Ik heb je voor het weekend ook al erop geattendeerd dat je minder smileyposts moet postenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat snap ik dus niet he (zie ook die andere post van mij)
Thanks! hopen dat iedereen zich er aan houdtquote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en Milou__ check de OP met jouw regel..
Ik zoekenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en Milou__ check de OP met jouw regel..
Shiiit heb ik iets gemist?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:46 schreef Psychonikeo het volgende:
Misschien kan GlowMouse wel ff komen spoileren
Ik ga er nog een paar toevoegen.. over smiley-posts en spoilerenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Thanks! hopen dat iedereen zich er aan houdt
die handschoen jaquote:Op maandag 2 maart 2009 15:47 schreef jna het volgende:
Leukste was nog dat anti-haar middel waar je 3de graadsverbrandingen door opliep
Wat is oud?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb vanaf morgen misschien ook stage.. een maandje te laat![]()
Eens kijken of er hier nog oud-stageSC'ers zitten.
vast welquote:Op maandag 2 maart 2009 15:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb vanaf morgen misschien ook stage.. een maandje te laat![]()
Eens kijken of er hier nog oud-stageSC'ers zitten.
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zoekenZe loopt toch stage bij schouwburg
Maar je bedoelde iets anders
Die ken ik nog wel joah..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is oud?PieterBas is wel de 'oudste' hier denk ik
nee ik deed het ook nooit eigenlijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]_!
Ik dacht trouwens dat dat al een onbeschreven regel was, maar bijna niemand deed het
quote:
Ikke welquote:Ik dacht trouwens dat dat al een onbeschreven regel was, maar bijna niemand deed het
Jaquote:
quote:
32 afleveringquote:Op maandag 2 maart 2009 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
Die ken ik nog wel joah..En ik zag dat jij weer een hele meuk van die dikvoormekaar-show geupload had.
idd.. dat doen ze zomaarquote:Op maandag 2 maart 2009 15:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
JaHarde schijf stuk, wordt niet meer gevonden. En natuurlijk buiten de garantieperiode. Maar net Apple gebeld en het wordt kosteloos gerepareerd.
Apple
haha.. maar ik deed het echt per ongelukquote:Op maandag 2 maart 2009 15:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
Je zei dat je het kon handelenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd.. dat doen ze zomaar
[..]
haha.. maar ik deed het echt per ongeluk
jij bent onze grote leermeesterquote:
ik heb er al mee gehandeldquote:Op maandag 2 maart 2009 15:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je zei dat je het kon handelen
Weet ik hoor
en dat blijft prettigquote:Op maandag 2 maart 2009 15:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja top! Scheelt mij weer een paar knaken
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:54 schreef Psychonikeo het volgende:
jij bent onze grote leermeester
Trouwens.. we maken zelfs onze eigen regeltjes in deze reeks.. Zie ons eens zelfregulerend zijn
quote:
jaaquote:Op maandag 2 maart 2009 15:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben zo enthousiast joh
Het is alweer vier uur![]()
![]()
was even naar de WCquote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dat blijft prettig
Alleen die iPhone appstore blijft een lastig horde om te nemen blijkbaar
op mijn werk ben ik met een app bezig, maar zijn wat problemen mee om die goed in de appstore te krijgen. Zal ook wel gedeeltelijk aan ons liggen hoor, maar dat gaat gewoon ff wat moeilijkerquote:
zal is luisteren.quote:
Dat zal ongetwijfeldquote:
Google-adquote:Perfectclinic® Laser ¤25
Snel van je ongewenste haartjes af. Permanent ontharen met Diode-laser.
lolquote:Op maandag 2 maart 2009 16:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld
[..]
Google-adEerst tegen haarverlies, nu voor haarverlies
nee nog steeds keelpijn.. die was die 2e die ik zou nemenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Pizza pita
Je bent weer de oude merk ik?
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lol
[..]
nee nog steeds keelpijn.. die was die 2e die ik zou nemen
En met mijn 120 posts in het vorige topic val ik nog net buiten het spamrecord in de statistieken
jij had er 99quote:Op maandag 2 maart 2009 16:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh, en dropjes helpen ook niet?
Hmm, eens kijken wat ik daarvan gemaakt heb
Ik zag het jaquote:Op maandag 2 maart 2009 16:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij had er 99
dropjes hou ik niet van en heb ik dus ook niet in huis
haha ik had het al gezien, vandaar snelquote:Op maandag 2 maart 2009 16:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zag het jaSnelle jelle
Ah nou dan weet ik het ook niet meer hoor
Goed planquote:Op maandag 2 maart 2009 16:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha ik had het al gezien, vandaar snelEn als we de nummer 1 nog eens willen halen, dan moeten we daar samen een paar uur voor hebben zonder al die andere spammers
Maar ik ben gewoon niet te redden voorlopig
uhm.. goeie vraag. Meeting organiseren op een plek zonder internet en dat wij er als enige niet bij zijn? Of gewoon gijzelen tijdens een meeting, dan hebben we erna alle tijd.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Alleen.. Hoe schudden we alle andere spammertjes af dan
Hahaha.. Zou kunnenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. goeie vraag. Meeting organiseren op een plek zonder internet en dat wij er als enige niet bij zijn? Of gewoon gijzelen tijdens een meeting, dan hebben we erna alle tijd.
Oh okey. Wel tof. Wat voor app?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
op mijn werk ben ik met een app bezig, maar zijn wat problemen mee om die goed in de appstore te krijgen. Zal ook wel gedeeltelijk aan ons liggen hoor, maar dat gaat gewoon ff wat moeilijker
hmm.. dat kunnen we doenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha.. Zou kunnenOf we spammen een keer op een dag dat er gewoon weinig gespamd wordt
Dus niet op vrijdag of maandag
maar er niet zoveel over zeggen (beursgenoteerd), maar de komende app is eigenlijk een google maps kloon. Maar we willen het nog gaan uitbreidenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh okey. Wel tof. Wat voor app?
volgende de statistieken sowieso elke dag tussen 2 en 6 's nachtsquote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alleen wanneer wordt er weinig gespamd?
Dat gaat 'm niet worden hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 16:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgende de statistieken sowieso elke dag tussen 2 en 6 's nachts
Truequote:Op maandag 2 maart 2009 16:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat bedoel ik, maar alleen is ook zo saai.
hmm.. zondag ben ik meestal ook wel druk, dus dan moeten we daar een keer een donderdag voor uittrekkenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:20 schreef Daph_ het volgende:
Zondag en donderdag wordt er weinig gespamd volgens de statistics
Op donderdag werk ikquote:Op maandag 2 maart 2009 16:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. zondag ben ik meestal ook wel druk, dus dan moeten we daar een keer een donderdag voor uittrekken
haha ok.. dat moet dan maarquote:Op maandag 2 maart 2009 16:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op donderdag werk ikEn daar wordt ik per uur uitbetaald dus daar wil ik wel graag hard werken
![]()
Ergens 's avonds dan maar?
what else is new?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooi, dan zitten we in ieder geval op één lijn
Joepieeeequote:Op maandag 2 maart 2009 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat moet kunnen, ik ga toch nergens heen
dat ligt eraan.. mag ik keuren?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Joepieeee
Ik moet vanavond alleen wel even twee pakketjes met kleding passenDus ik ben wel even een half uurtje bezig, maar dat moet kunnen toch
Ik hoor meestal "Shut up and let me go"quote:Op maandag 2 maart 2009 16:28 schreef Psychonikeo het volgende:
oh wat een klassieker... "Shut up, and sleep with me. Come on why don't you sleep with me."
aaaawhquote:Op maandag 2 maart 2009 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoor meestal "Shut up and let me go"![]()
Het is niet waar hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is niet waar hoor![]()
pillie.. jouw tijd komt nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan moet dekkered mij komen fotograferen?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bij.... jou?
Ik hoorde dat dekkered kan fotograferen
Ik moest er toch ergens een gekke draai aan geven?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En dan moet dekkered mij komen fotograferen?![]()
Grappig
Nou dat is dan geluktquote:Op maandag 2 maart 2009 16:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik moest er toch ergens een gekke draai aan geven?
Ghehequote:Op maandag 2 maart 2009 16:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jeuj
Ja, ik kan immers het huis niet uit, anders had ik die foto's wel komen nemen
niet kunnen natuurlijk! anders had ik al voor je huis in de bosjes gelegen om te stalkenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ghehe
Je kan of je wil het huis niet uit?
In welke bosjesquote:Op maandag 2 maart 2009 16:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet kunnen natuurlijk! anders had ik al voor je huis in de bosjes gelegen om te stalken
Scherpquote:Op maandag 2 maart 2009 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij moet toch posten?
[..]
Dat mag ik hopen ja
Als je in de bosjes gaat liggen weet ik in ieder geval zeker dat je voor het verkeerde huis ligtquote:
haha.. ok.. Dan zet ik dat op de aantekeningenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je in de bosjes gaat liggen weet ik in ieder geval zeker dat je voor het verkeerde huis ligt
Doe datquote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. ok.. Dan zet ik dat op de aantekeningen
Ik weetquote:Op maandag 2 maart 2009 16:41 schreef Psychonikeo het volgende:
dat bedoel ik
ik ken jouw situatie al te goed hoor
Dat zei ikquote:Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
*onderwerp verandering*
bijna 5 uur al weer!
Jeeeej ik was eersterderderquote:Op maandag 2 maart 2009 16:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij was eerderder ja
Maar als er iemand is van wie ik kan verliezen...
Hier wordt het al donkerquote:
whehe.. donker worden zal toch nog niet?? Zo laat is het niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier wordt het al donker
Hoewel ik niet weet of dat komt doordat de zon onder gaat of doordat er zulke donkere bewolking hangt
ik verzin het niet hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 16:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. donker worden zal toch nog niet?? Zo laat is het niet.
Hier breekt het dus juist weer open..
toont weer aan hoe ver onze harten uit elkaar liggen...
Blerse!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:52 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga mijn spulletjes inpakken en lekker naar huis toe
Tot vanavond
Rustquote:Op maandag 2 maart 2009 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
Ja en dan blijf je hier toch alleen over..
Wil je de reeks dicht hebben?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Alleen volspammen is misschien ook wat overdreven
Succesquote:Op maandag 2 maart 2009 16:55 schreef dekkered het volgende:
maar ben ook zo weg moet zo auto rijden, (piles pas maar op![]()
)
Je bent ziek, ga eens slapen ofzoquote:Op maandag 2 maart 2009 16:55 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar ik kan ook heel druk zijn in mijn eentje
Ik ga eerst maar eens douchen enzo denk ik.. Misschien dat het een beetje opknaptquote:Op maandag 2 maart 2009 16:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Succes
En als je hier in de buurt komt ben je flink verdwaald
[..]
Je bent ziek, ga eens slapen ofzo![]()
Succesquote:Op maandag 2 maart 2009 16:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar eens douchen enzo denk ik.. Misschien dat het een beetje opknapt
neuh.. daar ben ik al zo mee opgegroeidquote:Op maandag 2 maart 2009 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Succes![]()
Even niet achter pc wil misschien ook wel helpen?
nog nooit geweest of toevallig vandaag gevonden wat je moest hebben?quote:
Ik was nog nooit echt naar boven geweestquote:Op maandag 2 maart 2009 17:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog nooit geweest of toevallig vandaag gevonden wat je moest hebben?
Ik zat ernaast op school, dus ik was er erg vaak te vinden
goed zo!!quote:Op maandag 2 maart 2009 17:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was nog nooit echt naar boven geweestEn nu ben ik lid en heb ik wat ik wilde
![]()
Ik zei dat dekkered kon fotograferen als grap en hij zei dat jij er ook mee bezig was.quote:
hoop het ook niet voor jequote:Op maandag 2 maart 2009 17:43 schreef Puala het volgende:
auto met 2 doden hier langs de snelweg en een school-vriend vermist.. ik hoop zo dat mijn denken niet waar is
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zei dat dekkered kon fotograferen als grap en hij zei dat jij er ook mee bezig was.
Was nieuw voor me
Hehe, nee. Zondag Volkswagen meeting gehad, en thema was 80'squote:
haha ok.. goedie actie danquote:Op maandag 2 maart 2009 18:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, nee. Zondag Volkswagen meeting gehad, en thema was 80's
Yupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, vind het bij jou leuker staan als bij je buurman, Dean
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Yupmafkees! Jij bent echt de man daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu nog 20 kg eraf, en dan ben ik niet meer te stuitenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mafkees! Jij bent echt de man daar
dat wil ik ook welquote:Op maandag 2 maart 2009 18:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu nog 20 kg eraf, en dan ben ik niet meer te stuiten
al rond de 25 lessen, had vandaag toets 2 maar kon men kop der niet echt bij houden.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoeveel lessen al gehad? En wat gaat er niet goed?
Ik ken er nog een paarquote:Op maandag 2 maart 2009 18:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben de enige dat het niet wil denk ik
Das niet handig hèquote:Op maandag 2 maart 2009 18:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
al rond de 25 lessen, had vandaag toets 2 maar kon men kop der niet echt bij houden.
Over dat wat ik hou welquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:38 schreef Daph_ het volgende:
Ben stiekem ook wel een beetje trots op mezelf dat ik ook een groot deel terug stuur
trots? ok.. nou ja, mooi danquote:Op maandag 2 maart 2009 18:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Over dat wat ik hou wel![]()
Ben stiekem ook wel een beetje trots op mezelf dat ik ook een groot deel terug stuur
Waar heb je het overquote:Op maandag 2 maart 2009 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
20 vind ik ook wat veel, maar 5 of zo
Ieder zo z'n hobby tochquote:Op maandag 2 maart 2009 18:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit waren mijn laatste pakketten in ieder geval voor anderhalve maand tijd, zegt dat genoeg?
Zo eng ben ik toch niet?quote:
Kg's.quote:
Beetje trots ja, want ik heb me de afgelopen paar maanden wel uitgeleefd met m'n bestellingenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
trots? ok.. nou ja, mooi dan
en wat hou je dan wel? tell me
True, maar dit werd wel een erg dure hobbyquote:
Er is een jongen van school vermist sinds Zaterdag. Hij ging uit in Arnhem en is niet meer thuis gekomen.quote:
had ik ookquote:Op maandag 2 maart 2009 18:44 schreef Piles het volgende:
Ik vind die lichtblauwe blouse juist het leukste![]()
Ik vind hem los ook erg leuk, maar de kleur staat me nietquote:Op maandag 2 maart 2009 18:44 schreef Piles het volgende:
Ik vind die lichtblauwe blouse juist het leukste![]()
dat kan gebeuren, jammer maar helaasquote:Op maandag 2 maart 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind hem los ook erg leuk, maar de kleur staat me niet
Hoorde dat denet op de radio ja..quote:Op maandag 2 maart 2009 18:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Er is een jongen van school vermist sinds Zaterdag. Hij ging uit in Arnhem en is niet meer thuis gekomen.
Nu is er een auto gevonden langs de A15, vlak bij mijn huis, met 2 dode jonge kerels er in..
Ben zo bang dat het de jongen is die ik ken
Als ik Omroep Gelderland zo bekijk maak ik me ook een beetje zorgenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:44 schreef Puala het volgende:
Er is een jongen van school vermist sinds Zaterdag. Hij ging uit in Arnhem en is niet meer thuis gekomen.
Nu is er een auto gevonden langs de A15, vlak bij mijn huis, met 2 dode jonge kerels er in..
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat kan gebeuren, jammer maar helaas
Flink project danquote:Op maandag 2 maart 2009 18:49 schreef Bravebart het volgende:
Whoi! Zo, ik ben weer thuis na een dag aan project werken. En vanavond eerst een carrièreavond en dan wèèr aan het project werkenIk heb het er maar druk mee
conclusie: hij is hetquote:Op maandag 2 maart 2009 18:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Toen je zei dat ie sinds zaterdagavond vermist was, en dat letterlijk in het bericht stond kon dat bijna niet andersquote:
Jup.. Scheelt weer wat euri'squote:Op maandag 2 maart 2009 18:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat kan gebeuren, jammer maar helaas
Mwa, ik ben nog wel aardig wat dagen/avonden bezig met dat projectquote:Op maandag 2 maart 2009 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Flink project danOh, en vanavond pak-avond dus
![]()
Ga je Dean's voorbeeld volgen?
had ik ook al gezegd tegen dr.. Tijdje terug bijna hetzelfde meegemaakt. Is echt zo klote..quote:Op maandag 2 maart 2009 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Toen je zei dat ie sinds zaterdagavond vermist was, en dat letterlijk in het bericht stond kon dat bijna niet anders![]()
Bah
Thanksquote:Op maandag 2 maart 2009 18:50 schreef Milou__ het volgende:
Toffe foto dean!
en daph_ .. Bloesjes zijn altijd mooi
Ik heb vanaf woensdag ook een project, 18 weken langquote:Op maandag 2 maart 2009 18:53 schreef Bravebart het volgende:
Mwa, ik ben nog wel aardig wat dagen/avonden bezig met dat project
Ahquote:En nee, vanavond niet pak-avondMorgen naar het kankerinstituut pak-dag*O*
toch jammer dat er geen foto's zijn nuquote:Op maandag 2 maart 2009 18:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks
Deze zitten heel mooi, getailleerd enzo
Regel die meet nou eensquote:Op maandag 2 maart 2009 18:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toch jammer dat er geen foto's zijn nu
Nicequote:Op maandag 2 maart 2009 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb vanaf woensdag ook een project, 18 weken lang![]()
Yeahquote:[..]
Ah
Ik vind wel altijd jammer van h&m bloesjes dat snel de vorm eruit is door het wassenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks
Deze zitten heel mooi, getailleerd enzo
Ik zal eens kijken of er foto's zijn van mij met een blouseje aan.. Ik heb ze namelijk in veel meer kleuren alquote:Op maandag 2 maart 2009 18:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toch jammer dat er geen foto's zijn nu
doen we het voorquote:Op maandag 2 maart 2009 18:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of er foto's zijn van mij met een blouseje aan.. Ik heb ze namelijk in veel meer kleuren alAlleen zijn de meesten nu te groot
Hmm bij deze heb ik dat nietquote:Op maandag 2 maart 2009 18:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vind wel altijd jammer van h&m bloesjes dat snel de vorm eruit is door het wassen
quote:
Ga je nou die arme kindertjes nou ook nog lopen afkrakenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:56 schreef Milou__ het volgende:
Ik vind wel altijd jammer van h&m bloesjes dat snel de vorm eruit is door het wassen
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:57 schreef Piles het volgende:
Ga je nou die arme kindertjes nou ook nog lopen afkrakenZe krijgen al zo weinig betaald
En ze hebben toch geen tijd om het uit te gevenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Die kindjes die kunnen sparen, die werken al vanaf hun 4e
Oh oke, kan ook aan mijn was-style liggen hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm bij deze heb ik dat nietDeze blijven mooi, hoe vaak ik ze ook draag.. Ik heb er twee waar de vorm wel al uit gaat, maar die draag ik eigenlijk alleen maar met een giletje of een riem in de taille erover
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Die kindjes die kunnen sparen, die werken al vanaf hun 4e
ik deed het gewoon niet eensquote:Op maandag 2 maart 2009 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit is niet eens meer een voorzet te noemen
Ik weet niet eens hoe deze gewassen worden, doet mijn moederquote:Op maandag 2 maart 2009 18:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh oke, kan ook aan mijn was-style liggen hoor
En waar willen ze het aan uit geven? Eten vangen ze zelfquote:Op maandag 2 maart 2009 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
En ze hebben toch geen tijd om het uit te geven
Wat zijn we weer hard
Nee, ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeezquote:Op maandag 2 maart 2009 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit is niet eens meer een voorzet te noemen
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik ook nietwat een goede invloed!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aaahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |