abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67287574
Nou, er zijn een aantal redenen waarom root acces handig was om te verkrijgen:

- Internet tethering
- Auto rotate
- Multitouch
- Unlocken van G1
- en nog een paar kleine dingen.

Nu zijn er al een boel van die dingen ook mogelijk met een niet geroote G1, dus zoveel voordeel haal je er niet meer uit. Al kan ik niet zonder autorotate, en draadloos tetheren en multitouch zoomen.
Immer.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:41:16 #52
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_67351939
Wat ik trouwens wel een gemis vind is dat je niet de mogelijkheid hebt om bij je contacts de eigenschap 'verjaardag' op te slaan, die vervolgens in je calendar komen. Dat kon met m'n nokia altijd wel...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_67353447
Hoe goed is je Java?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_67354056
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:41 schreef whoops het volgende:
Wat ik trouwens wel een gemis vind is dat je niet de mogelijkheid hebt om bij je contacts de eigenschap 'verjaardag' op te slaan, die vervolgens in je calendar komen. Dat kon met m'n nokia altijd wel...
Hmmm zag wel 'ebobirthday' staan bij de apps, wellicht is dat wat je zoekt?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:45:34 #55
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_67355967
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef LintuxCx het volgende:
Hoe goed is je Java?
Haha, ja niet zo goed . Maar ik ga begin april een Java cursus doen (SCJP)
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hmmm zag wel 'ebobirthday' staan bij de apps, wellicht is dat wat je zoekt?
Volgens mij komt dit aardig in de richting, thanks!

Ik zie de verjaardagen alleen nog niet in m'n calendar staan.
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:16:27 #56
189961 ex
aperture science
pi_67357093
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:47 schreef LintuxCx het volgende:
Ik denk dat het een typisch gevalletje "BECAUSE I CAN!" is.
Totaal niet.
  • zelf updates draaien.
  • Wifi Tethering (werkt echt heel goed)

Waren voor mij de reden om het te doen. Als dit native onder android had gekunt (de versie de we hier krijgen) had ik het nooit gedaan.

Het is gelukt trouwens, niet zo heel lastig, en nu zo 2 dagen gebruiken bevalt het prima. Wel krom dat om een linux telefoon te kraken, ik een windows mobile device nodig had , maar goed.
  • The cake is a lie!
    pi_67383674
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 14:16 schreef ex het volgende:

[..]

Totaal niet.
  • zelf updates draaien.
  • Wifi Tethering (werkt echt heel goed)

Waren voor mij de reden om het te doen. Als dit native onder android had gekunt (de versie de we hier krijgen) had ik het nooit gedaan.

Het is gelukt trouwens, niet zo heel lastig, en nu zo 2 dagen gebruiken bevalt het prima. Wel krom dat om een linux telefoon te kraken, ik een windows mobile device nodig had , maar goed.
  • Heb jij een betaalde versie van Qmat gebruikt of de gratis versie?
      woensdag 25 maart 2009 @ 10:48:19 #58
    170462 Stinosss
    You can see a lot by just look
    pi_67385364
    Hoeveel kost zon G1 nou als lost toestel ?
    pi_67385883
    Ehm, dan zul je een Developer Phone moeten bestellen bij Google. Zelfde beestje iets andere naam en root acces in firmware. Kost denk ik totaal met shipping een euro of 400/450 [Dollarkoers]

Verder zijn er geloof ik nu ook landen bijgekomen waar hij niet meteen aan een abonnement vastzit. dus een Italiaanse moet je ook op de kop kunnen tikken. Er komen ook een heleboel iphones uit Italie.

@ Stonedking, ik heb wel een eerdere versie van qmat voor je. Is nog een freeware verise. pm maar voor info [geldt ook voor andere mensen]
    Immer.
      donderdag 26 maart 2009 @ 13:29:44 #60
    189961 ex
    aperture science
    pi_67427816
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 09:52 schreef StonedKinG het volgende:

[..]

Heb jij een betaalde versie van Qmat gebruikt of de gratis versie?
    Ik heb betaald . Ik las ergens dat er geen gratis versie meer was die het ondersteunde, en aangezien die licenties per hardware worden uitgereikt is het ook niet te kraken.. Of misschien is dat wel zo en zit ik er naast maar heb zelf gewoon netjes 20 euro betaald !
    The cake is a lie!
    pi_67431447
    Mij is het inmiddels gelukt met een oude gratis versie Daar zit de goldcard generation voor de Dream nog wel in
    pi_67432794
    mij ook, heb em ook eventueel wel te sharen, tis immers freeware.
    Immer.
    pi_67462146
    Hier staat ie onder andere
    pi_67462534
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 14:09 schreef StonedKinG het volgende:
    Hier staat ie onder andere
    Stond inmiddels.. zou je hem kunnen sharen? Misschien kan ik hem wel een mooi fijn plaatsje geven op usenet waar die niet zo snel eraf wordt gehaalt .
    pi_67465074
    http://rapidshare.com/files/214170367/banaan.zip.html

banaan.zip is om te voorkomen dat ie in google verschijnt
    pi_67470482
    Je bent een held, bedankt!
      zondag 29 maart 2009 @ 03:02:21 #67
    77057 WPA
    punk4ever
    pi_67511168
    Misschien ligt het aan mijn toestel, maar vooralsnog ben ik zwaar ontevreden over de G1.
    Hiervoor had ik een Sony Ericksson k800i en ik overweeg toch om maar weer terug te gaan naar de T9-hel. Ik heb enorme spijt van mijn keuze.

Voorop gesteld dat telefoneren bij mij pas op de 5e plaats komt, vind ik het even goed hoogst irritant dat ik te pas en te onpas geen ontvangst heb. Soms valt mijn verbinding gewoon weg, en moet ik het toestel herstarten om weer verbinding te krijgen (maar vaak weet ik het niet eens. Dan ben ik 's avonds ergens in de binnenstad (Amsterdam) en kom ik thuis en begint mijn vrouw tegen me dat ze me de hele avond heeft geprobeerd te bellen. (Op de plekken waar ik dan ben, zoals mijn stamkroeg, had ik perfect verbinding met mijn k800i).

De camera is een rudimentair ding. Die hadden ze beter weg kunnen laten, dan maak je ook geen valse beloftes. Met zo'n camera kun je nu echt niet meer aankomen.

Verder moet er nog een hoop verbeterd worden aan de software en het OS, maar ik neem aan dat dat vanzelf komt. Ik kijk over een half jaar wel eens een keer; morgen neem ik mijn k800i uit pure ellende maar weer in gebruik. De komende twee jaar zal ik flink spijt hebben, vrees ik.
    Wild Punks Amsterdam
    pi_67536058
    De eerste HTC sinds ooit waar ik blij mee ben!

Ik heb de G1 nu eventjes geleend en ik moet zeggen dat hij me erg goed beviell. Nu nog een leuker jasje ervoor met oa een fijner keyboard en betere looks. SE Xperia + Android =
    url
    pi_67901566
    Kick

Heb sinds dinsdag ook de G1 en het bevalt me erg goed. Inmiddels heb ik via market de Skype applicatie geinstalleerd. Nu vroeg ik me alleen af of ik hiervoor moet betalen. Zo iets heb ik ergens gelezen, maar ik kan het nergens meer terugvinden.
    ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
    pi_67904055
    De Skype app is een scam. Die stuurt je gesprekken gewoon door naar een Skype inbelnummer. Niet aan beginnen dus, tenzij je veel gratis belminuten binnen Nederland hebt en naar het buitenland wil bellen.
    pi_67904531
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 19:19 schreef LintuxCx het volgende:
    De Skype app is een scam. Die stuurt je gesprekken gewoon door naar een Skype inbelnummer. Niet aan beginnen dus, tenzij je veel gratis belminuten binnen Nederland hebt en naar het buitenland wil bellen.
    Beetje jammer weer

Anyway... wat zijn de aanraders wat betreft software???
    ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
    pi_67904824
    Bonsai Blast is IMHO een leuk spel iig. En My Tracks vind ik wel cool (wel een batterij killer). Verder gebruik ik niet zo veel apps volgens mij.
    pi_67999309
    Yikes, een telefoon zonder fysiek toetsenbord. Op het scherm typen is leuk maar kan alleen foutloos bij één of soms twee aanslagen per seconde. Dat wil je toch niet?

Cupcake is iig okay. Het is zo ongeveer wat de eerste release eigenlijk had moeten zijn.
    pi_68000333
    Ben benieuwd, heb de JesusFreke ROM erop staan, wacht wel even tot die geupdate is...
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')