Trusten alvastquote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ga er ook vandoor. Fijne avond nog!
Ze hadden eerder vandaag ook al problemen. Zal zo wel weer werken.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ga er ook vandoor. Fijne avond nog!
Begin overal spierpijn te krijgen (bang voor aankomende griep)quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook richting bed, voel me niet helemaal fit dus maar even vroeg gaan slapen
Merci. Die stem klonk al bekendquote:Op maandag 2 maart 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Scheermesje - Draadje naar Draadje
dank je welquote:Op maandag 2 maart 2009 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hadden eerder vandaag ook al problemen. Zal zo wel weer werken.
Als er storingen zijn vermelden ze dat trouwens vaak op http://status.twitter.com/
Ik ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook richting bed, voel me niet helemaal fit dus maar even vroeg gaan slapen
Hier vooral keelpijn / beetje verkouden.. Geloof dat er weer een nieuwe griep/verkoudheid rond gaat want ik hoor er meer mensen overquote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin overal spierpijn te krijgen (bang voor aankomende griep)
Opzich niet eens zo'n slecht ideequote:Op maandag 2 maart 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou hem gewoon samplelen en als je weggaat uit huis op loopje zetten
Feesten met Kraai ?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |