dat kan, al is dit de OP uit het vorige topic. Misschien moeten we met een paar mensen een standaard OP maken. Zou je wel zo vriendelijk willen zijn door een "2" toe te voegen in de TT, ik zie nl. dat ik die vergeten ben....quote:Op maandag 2 maart 2009 13:29 schreef Biogarde het volgende:
Moet ik de OP even kopieren uit het andere topic?
Wat doet het precies?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:53 schreef whoops het volgende:
Zojuist heb ik het programma Bonsai Blast uit de software market geïnstalleerd, ziet er erg cool uit.
Done. Als je iets wil wijzigen, PM dan een mod die hier moderator is in DIG. Ik ben niet van hier.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Firenzo het volgende:
[..]
dat kan, al is dit de OP uit het vorige topic. Misschien moeten we met een paar mensen een standaard OP maken. Zou je wel zo vriendelijk willen zijn door een "2" toe te voegen in de TT, ik zie nl. dat ik die vergeten ben....
Jaar is net begonnenquote:
Voor zover ik weet kan je dat uitschakelen ja, de optie 'Data roaming' (Connect to data services when roaming). En volgens mij vraagt hij het de eerste keer als hij gaat roamen.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:48 schreef Fixers het volgende:
Vraagje: volgens de t-mobile site is het nodig om een data abbonement mee af te sluiten. De G1 zou constant in verbindingblijven met internet ivm met updates enzo. Is dat ook uit te schakelen, ik zit nogal veel in België en heb niet zoveel zin om me blauw te betalen aan internationale datatarieven. (¤ 2,- per MB)
Hoe heb je dat geflikt? ik probeer het nml. al een tijdje met een guide op xda-developers maar krijg het niet voor elkaar. (heb geen Windows Mobile device om het mee te proberen overigens).quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:10 schreef Firenzo het volgende:
IK heb gister root acces verkregenAlles auto rotate is zo fijn, tethering is nu echt een lachertje zo eenvoudig en t feit dat ik nu een taskmanager heb waarmee ik programma's kan uitzetten...
ideaal!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoe heb je dat geflikt? ik probeer het nml. al een tijdje met een guide op xda-developers maar krijg het niet voor elkaar. (heb geen Windows Mobile device om het mee te proberen overigens).
Schandalig dat je met dit soort toestellen niet standaard kunt tetheren. Ze willen het toch als soort van zakelijk toestel positioneren?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:10 schreef Firenzo het volgende:
IK heb gister root acces verkregenAlles auto rotate is zo fijn, tethering is nu echt een lachertje zo eenvoudig en t feit dat ik nu een taskmanager heb waarmee ik programma's kan uitzetten...
ideaal!
Multitouch is veel efficienter dan dit.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:40 schreef whoops het volgende:
Hier een filmpje waar wat Cupcake features live te zien zijn (vanaf 1.45) zoals het On Screen Keyboard, auto-rotate en een erg vette manier om te zoomen, who needs multitouch
Ik vraag me af of het werkelijk efficienter is... Als ik dit zo zie kan je met deze manier blijven zoomen, met multitouch moet je het stap voor stap doen...quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
Multitouch is veel efficienter dan dit.
Maar deze Magic ziet er wel een heel stuk beter uit dan de G1 zeg.
Na niet echt. om custom roms te draaien heb je root access nodig dacht ik.... O.A. roms met multitouch geactiveerd etc..quote:Op zondag 22 maart 2009 00:47 schreef LintuxCx het volgende:
Ik denk dat het een typisch gevalletje "BECAUSE I CAN!" is.
Hmmm zag wel 'ebobirthday' staan bij de apps, wellicht is dat wat je zoekt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:41 schreef whoops het volgende:
Wat ik trouwens wel een gemis vind is dat je niet de mogelijkheid hebt om bij je contacts de eigenschap 'verjaardag' op te slaan, die vervolgens in je calendar komen. Dat kon met m'n nokia altijd wel...
Haha, ja niet zo goedquote:
Volgens mij komt dit aardig in de richting, thanks!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hmmm zag wel 'ebobirthday' staan bij de apps, wellicht is dat wat je zoekt?
Totaal niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:47 schreef LintuxCx het volgende:
Ik denk dat het een typisch gevalletje "BECAUSE I CAN!" is.
Heb jij een betaalde versie van Qmat gebruikt of de gratis versie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:16 schreef ex het volgende:
[..]
Totaal niet.zelf updates draaien. Wifi Tethering (werkt echt heel goed)
Waren voor mij de reden om het te doen. Als dit native onder android had gekunt (de versie de we hier krijgen) had ik het nooit gedaan.
Het is gelukt trouwens, niet zo heel lastig, en nu zo 2 dagen gebruiken bevalt het prima. Wel krom dat om een linux telefoon te kraken, ik een windows mobile device nodig had, maar goed.
Ik heb betaaldquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:52 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Heb jij een betaalde versie van Qmat gebruikt of de gratis versie?
Stond inmiddels.. zou je hem kunnen sharen? Misschien kan ik hem wel een mooi fijn plaatsje geven op usenet waar die niet zo snel eraf wordt gehaaltquote:
Beetje jammer weerquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:19 schreef LintuxCx het volgende:
De Skype app is een scam. Die stuurt je gesprekken gewoon door naar een Skype inbelnummer. Niet aan beginnen dus, tenzij je veel gratis belminuten binnen Nederland hebt en naar het buitenland wil bellen.
1.5 is de nieuwe versie van het Android OS die binnenkort uitkomt.quote:
Op deze manier deed hij het bij mij:quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:58 schreef mighty_myte het volgende:
ik krijg hotmail pop3 trouwens niet aan de praat.
zal nog eens doorzoeken.
quote:ik heb namelijk hotmail nu werkend op mijn android.. Het is grotendeels zoals op deze site vermeld.. alleen moet er 1 poort anders.. de outgoing poort moet worden poort 587
dus compleet...
Ga naar Email >menu > Add account > [Emailadres] > [Wachtwoord]> next > POP3 account > [username (emailadres)] > wachtwoord (staat al ingevuld) > POP3 server is POP3.live.com > poort 995 > Security type SSL (always) > Delete email from server (wat je zelf wilt) > Next > Server instellingen worden opgehaald.
Voor uitgaande server wijst het vanzelf en SMTP server wordt SMTP.live.com, Poort 587
Security type is TLS
Leer je lesje bij deze, nooit langer dan een jaar een abo afsluiten ivm goedkoper, andere provider, nieuwe telefoon, verhuizing naar buitenland, etc etc.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef Bonger1911 het volgende:
Ik wil deze telefoonMaar heb net 5 maanden geleden een 2 jarig abonnement afgesloten..
Tsja, maar een eenjarig abo kost wel een stuk meer centen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Leer je lesje bij deze, nooit langer dan een jaar een abo afsluiten ivm goedkoper, andere provider, nieuwe telefoon, verhuizing naar buitenland, etc etc.
dankje, het is gelukt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Op deze manier deed hij het bij mij:
[..]
gelukkig bulk ik van de centenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tsja, maar een eenjarig abo kost wel een stuk meer centen...
dat doet hij dus niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef droomkoningin het volgende:
wat bedoelen jullie eigenlijk met auto rotate, wat met de volgende update mogelijk zou moeten zijn?
wat ik me daarbij voorstel is dat het scherm automatisch meedraait aan de hand van de positie van je telefoon... maar dat doet ie toch al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |