Ik heb het contact bewust verbroken met mijn ouders. En ben daar heel erg blij mee.
Ik heb een eigen nette gezonde niet-rokende en goedwerkende gezin.
En ik ben opgegroeit tussen de drugs en drank en leugenaars en dieven.
Mijn ouders zijn erg verslaafd, en de laatste keer dat ik contact met ze had, gebruikten ze mij (en mijn gezin) en stolen ook ons spaargeld (van onze kinders ook nog). Gebruiken drugs gewoon in het bijzijn van mijn kinderen, terwijl ze weten dat ik dat niet wou. Dat was de druppel voor mij en toen het contact mooi verboken zonder enkel spijt. Ik vind het alleen heel erg jammer dat ik weer van die rare ouders heb, maarja je ken ze ook niet uitkiezen voordat je geboren wordt, haha.
Nee, voor mij moet het helaas zo, kan er niks aan doen dat mijn ouders zo zijn. Ik had ook graag een goede familie,maarja het zij zo. En ben nu gelukkig hoe ikzelf ben, en maak mij ook niet druk over mijn verleden, teveel gebeurd. Ik was erg verdrietig en boos en verward alles door elkaar al die jaren, tot een paar jaar terug toen heb ik de knop om gedraaid. Maar sindsdien ik helemaal geen contact met mijn ouders heb, gaat het nog veel beter! Als ik nu terug denk , maak ik mij niet druk, dan denk ik alleen positief, want in principe ben ik goed terecht gekomen, heel erg zelfstandig ben ik door mijn verleden geworden. Jong, maar heel erg veel ervaring opgedaan. En daar profiteer ik nu van.
Soms, dan is het verstandig om het contact te verbreken met je ouders dus.