SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:27 schreef dapluiz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou Jin ze vergeten zijn? Het was maar 3 jaar (denk ik dan).quote:Op maandag 2 maart 2009 18:09 schreef Mip1988 het volgende:
zou Jin uit herkenning zo kijken of isie gewoon verbaasd dat die mensen blijkbaar zijn naam weten?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:29 schreef Friday12 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:04 schreef Haunter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAAAAAAAAAAAAAAAAALT....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op naar het saaie seizoen 2 en nieuwe aflevering![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door tralalala op 03-03-2009 17:18:57 ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:50 schreef dapluiz het volgende:
[..]ik word altijd afgekat dus ik zet alles betreft deze zooi in de spoilers huilies hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef tralalala het volgende:
[..]Ja laatste aflevering van seizoen 1 begon ie d'r al mee, pff ik zie d'r wel tegen opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAALT....![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:08 schreef EvilMarc het volgende:
Ik moet hem gewoon ff posten, meer op verzoek![]()
[...]
Ja maar de pauze is toch pas over twee weken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:44 schreef chansadres het volgende:
Ach, 1 week pauze... Dat liever dan die weken tijdens Season 2
Vandaag is de laatste episode van dit gedeelte. Volgende week dezelfde episode en de week daarna weer een nieuwe.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ja maar de pauze is toch pas over twee weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |