Ik heb je voor het weekend ook al erop geattendeerd dat je minder smileyposts moet postenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat snap ik dus niet he (zie ook die andere post van mij)
Thanks! hopen dat iedereen zich er aan houdtquote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en Milou__ check de OP met jouw regel..
Ik zoekenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en Milou__ check de OP met jouw regel..
Shiiit heb ik iets gemist?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:46 schreef Psychonikeo het volgende:
Misschien kan GlowMouse wel ff komen spoileren
Ik ga er nog een paar toevoegen.. over smiley-posts en spoilerenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Thanks! hopen dat iedereen zich er aan houdt
die handschoen jaquote:Op maandag 2 maart 2009 15:47 schreef jna het volgende:
Leukste was nog dat anti-haar middel waar je 3de graadsverbrandingen door opliep
Wat is oud?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb vanaf morgen misschien ook stage.. een maandje te laat![]()
Eens kijken of er hier nog oud-stageSC'ers zitten.
vast welquote:Op maandag 2 maart 2009 15:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb vanaf morgen misschien ook stage.. een maandje te laat![]()
Eens kijken of er hier nog oud-stageSC'ers zitten.
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zoekenZe loopt toch stage bij schouwburg
Maar je bedoelde iets anders
Die ken ik nog wel joah..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is oud?PieterBas is wel de 'oudste' hier denk ik
nee ik deed het ook nooit eigenlijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]_!
Ik dacht trouwens dat dat al een onbeschreven regel was, maar bijna niemand deed het
quote:
Ikke welquote:Ik dacht trouwens dat dat al een onbeschreven regel was, maar bijna niemand deed het
Jaquote:
quote:
32 afleveringquote:Op maandag 2 maart 2009 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
Die ken ik nog wel joah..En ik zag dat jij weer een hele meuk van die dikvoormekaar-show geupload had.
idd.. dat doen ze zomaarquote:Op maandag 2 maart 2009 15:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
JaHarde schijf stuk, wordt niet meer gevonden. En natuurlijk buiten de garantieperiode. Maar net Apple gebeld en het wordt kosteloos gerepareerd.
Apple
haha.. maar ik deed het echt per ongelukquote:Op maandag 2 maart 2009 15:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
Je zei dat je het kon handelenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd.. dat doen ze zomaar
[..]
haha.. maar ik deed het echt per ongeluk
jij bent onze grote leermeesterquote:
ik heb er al mee gehandeldquote:Op maandag 2 maart 2009 15:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je zei dat je het kon handelen
Weet ik hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |