Typisch...quote:
Prima, net terug van 4 dagen Curaçao.quote:Hoe is de vakantie?
Moet je dat niet twee maand van tevoren doen?, heb je ander werk of ga je even niks doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:33 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb een aardig avondje achter de rug, vanavond aan mijn werkgever laten weten dat ik mijn contract niet verleng dat morgen(dinsdag) afloopt
Betaald je nieuwe werk beter dan of is het ander werk dat je nu gaat doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:37 schreef lubje25 het volgende:
Heb al een andere baan. Het is een jaarcontract dat morgen dus afloopt. Bij tijdelijke contracten hoef je dat niet van te voren te doen. Ze had het nieuwe contract al bij zich maar als ze niet tevreden waren geweest had ik vanavond kunnen horen dat ik woensdag geen baan meer had.
Dat heet te laatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:38 schreef Soempie het volgende:
Te vroeg.![]()
Ik had er al een uur geleden uit gemoeten, maar dat lukte niet.
quote:
En nu mogen wij raden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:58 schreef MaJo het volgende:
ik heb wel iets anders veranderd en weet niet of ik er nu spijt van heb
Je hebt je hoofd kaalgeschoren?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:58 schreef MaJo het volgende:
ik heb mijn naam niet veranderd en ga ook niet bij defensie werken
ik heb wel iets anders veranderd en weet niet of ik er nu spijt van heb
Bingoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Majo, geen andere haarkleur he?
Uhuhquote:
Vanavondquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat vraagt om foto's
Maar ik ga weer verder met m'n werk nu
Inderdaadquote:
Zonder mij denk ik..... ik heb ten eerste geen tijd, de komende weken staan in het teken van een reeks concerten, vrije tijd die ik dan over heb besteed ik toch liever aan mezelf, en ten tweede geen geld om naar Amsterdam te komenquote:Op maandag 2 maart 2009 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Amsterdam, datum nader te overleggen
We willen een echte serieuze meet waar mensen echt heen gaan
Ik kan alleen morgen nog duiken omdat we donderdagavond weer naar huis vliegen en 24 uur voorafgaande aan het vliegen wordt afgeraden om nog te duiken i.v.m. drukverschillen onder water en in de lucht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Maar hopen dat je de rest van je vakantie nog wel weer kunt duiken (of andere leuke dingen doen)!
Hoe lang ben je nog daar? Of op een volgende bestemming?
Wow, dat wist ik niet. Toch allebei wel heftig dusquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:31 schreef MadMaster het volgende:
24 uur voorafgaande aan het vliegen wordt afgeraden om nog te duiken i.v.m. drukverschillen onder water en in de lucht.
Gewoon een standaard veiligheidsmaatregel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow, dat wist ik niet. Toch allebei wel heftig dus
Mooi bruggetje, maar dat is inderdaad minder plezierigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Klinkt goed
Gebouw in Keulen ingestort: vrees voor dertig doden Da's minder goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |