quote:Xbox 360
Street Fighter IV 25 euro (met t-shirt erbij)
Call of Duty: World at War 20 euro
50 Cent: Blood on the Sand 17 euro
Dead Space 15 euro
Mirror's Edge 9 euro (serieus, wow!!!)
Nouja hij is zeker niet slecht, het is meer dat ik hem nu al een tijd lang niet heb aangeraakt, wat vaak een teken is dat iets geen enorme TOPPERRRRRR is maar gewoon een best ok spelquote:Op maandag 2 maart 2009 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Dacht dat die wel goed was
http://www.budgetgaming.nl/news/1034.htmlquote:Het lijkt erop dat de Free Record Shop hele mooie aanbiedingen heeft, eigenlijk te mooi om waar te zijn. Wij denken dan ook dat het een foutje is, want de prijzen zijn wel heel erg laag! Maar je kunt het altijd proberen, kijken of ze het leveren.
update: Zoals wij al dachten: het is een foutje. Prijzen zijn inmiddels ook weer grotendeels teruggezet.
update 2: Inmiddels worden zeer veel bestellingen tegen de te lage prijzen door de Free Record Shop uitgeleverd. Een erg goede zaak al zeg ik het zelf. Laat het weten in de shopsurvey als jullie bestellingen er zijn!
Ga voor een 50"quote:Op maandag 2 maart 2009 17:42 schreef Reintji het volgende:
Nog tips voor een HD-TV? (40" of 42" en geschikt voor HD gamen)
De prijzen zijn snel aangepast. Maar ik heb ze wel voor die prijs nog in de bestelling staan. Anderen hebben ze al binnen, zelfs mirrors edge is bij sommigen aangekomen. Ik hoop dat t bij mij ook goed komtquote:Op maandag 2 maart 2009 17:56 schreef Rkatier het volgende:
Zou er zo'n grote run op die games zijn geweest dat ze het niet aankunnen.
Waarschijnlijk gaan ze we moeilijk doen.
Dat is zeker netjes van zequote:Op maandag 2 maart 2009 18:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/news/1034.html
Wel lekker voor hun (nodige) positieve shopsurveys op budgetgamingquote:
Jaquote:Op maandag 2 maart 2009 18:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Waar heb je hem staan? in de slaapkamer ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |