quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Doe niet zo happerig, zegquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
''zo had ik een keer seks met mijn collega, Bobby. Hij kon er geen fluit van. Met zijn fluitje.
Klinkt niet slecht dus.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]Nee, ik heb er nooit seks mee gehad. Vond haar sowieso niet boeiend en net iets te oud (32). Daarbij zag ze er ook wel uit als iemand die zich op ieder feestje even lekker liet volblaffen.
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Jim Carrey Rene Visser mag dood moet niet zo muiken
En? Trouwen?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij heet, hihi. Maar ik zal het niet zeggen hoor.
Wie goed doet, goed ontmoet.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
En kijk, nu krijg je je naamtopic welzonder vervelende regeltjes onderaan, is dat niet mooi.
*huilt*quote:Op maandag 2 maart 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sorry, quote het dan zelf niet kut
Ik weet het ookquote:Op maandag 2 maart 2009 15:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij heet, hihi. Maar ik zal het niet zeggen hoor.
I know, kon geen andere vinden.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet wel naar/op iets happen natuurlijk!
Als je niet van die hoge standaarden hebt niet neequote:
Visser? Want mooier kan ik me niet bedenken...quote:Op maandag 2 maart 2009 15:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja je hebt wel een mooie achternaam.
Ja nie echt hollands nie.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja je hebt wel een mooie achternaam.
Neuh, die heb ik niet, zie m'n exquote:Op maandag 2 maart 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je niet van die hoge standaarden hebt niet nee
Visser is echt een kankerachternaamquote:Op maandag 2 maart 2009 15:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Visser? Want mooier kan ik me niet bedenken...
Graskalfje.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Visser? Want mooier kan ik me niet bedenken...
Dan vraag ik me af waarom ik nog nooit een naamtopic van wd heb gekrijgtquote:
Dan deed je blijkbaar bij mij iets niet goed, anders was het wel een leuk topic geworden.quote:
Ah okeequote:Op maandag 2 maart 2009 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neuh, die heb ik niet, zie m'n ex
Kloptquote:Op maandag 2 maart 2009 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Visser is echt een kankerachternaam
Denk er nog maar eens goed over na.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan deed je blijkbaar bij mij iets niet goed, anders was het wel een leuk topic geworden.
Of probeerde je iets anders te zeggen?
Nie liegen, zie je neus groeien.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Achterneefje jameer ook niet gelukkig.
Ken je ene Jan Jaap Visser?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Achterneefje jameer ook niet gelukkig.
Rustig maarNG nog een paar uur en dan is D_A weer online. Kunnen jullie elkaar weer homosprookjes vertellen.quote:
Ja, nee, ik weet niet. Ik dacht ik vraag het even.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
OH ja, nee, die ken ik wel hoor.
Wel Frank Visserquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Rustig maarNG nog een paar uur en dan is D_A weer online. Kunnen jullie elkaar weer homosprookjes vertellen.
The beginning of wisdom is found in doubting; by doubting we come to the question, and by seeking we may come upon the truth.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je iets afvragen is over het algemeen geen keuze.
Doen! Doen! Doen! Doen!quote:Op maandag 2 maart 2009 15:44 schreef Devvie het volgende:
Ik denk dat ik een camera in mn zusje dr kamer op ga hangenkijken of ik ook dit soort beelden krijg
Doeidoeiquote:Op maandag 2 maart 2009 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
bt, ik wil ook een keer van die jailbait foto's van jou.
Wisdom is found only in truth.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:44 schreef IQM het volgende:
[..]
The beginning of wisdom is found in doubting; by doubting we come to the question, and by seeking we may come upon the truth.
- Pierre Abélard, Franse filosoof
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat? Ze deed me een beetje denken aan kb
Same shit.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wisdom is found only in truth.
Goethe.
quote:
Dat was je toch al? Neger bedoel ik dan! Alleen negers zijn zo cool al jij.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:52 schreef IQM het volgende:
Ik ben chickenwing-verslaafd. Ben ik nu neger?
Yes, tot op dr kont. En hahaha, het kind deed in ieder geval een pogingquote:Op maandag 2 maart 2009 15:49 schreef IQM het volgende:
[..]! Kb heeft langer haar, toch?
Maar gewoon... het vet puilt eruit, haar broek lijkt te klein, de string lijkt te hoog zitten, geen lekkere kont...
Request denied by WatchGuard HTTP proxy.quote:
NLR FTW!quote:Op maandag 2 maart 2009 15:52 schreef jordeeeh het volgende:
Goffedomme, ik kan de SC niet meer bijhouden
Kutstage
Mooi.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
A loving heart is the truest wisdom.
Pics? Ik moet mijn vriendin ook nog eens zo ver krijgen dat ze haar haren zo lang laat groeien. Dat is kankergeil.quote:
Ik vond hem ook leukquote:
Ze had die pogingen voor zichzelf moeten bewaren en niet moeten delen met de rest van het internet.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yes, tot op dr kont. En hahaha, het kind deed in ieder geval een poging!
Te lang haar is kanker lelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pics? Ik moet mijn vriendin ook nog eens zo ver krijgen dat ze haar haren zo lang laat groeien. Dat is kankergeil.
Neequote:
Hihi.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was je toch al? Neger bedoel ik dan! Alleen negers zijn zo cool al jij.
Breng hem net tot een hevig hoogtepunt, dus heb wat fok! tijd voor dat hij weer is bijgekomenquote:
Vanmorgen was het nog Fireguard?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:55 schreef jordeeeh het volgende:
Op zich ben ik best blij met WatchGuardNu hoef k niet steeds bang te zijn dat er vuige picca's op m'n scherm tevoorschijn komen.
Maar zwarte voeten moet je gewoon een keer goed wassen.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Hihi.
Ik ben half neger. Alleen van onderen. Hahaha.
Mijn zusje heeft last van d'r haar als ze gaat slapen omdat het zo lang is.quote:
Ik las er pas nog een artikel over in de psychologie, daar stelden ze dat wijsheid meer te maken had met vriendelijkheid en interesse in de medemens dan met kennis van het leven.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Mooi.Maar lijkt me niet heel echt reëel. Maar ja, dat hangt er ook maar af van wat voor definitie voor 'wijsheid' Dickens hanteert.
Ze moet het ook niet als dekbed willen gebruiken.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft last van d'r haar als ze gaat slapen omdat het zo lang is.
Vorige week nog, post hier iemand een lelijk oud vuig wijf ziet me stagebegeleider dat netquote:Op maandag 2 maart 2009 15:55 schreef jordeeeh het volgende:
Op zich ben ik best blij met WatchGuardNu hoef k niet steeds bang te zijn dat er vuige picca's op m'n scherm tevoorschijn komen.
Ja had ik ook altijd, dan ging ik er verkeerd op liggen en als ik dan wakker werd had ik gewoon pijn aan mn hoofdhuidquote:Op maandag 2 maart 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft last van d'r haar als ze gaat slapen omdat het zo lang is.
Waar moet ze het laten dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze moet het ook niet als dekbed willen gebruiken.
Dat dus.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja had ik ook altijd, dan ging ik er verkeerd op liggen en als ik dan wakker werd had ik gewoon pijn aan mn hoofdhuid!
Allemaal leuk en aardig, maar het blijft de vraag wat de definitie van wijsheid is.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik las er pas nog een artikel over in de psychologie, daar stelden ze dat wijsheid meer te maken had met vriendelijkheid en interesse in de medemens dan met kennis van het leven.
quote:
Gewoon zittend slapen.quote:
Ik ook niet.quote:
Ik ben te lui om het op te zoeken voor jequote:Op maandag 2 maart 2009 15:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar het blijft de vraag wat de definitie van wijsheid is.Psychologen denken daar anders over dan biologen of wie dan ook.
Ik ben wel benieuwd hoe die mensen uit jouw artikel wijsheid relateerden aan vriendelijkheid...
Zou je het een keer willen opzoeken als je minder lui bent?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het op te zoeken voor jesorry.
Kun je lang wachten.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou je het een keer willen opzoeken als je minder lui bent?
quote:
Ik 5 ofzoquote:Op maandag 2 maart 2009 16:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehadnu hoor ik er niet bij
Is 2 Unlimited - No Limit wat?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:03 schreef bloodysunday het volgende:
Weet er iemand nog een lekker trance/house nummertje ofzo met een dikke bass?
Ik moet je overigens iets afschuwelijks meedelen, de psychologie in kwestie had mijn mama geleend bij de bibliotheek, en ik heb 'm nog even snel gelezen voor 'ie weer teruggebracht moest worden.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou je het een keer willen opzoeken als je minder lui bent?
Ja carequote:
Kan je mama niet even terug naar de bieb?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet je overigens iets afschuwelijks meedelen, de psychologie in kwestie had mijn mama geleend bij de bibliotheek, en ik heb 'm nog even snel gelezen voor 'ie weer teruggebracht moest worden.
Dus ik heb het hele blad niet eens meer in mijn bezit. Excusez!
"Nee, dat is zondeeee!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar waarom knipt ze het dan niet als ze er zo'n last van heeft?
Golden shower gangbang?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja care
Net in de zeik genomen door m'n collega's
kan jij een beetje pijpenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ik snap trouwens echt niet dat dat pijpen topic van mij nog open isTally modereert gewoon, maar ze sluit m niet
het is meer een veredelde sc geworden.
Zo eindigt elk topic van jou.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ik snap trouwens echt niet dat dat pijpen topic van mij nog open isTally modereert gewoon, maar ze sluit m niet
Lekker oldskool maar wel lekkere bassquote:Op maandag 2 maart 2009 16:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik 5 ofzo![]()
[..]
Is 2 Unlimited - No Limit wat?
quote:
Ontzettend goed!quote:
wil je mij pijpen?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
toffe collega's dus.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja care
Net in de zeik genomen door m'n collega's
Serieus?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Psst, D_A post al een tijdje niet meer onder Bt's naam.
Ik pijp mijn vriendin altijd.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik mag hopen op BT en niet dat jij lekker pijpt![]()
Het leukste is om een serieus topic met één klein, subtiel opmerkinkje de verkeerde (lees: niet-serieuze) kant op te laten gaan. En dat iedereen dan in dezelfde stijl als jij post en TS pwned achterblijft.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, geweldig. Dat snap je wel!
[..]
Nee
[..]
Dankje!
Zoals dit topic: Welk foto-shop-talent kan nog wat met deze foto? Stond eerst in F&F. Een mod zonder gevoel voor humor had toen eerst al onze posts weggehaald.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Het leukste is om een serieus topic met één klein, subtiel opmerkinkje de verkeerde (lees: niet-serieuze) kant op te laten gaan. En dat iedereen dan in dezelfde stijl als jij post en TS pwned achterblijft.
wd, je gaat je 19 maart wel een beetje gedragen he.quote:
Doe ik toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:14 schreef IQM het volgende:
Bt, hou's op met irritant doen.
Post onder je eigen account.
Post onder je eigen account voortaan, anders maak ik een post met jouw naam erin, en een hele smerige postquote:
Ik ben heel lief.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wd, je gaat je 19 maart wel een beetje gedragen he.
Ik voel me bedreigdquote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Post onder je eigen account voortaan, anders maak ik een post met jouw naam erin, en een hele smerige post
Van mij niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik voel me bedreigdmaar vooruit dan maar
al mag ik het van d_a gewoon hoor
!
Bwehehehehehequote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Post onder je eigen account voortaan, anders maak ik een post met jouw naam erin, en een hele smerige post
Maar euhm, deze mag dus ook niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:
quote:
Zie je dat nu pas?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HEY
waarom is je ondertitel stofmuis?
Droeftoeters.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die een aansteker kopen van 40 euro?
Goedquote:Op maandag 2 maart 2009 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Je mag je vereerd voelen.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.Moet ik me nu vereerd voelen of?
Ik heb een zippooooo, gevonden wellicht, maar ik heb er wel 1.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:25 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Goedeen aansteker is iets waarin je moet investeren, bovendien staat een zippo veel stoerder dan zo'n 50 cent benzinepomp ding.
Aanstekers bij een benzinepomp vind ik sowieso een no-go.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:25 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
Goedeen aansteker is iets waarin je moet investeren, bovendien staat een zippo veel stoerder dan zo'n 50 cent benzinepomp ding.
Breathwachter?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:25 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
We zouden ophouden met wolvendagen een kloon te noemen.quote:
Storm aanstekerquote:Op maandag 2 maart 2009 16:25 schreef de_Breathwachter het volgende:
[..]
oow srry, maar het is toch ook een kloon van NG?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We zouden ophouden met wolvendagen een kloon te noemen.
En bedankt.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
oow srry, maar het is toch ook een kloon van NG?![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een zippooooo, gevonden wellicht, maar ik heb er wel 1.
Die gast heeft gewoon tijd te veel. Hij heeft zelfs bij iedere kloon er aan gedacht de UI, ondertitels en signatures te mixenquote:
Neequote:Op maandag 2 maart 2009 16:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Droeftoeters pur sangquote:Op maandag 2 maart 2009 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Het klopt nu alleen niet meerquote:Op maandag 2 maart 2009 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die gast heeft gewoon tijd te veel. Hij heeft zelfs bij iedere kloon er aan gedacht de UI, ondertitels en signatures te mixen
Klopt.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hahahaquote:Op maandag 2 maart 2009 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, het perfecte verjaardagscadeau
Komt omdat jij het weer zonodig moet veranderenquote:
Te Veel Prutsers?quote:
Da's nie aardug!quote:
Bij elke post van jou moet ik weer denken aan je post van COD4 en het 15-jarige breezersletjequote:
Je hebt iedereen weggejaagd .quote:
Dynd!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef jordeeeh het volgende:
Maar is Wolvendagen niet gewoon net zo'n kloon als eh.. hoe heet ze ook alweer
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef Florian_ het volgende:
AZ IS DE BESTE OLÉ OLÉ AZ AZ JODEEEEEH, JODEEEEEH, AZ
Ik las JORDEEEEHquote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef Florian_ het volgende:
Tja..quote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij elke post van jou moet ik weer denken aan je post van COD4 en het 15-jarige breezersletje![]()
Sorry.quote:
Sterf.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:45 schreef Florian_ het volgende:
Ik ook, zelfs toen ik het de 2e keer lasquote:
Je geeft je vriendin longkanker als cadeautje. Leuke vriendin ben jijquote:Op maandag 2 maart 2009 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteld voor mn beste vriendin!
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ook, zelfs toen ik het de 2e keer las
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je geeft je vriendin longkanker als cadeautje. Leuke vriendin ben jij
Omdat ik 19 maart een date heb!quote:
Ik duw het ding niet in dr mond en dwing dr in te ademen hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 16:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, superhipquote:Op maandag 2 maart 2009 16:51 schreef IQM het volgende:
Is dat nog in? Zo'n Playboy-logootje op producten?
Ik hoop het wel, heb het net op m'n lul laten tatoeëren.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:51 schreef IQM het volgende:
In het de jaren '90, jazeker.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:51 schreef IQM het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, superhipen zij is er toevallig een groot fan van!
Omdat ze graag naar films gaat die pas 19 maart beginnen te draaien.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze vrijdag, toch?
*datum in agenda aanpast*
Draagt ze ook een gouden ketting met haar naam erin?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, superhipen zij is er toevallig een groot fan van!
Welke film had ik ze ook alweer gezegd?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ze graag naar films gaat die pas 19 maart beginnen te draaien.
Hee jaquote:Op maandag 2 maart 2009 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Draagt ze ook een gouden ketting met haar naam erin?
Die is wel mooiquote:Op maandag 2 maart 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het logo, duh.
[ afbeelding ]
Dat shirtje links heeft zij ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logo-fans.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het logo, duh.
[ afbeelding ]
Dat shirtje links heeft zij ook
Je loopt achter. Zelfs ik wist dat allang. Wat ben je voor nep jailbait-liefhebber!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:53 schreef Lakitu het volgende:
Heren. Ik ben eventjes weg en we krijgen dit soort thema's? Ik ben teleurgesteld. En dit nota bene op de dag dat ik erachter ben gekomen dat jailbaitonly weer open is.
Stop je act, IQM.quote:
Zit ze aan de Crack?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ze tekeningen heeft gemaakt.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en wie zegt dat zij () op komt dagen?
Anders stop je nog wat veren in z'n kontquote:Op maandag 2 maart 2009 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stop je act, IQM.Jij komt veel te intelligent over om je voor te doen als WD.
Woooow.quote:
Ik zou het wel kunnen, hoor. Maar ik weet zelf al 100% zeker dat wd echt is.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stop je act, IQM.Jij komt veel te intelligent over om je voor te doen als WD.
Ik ben een tijdje uit de scene geweestquote:Op maandag 2 maart 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je loopt achter. Zelfs ik wist dat allang. Wat ben je voor nep jailbait-liefhebber!
Heb zelf ook een thuis, is nog wel eens handig als je zonder vloei zit en je toch stoned wil worden...quote:
IQM, ik moet wat veren in je kont stoppen van Florian_. Waarom moet ik het vieze werk opknappen?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Anders stop je nog wat veren in z'n kont
Ja, misschien is IQM ook wel een hele goede tekenaarquote:
Natuurlijk! Anders gaat de date niet door.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ook al eentje met jouw naam ondertussen?
Hater.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Anders stop je nog wat veren in z'n kont
'Fora' is meervoud, nieuwsposter.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgens mij is elk subfora gewoon erg tof
Laat eens zienquote:Op maandag 2 maart 2009 16:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk! Anders gaat de date niet door.
En IQM ziet eruit als een meisje?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, misschien is IQM ook wel een hele goede tekenaar
Echt wel!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, misschien is IQM ook wel een hele goede tekenaar
Ah. Ik had die zin aangepast terwijl ik dat stukje aan het typen was, daardoor is dat blijven staanquote:
Het is je vergeven.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah. Ik had die zin aangepast terwijl ik dat stukje aan het typen was, daardoor is dat blijven staan
Sorry meneer, het spijt me héél erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |