Inderdaadquote:
Zonder mij denk ik..... ik heb ten eerste geen tijd, de komende weken staan in het teken van een reeks concerten, vrije tijd die ik dan over heb besteed ik toch liever aan mezelf, en ten tweede geen geld om naar Amsterdam te komenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Amsterdam, datum nader te overleggen
We willen een echte serieuze meet waar mensen echt heen gaan
Ik kan alleen morgen nog duiken omdat we donderdagavond weer naar huis vliegen en 24 uur voorafgaande aan het vliegen wordt afgeraden om nog te duiken i.v.m. drukverschillen onder water en in de lucht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Maar hopen dat je de rest van je vakantie nog wel weer kunt duiken (of andere leuke dingen doen)!
Hoe lang ben je nog daar? Of op een volgende bestemming?
Wow, dat wist ik niet. Toch allebei wel heftig dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:31 schreef MadMaster het volgende:
24 uur voorafgaande aan het vliegen wordt afgeraden om nog te duiken i.v.m. drukverschillen onder water en in de lucht.
Gewoon een standaard veiligheidsmaatregel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow, dat wist ik niet. Toch allebei wel heftig dus
Mooi bruggetje, maar dat is inderdaad minder plezierigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Klinkt goed
Gebouw in Keulen ingestort: vrees voor dertig doden Da's minder goed
Graag gedaan, een van de weinige leuke nummers van Bowiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:31 schreef Soempie het volgende:
Ik probeerde juist dat nummer niet in m'n hoofd te krijgen.![]()
quote:< robT> Name ONE thing that your windows comp can do that my MAC cant
< bawss> Right click.
quote:< Alkivar> we're on our way back from partying in NYC over the weekend ... it was like sunday afternoon we're headed back west
< Alkivar> we're cruisin... maybe 130-140mph
< Alkivar> flew past a trooper on the side of the road
< Alkivar> trooper lights up ... siren blasting ... chasing us down the highway
< Alkivar> we're both like should we stop ... there's no way he can catch up to us
< Alkivar> we decided to be good and stop
< Alkivar> cop catches up to us ... comes out gun drawn ... pissed as hell
< Alkivar> walks up to the side of the car and goes
< Alkivar> "SON CAN I SEE YOUR PILOT'S LICENSE"
< Alkivar> Jason pulls out his fucking pilot's license
< Alkivar> cop's jaw hits the fucking ground
< Alkivar> most stunned face I've ever fucking seen
< Alkivar> in this practically a whimper goes "get the fuck out of here"
< Alkivar> no ticket... too embarassed apparently
< Alkivar> I'll never forget that day long as I live
< Alkivar> I was sure we were goin to jail
quote:<Hiroe> he was dressed as a big fuckin devil
<Hiroe> like, HUGE costume
<Hiroe> 8-foot lizard wings, giant horns on the head
<Hiroe> at some anime con in california
<Hiroe> they were double booked with a southern Baptist group in the same hotel
<Hiroe> he's riding the elevator down to the con space
<Hiroe> doors open, little old baptist woman standing there
<Hiroe> he just says "Going Down" in his best evil voice
quote:
Deze snap ik nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik lig zo'n beetje te huilen van het lachen hier
<pihlopase> Jesus Saves
<jbroome> pases to moses, SCOOOOORE
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik lig zo'n beetje te huilen van het lachen hier
<pihlopase> Jesus Saves
<jbroome> pases to moses, SCOOOOORE
Nicequote:Op woensdag 4 maart 2009 08:30 schreef Soempie het volgende:
Vrije dag om me weer helemaal suf te rekenen.![]()
Gister twee keer een 9 terug.
Nice!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik mag
- actiepunten afwerken van mijn bezoek aan Valencia
Ik ga doen:quote:
Het is geen klacht, het is een constatering.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:51 schreef wyccie het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er over geluid geklaagd moet worden. Als het hard genoeg is om het te kunnen verstaan, geen hinderlijke ruis heeft, en synchroon loopt, is het prima. Nog nooit meegemaakt dat dat niet het geval was in de bioscoop.
Als de film maar goed is, dan maakt het toch niet uit of je het dwarrelen van een blaadje hoort terwijl er auto's voorbijrazen.
Het is zo'n typische mannenklacht. Maar het is je vergeven, Nem. Je bent een man.
Oh, jij klaagt meer over de kleurtjes van het hoesje? Typische vrouwenklacht. Maar je bent een vrouw, het is je vergeven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:55 schreef wyccie het volgende:
Nou, dan heb jij je eigen vraag beantwoord. Zo moeilijk was het niet.
Ik klaag ook nooit over cd's, of dvd's. Net zoals bij Etcie kan het me weinig boeien.
Dat is inderdaad heel irritant.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:52 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja geluid en video die niet synchroon lopen daar word ik chagerijnig van
Nee, ik klaag helemaal niet over cd's inclusief hun hoesjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, jij klaagt meer over de kleurtjes van het hoesje? Typische vrouwenklacht. Maar je bent een vrouw, het is je vergeven.
Maar dat gaat over de bioscopen an sich. Niet of het geluid slecht is. Ik heb er echt nog nooit iemand over horen klagen. Dat vind ik natuurlijk mooi. Maar ook gewoon apart. Want mensen hebben altijd wat te zeiken.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, jij klaagt meer over de kleurtjes van het hoesje? Typische vrouwenklacht. Maar je bent een vrouw, het is je vergeven.
Volgens mij mag je ook best over het geluid in de bioscoop klagen in dta topic. Ze hebben het ook over te duur voedsel van de bioscoop.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat gaat over de bioscopen an sich. Niet of het geluid slecht is. Ik heb er echt nog nooit iemand over horen klagen. Dat vind ik natuurlijk mooi. Maar ook gewoon apart. Want mensen hebben altijd wat te zeiken.
Ja dat denk ik dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ook best over het geluid in de bioscoop klagen in dta topic. Ze hebben het ook over te duur voedsel van de bioscoop.
Maar waarschijnlijk is het geluid dus gewoon goed in bioscopen?
Lijkt me wel irritant, steeds mensen die binnekomen met eten en drinken. Fijn voor je zicht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:
Bij onze bioscoop hoef je niet vooraf iets te snacken te bestellen, maar kun je tijdens de film bestellenZe hebben alleen geen ijs of popcorn dat vind ik soms wel jammer.
En dan...gaan ze het verkopen op Marktplaats?quote:Er is vannacht een benzineslang doorgesneden bij de auto van m'n schoonmoeder en ze hebben de benzine gejat. What the fuck
Dat deden we vroeger wel eens, een zak chips in de rugzak mee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken dan ook genoeg mensen die zelf dingen meenemen naar de bios.
Daar heb je nauwelijjks last vanquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lijkt me wel irritant, steeds mensen die binnekomen met eten en drinken. Fijn voor je zicht.![]()
[..]
Ik denk eerder in hun eigen auto gooienquote:En dan...gaan ze het verkopen op Marktplaats?![]()
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Dat deden we vroeger wel eens, een zak chips in de rugzak mee.
Tegenwoordig niet meer. Op zich kun je het ook goed twee uur volhouden zonder chips.
Dat kan inderdaad. Maar het is wel lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:26 schreef wyccie het volgende:
Dat deden we vroeger wel eens, een zak chips in de rugzak mee.
Tegenwoordig niet meer. Op zich kun je het ook goed twee uur volhouden zonder chips.
Ja dat doe ik zo snel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:20 schreef wyccie het volgende:
Doe je dat zo snel?Werd je met de auto gebracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |