa het zijn wel echt twee verschillende games, dus het lijkt me niet dat savegames uitwisselbaar zijn... Kan me ook niets van herinneren toen ik mn review schreef, werd niet mee geadverteerd enzo...!quote:Op maandag 2 maart 2009 18:44 schreef koei het volgende:
Is er iemand die beide LEGO StarWars spellen gespeeld heeft?
Ik ben nu bezig met LEGO StarWars II: The original trilogie, maar vrijdag krijg ik LEGO Star Wars: The complete sage, welke ook deel IV, V en VI bevat. Zijn de savegames van deze spellen uit te wisselen ofzo, zodat ik niet in the complete saga de levels die ik al helemaal uit heb nog een keer hoef te spelen?
Mijlengroot.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:51 schreef w00h00 het volgende:
Iemand ervaring met het verschil van kwaliteit tussen een 'gewone 360' en een met een HDMI poort, aangesloten op een HD ready TV ?
Zeker de moeite waard?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou nou Wes, mijlengroot.![]()
Het is allemaal net wat crispier, wel wat minder felle kleuren.
Hij heeft het over een SDTV en een HDTV hé sheriff.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou nou Wes, mijlengroot.![]()
Het is allemaal net wat crispier, wel wat minder felle kleuren.
Kan je niet gewoon aansluiten met een componenten kabel, zelfde kwaliteit ongeveer.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard?
Ik zit namelijk te twijfelen om mijn huidige xbox te verkopen er er 1 met HDMI poort voor terug te kopen.
Ik kijk nu op 480i.
Volgens mij welquote:Op maandag 2 maart 2009 21:53 schreef lennartb.nl het volgende:
Hebben zelfs de arcades tegenwoordig niet allemaal HDMI?
Jawhol!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:53 schreef lennartb.nl het volgende:
Hebben zelfs de arcades tegenwoordig niet allemaal HDMI?
Dat krijg je omdat men geen OP wil!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alle 360's hebben tegenwoordig HDMI ja, al een jaar ofzo. Maar goed, het moet elk topic nog minstens 3 keer gevraagd worden volgens mij
Wat Wessiej zegt. Bij je 360 heb je een component kabel meegeleverd gekregen (scartblokje met 3 tulpen). Gebruik die gewoon. In mijn ogen is het verschil tussen HDMI en component niet zo groot om de overstap te nemen. Het beeldkwaliteit bij component is meer dan prima.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard?
Ik zit namelijk te twijfelen om mijn huidige xbox te verkopen er er 1 met HDMI poort voor terug te kopen.
Ik kijk nu op 480i.
Ik wil wel een OP, en ik vind jou als 360-fanboy de aangewezen persoon om er eentje te makenquote:
Scartblokje met 3 tulps is composite. Maar jij bedoeld inderdaad de 5 tulps component kabel. Het verschil tussen HDMI en component is naar mijn idee voornamelijk gemak. Beiden ondersteunen HD signalen en een hoop zweren bij component. HDMI lijkt me wel makkelijker aansluiten inderdaad. Ben wel blij dat ik de audio kan splitsen!quote:Op maandag 2 maart 2009 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat Wessiej zegt. Bij je 360 heb je een component kabel meegeleverd gekregen (scartblokje met 3 tulpen). Gebruik die gewoon. In mijn ogen is het verschil tussen HDMI en component niet zo groot om de overstap te nemen. Het beeldkwaliteit bij component is meer dan prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |