Hmmm zag wel 'ebobirthday' staan bij de apps, wellicht is dat wat je zoekt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:41 schreef whoops het volgende:
Wat ik trouwens wel een gemis vind is dat je niet de mogelijkheid hebt om bij je contacts de eigenschap 'verjaardag' op te slaan, die vervolgens in je calendar komen. Dat kon met m'n nokia altijd wel...
Haha, ja niet zo goedquote:
Volgens mij komt dit aardig in de richting, thanks!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hmmm zag wel 'ebobirthday' staan bij de apps, wellicht is dat wat je zoekt?
Totaal niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:47 schreef LintuxCx het volgende:
Ik denk dat het een typisch gevalletje "BECAUSE I CAN!" is.
Heb jij een betaalde versie van Qmat gebruikt of de gratis versie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:16 schreef ex het volgende:
[..]
Totaal niet.zelf updates draaien. Wifi Tethering (werkt echt heel goed)
Waren voor mij de reden om het te doen. Als dit native onder android had gekunt (de versie de we hier krijgen) had ik het nooit gedaan.
Het is gelukt trouwens, niet zo heel lastig, en nu zo 2 dagen gebruiken bevalt het prima. Wel krom dat om een linux telefoon te kraken, ik een windows mobile device nodig had, maar goed.
Ik heb betaaldquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:52 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Heb jij een betaalde versie van Qmat gebruikt of de gratis versie?
Stond inmiddels.. zou je hem kunnen sharen? Misschien kan ik hem wel een mooi fijn plaatsje geven op usenet waar die niet zo snel eraf wordt gehaaltquote:
Beetje jammer weerquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:19 schreef LintuxCx het volgende:
De Skype app is een scam. Die stuurt je gesprekken gewoon door naar een Skype inbelnummer. Niet aan beginnen dus, tenzij je veel gratis belminuten binnen Nederland hebt en naar het buitenland wil bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |