abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66773211
dat goldcard.img bestandje? dat is toch gekoppeld aan je serial van je Sd card? sharen heeft volgens mij weinig zin... maar ik wil het best proberen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_66773978
volgens die manual op xda moet je dat meerdere malen kunnen gebruikenp

werkt alleen als ik die SD in een een andere G1 doe, niet zoals ik eerder beweerde.
Immer.
pi_66774491
dat bedoelde ik inderdaad, voel je vrij om je sd card te mailen (als in: met de gewone post )
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_66796383
Ik heb sinds gisteren Cupcake erop staan. Is best okay. Batterij zou langer mee moeten gaan, maar ik ben nog te kort over om dat zeker te weten.

En je kunt uitstekend zonder EDGE/G3 op deze telefoon, dat heb ik zelf anderhalve maand gedaan, dan haalt 'ie de updates gewoon op via WiFi, wanneer dat beschikbaar is. Is ook veel beter voor je batterij. Alleen is het jammer dat maps dan niet zo'n nuttige app is, want hij doet niet aan tiles cachen.

Als je wel EDGE/G3 data wil doen op je telefoon maar het makkelijk aan en uit wil zetten, dan kun je als het goed is APNdroid installeren. Die kan met 1 druk op de knop je instellingen vernachelen/herstellen zodat je zeker weet dat 'ie niet ongewenst een verbinding opbouwt.

En Bonsai Blast is een geweldig spel ja!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_66902910
hoe heb je em gecupcaked? is het OSK prettig? ik gebruik zelf chompsms met osk, maar dat vind ik voor smsjes van 3 woorden nog praktisch, daarna slide ik em wel open..
Immer.
pi_66926612
Een collega bood me aan om 'm te flashen en ik heb het risico maar genomen. OSK heb ik om heel eerlijk te zijn nog niet geprobeerd, moet ik ws nog ergens inschakelen. Wat ik vooral prettig vind is dat heel veel dingen die tot nu toe tot mijn grote irritatie ontbraken, nu toegevoegd zijn. Zo kun je nu bijvoorbeeld in je call log exacte tijden zien in plaats van "x minutes ago" of "Mar 7", zoals het hoort!
pi_66930877
kan ik cupcake in mijn JF 1.43 proppen? zal wel niet, wordt nog ff wachten dan op de JesusFreke update...
Immer.
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:37:35 #33
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_66960604
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_66966223
Ik hoop Cupcake toch eerder te hebben, en waarschijnlijk gaat dat ook wel lukken. De ROM van de Magic wordt nu gedumpt, en dan is het modden de laatste barrière.
Immer.
pi_66967050
Maar 'Cupcake' is toch gewoon een vergaarbak van alle mogelijk opties om in updates te gaan stoppen? Zover ik het begreep is het niet een specifieke release-versie met die codenaam.
pi_66967288
ja,nee,eeh.. vanaf het begin is al duidelijk geweest dat een heleboel updates tegelijk zouden komen met een grote update die Cupcake heette.
Immer.
pi_66970925
maar in de laatste update(s) zaten ook al opties die aan cupcake werden toegeschreven...
pi_66973260
klopt
Immer.
pi_67152768
Misschien een stomme vraag, maar kan je met Android ook gewoon met je pc/outlook synchroniseren? Want ik lees in de reviews alleen over OTA syncen met die google diensten, maar die gebruik ik helemaal niet...
pi_67160747
Ik ontvang mijn email van Exchange gewoon op mijn G1 met een programma [daar zijn meerdere programma's voor]

De agenda laat ik met de applicatie van google gewoon als aparte kalender inladen in mijn gmail kalender. Hij synchroniseert mijn kalenders 2 wegs.
Immer.
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:40:50 #41
65490 whoops
pi_67203401
Hier een filmpje waar wat Cupcake features live te zien zijn (vanaf 1.45) zoals het On Screen Keyboard, auto-rotate en een erg vette manier om te zoomen, who needs multitouch
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_67203576
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:40 schreef whoops het volgende:
Hier een filmpje waar wat Cupcake features live te zien zijn (vanaf 1.45) zoals het On Screen Keyboard, auto-rotate en een erg vette manier om te zoomen, who needs multitouch
Multitouch is veel efficienter dan dit.

Maar deze Magic ziet er wel een heel stuk beter uit dan de G1 zeg.
pi_67203869
Een schaamteloze TVP! Omdat ik volgende week dit toestel ga halen .
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:53:06 #44
65490 whoops
pi_67205804
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:46 schreef Repeat het volgende:

[..]

Multitouch is veel efficienter dan dit.

Maar deze Magic ziet er wel een heel stuk beter uit dan de G1 zeg.
Ik vraag me af of het werkelijk efficienter is... Als ik dit zo zie kan je met deze manier blijven zoomen, met multitouch moet je het stap voor stap doen...

En dit toestel ziet er inderdaad stukken beter uit
pi_67230173
ik kan je vertellen dat je bij die multitouch zoom echt niet herhaaldelijk die beweging hoeft te doen. Tis vrij gevoelig, maar tegelijkertijd ook goed te controleren.
Immer.
pi_67231164
On-screen keyboard heb ik nu geprobeerd. Is op zich nog verbazingwekkend bruikbaar, maar je moet niet te snel willen zijn.

Auto-rotate heb ik weer uitgeschakeld omdat het nog wel eens per ongeluk "triggert".

Heb eindelijk APNdroid geïnstalleerd, nou hoef ik het ding niet meer zo goed als dagelijks op te laden. Leuk om constant een data-verbinding open te hebben, maar die heb ik echt niet nodig, heb liever een telefoon die niet elke nacht de geest geeft.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 12:39:30 #47
189961 ex
aperture science
pi_67266063
Net ook maar even het tooltje gekocht om me card id uit te lezen, binnen 3 dagen in me mailbox en dan ga ik is kijken of ik root kan krijgen.

Heb me iphone maar verkocht omdat ik hem gewoon simpel weg niet meer gebruikte!

http://www.android.com/intl/nl/media/goodies.html wallpapersss!
The cake is a lie!
pi_67280849
wat is de reden dat je hem graag root wilt hebben??
welke extras levert het op??
everyone's a critic...
even you ! !
pi_67283288
Ik denk dat het een typisch gevalletje "BECAUSE I CAN!" is.
pi_67286242
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:47 schreef LintuxCx het volgende:
Ik denk dat het een typisch gevalletje "BECAUSE I CAN!" is.
Na niet echt. om custom roms te draaien heb je root access nodig dacht ik.... O.A. roms met multitouch geactiveerd etc..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')