En dan ben ik pas begonnen met last.fm.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
Your musical compatibility with Chip_Skylark is VERY HIGH
Music you have in common includes Red Hot Chili Peppers, Queens of the Stone Age, Cold War Kids, Eminem and Bloodhound Gang.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
Your musical compatibility with Vandoor is VERY HIGH
Music you have in common includes Das Pop, Red Hot Chili Peppers, MGMT, Kings of Leon and Maria Mena.
Neuhquote:
Joah en PK ookquote:Op maandag 2 maart 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Houdt hier iemand van Creedence Clearwater Revival?
Zo'n abo neem je ook geen tweede keer denk ikquote:Op maandag 2 maart 2009 00:09 schreef jordeeeh het volgende:
Maar, ik ben blij dat mijn abo-geld goed besteed wordt aan snelle servers. Sjeuzes wat is FOK weer lekker snel.
quote:
Je bent dan ook heul pauperriche bezig geweestquote:Op maandag 2 maart 2009 00:09 schreef jordeeeh het volgende:
Maar, ik ben blij dat mijn abo-geld goed besteed wordt aan snelle servers. Sjeuzes wat is FOK weer lekker snel.
JOAH, leuk voor op de gitaar!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Houdt hier iemand van Creedence Clearwater Revival?
Inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]!
Looking Out My Backdoor en Down On the Corner.
Maar ook de rest!
Ik ben m'n LastFM account kwijtquote:Op maandag 2 maart 2009 00:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuhmeer LastFM, ik ben very high met iedereen
![]()
En jij mag ook best high worden van iets anders hoor, de TT is geheel eigen interpretatie!
Het was iets van vroeger...quote:Aapje, aapje, aapje, aapje, oooooolifant, aapje,oooooolifant, aapje, aapje, aapje, aapje
quote:
Anticlimax.quote:
quote:
Dat is iets met je vingers en je duim.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Kut, wat betekent dit ook alweer:
[..]
Het was iets van vroeger...
Oh?quote:
Ja, noh, werd in eens door 2 gasten van me fiets geslagen en toen ik omhoog keek zag ik zes lui, waarvan zeker eentje met een mes, dus.. ik hield maar wijselijk mijn mond.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 00:10 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
Zo'n abo neem je ook geen tweede keer denk ik
Beach Boysquote:Op maandag 2 maart 2009 00:12 schreef Skylark. het volgende:
WTF~!!!
Waarom kom ik er nu pas achter dat Good Vibrations niet op Sounds of the Summer staat!!!?>>!??
Bewegingen met je handen op je gezicht o.a. Peutershizzle.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Kut, wat betekent dit ook alweer:
[..]
Het was iets van vroeger...
eigen stomme schuld, wie gaat er nu betalen voor een websitequote:Op maandag 2 maart 2009 00:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
InderdaadT erge is dat k ook gewoon 75% van de tijd er niks aan heb gehad, want banned
Geen idee. Van naam herken ik het niet.quote:
Amai, das wel fok he?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
eigen stomme schuld, wie gaat er nu betalen voor een website
Als dit waar is:quote:Op maandag 2 maart 2009 00:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, noh, werd in eens door 2 gasten van me fiets geslagen en toen ik omhoog keek zag ik zes lui, waarvan zeker eentje met een mes, dus.. ik hield maar wijselijk mijn mond.
Bek houwe, vuige hoerenloper!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
eigen stomme schuld, wie gaat er nu betalen voor een website
Ikwaithutwel.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen idee. Van naam herken ik het niet.
Wanneer het afgelopen is bedoel je?quote:
quote:
Ja, godverdomme, tuurlijk is het waar.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als dit waar is:![]()
Ik hoop nooit in zo'n situatie te komen, was het beroving ofzo?
Is het ooit begonnen dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wanneer het afgelopen is bedoel je?
Oh.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen idee. Van naam herken ik het niet.
Je vriendin, het was een grap.quote:
Tja... je weet het niet he... Internetzzz ftw.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, tuurlijk is het waar.
Nee, gewoon zinloos geweld, 3 uur 's middags achter CS
kankersad is dat, 6 tegen 1quote:Op maandag 2 maart 2009 00:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, noh, werd in eens door 2 gasten van me fiets geslagen en toen ik omhoog keek zag ik zes lui, waarvan zeker eentje met een mes, dus.. ik hield maar wijselijk mijn mond.
Ik zou er sowieso niet heengaan, jij twijfelde nogquote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij zou naar de hoeren gaan omdat je een gesprek wilt
Een 'nieuwe' KLB-user die hier al een half jaar met diverse accounts zit maar ze telkens weer verwijderd omdat het hem teveel tijd kost.quote:
Thanks!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:14 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
Dat is iets met je vingers en je duim.
Ah, gevonden: http://nl.scoutwiki.org/Aapje_aapje_olifantje
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja... je weet het niet he... Internetzzz ftw.
welke accounts?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:18 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
Een 'nieuwe' KLB-user die hier al een half jaar met diverse accounts zit maar ze telkens weer verwijderd omdat het hem teveel tijd kost.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Oh, dan haal ik m er maar weer uitquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef KingOfPop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Correct.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Eerlijk en oprecht, niet altijd al geweest.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef KingOfPop het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, die middelste ken ik ook wel van naam.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
en I heard it through the grapevine (bekend van Marvin Gaye) en Proud Mary (Tina Turner) ken je wel denk ik.
Het geeft niet hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, dan haal ik m er maar weer uit
Dat je t niet eens gevoelt hebt
Ook al van die stakkersquote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, extreem rechts hollands boerentuig.
Volgens mij kunnen wij samendoen met 1 last.fm account.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ah, die middelste ken ik ook wel van naam.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben racistisch tegen Marokkanen over het algemeen.
quote:
'Je bent misschien wel heel goed met honden ofzo.'quote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het geeft niet hoorjij bent weer goed in andere dingen..
Ja idd, mongooltjesquote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook al van die stakkers![]()
Mij kijken ze ook altijd smerig aan, maar wat doen, ho maar![]()
En zijn ze met een groepje, trekken ze hun smoel wel open.
Godverdomme BTquote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
![]()
Nee dus, anders zou ik dit baggertopic niet openen: De moeder van Juicyhil
Ik ben geen bekende SC-user, maar BT heeft gezegd dat er nieuwe mensen welkom zijn dus.
'Jij bent gewoon meer van het hersenwerkquote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
'Je bent misschien wel heel goed met honden ofzo.'
BT zegt wel meer.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
![]()
Nee dus, anders zou ik dit baggertopic niet openen: De moeder van Juicyhil
Ik ben geen bekende SC-user, maar BT heeft gezegd dat er nieuwe mensen welkom zijn dus.
quote:
Het spijt mequote:Op maandag 2 maart 2009 00:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Godverdomme BThaal nog meer noobs hierheen anders
Wat ben jij aardigquote:Op maandag 2 maart 2009 00:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Godverdomme BThaal nog meer noobs hierheen anders
Nee, dat denk ik niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Jij bent gewoon meer van het hersenwerk!'
Zou je denken?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het geeft niet hoorjij bent weer goed in andere dingen..
Nouuuu.........quote:Op maandag 2 maart 2009 00:24 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
Wat ben jij aardig![]()
Dat jullie nou allemaal bazen zijn.
Ehm nee.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:24 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
Wat ben jij aardig![]()
Dat jullie nou allemaal bazen zijn.
Niks toleranter, wij zijn echt de enige SC met elke dag nieuwe falers erbijquote:Op maandag 2 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het spijt meik verveelde me.
En jullie moeten eens wat toleranter worden
Tuuurlijk joh, iedereen is wel érgens goed in hoor, echt waar..quote:
Ik ben half ja, maar denk niet dat ze het daarom deden.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je zelf allochtoon, dat ze dat deden?
Ja.quote:
Stoer man, al die ziektes in 1 zin.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm nee.
En kanker eens op met die tyfus term.
Spanjaard, right?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben half ja, maar denk niet dat ze het daarom deden.
Ik kan bier tappenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tuuurlijk joh, iedereen is wel érgens goed in hoor, echt waar..
Dat je jouw talent nog niet hebt ontdekt is niet erg, het is nooit te laat!
Ohja, dat had ik nog niet verteld hequote:
Je naam is een Spaanse naam. Of iets uit die hoek.quote:
1 tegen 6 is te veel, maar 2 tegen 6 zou k wel doen denk ikquote:Op maandag 2 maart 2009 00:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben half ja, maar denk niet dat ze het daarom deden.
En mooi op de foto staan met Jos.quote:
Het was een Zaanse naam.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je naam is een Spaanse naam. Of iets uit die hoek.
Ik ben wel donker ja..quote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je naam is een Spaanse naam. Of iets uit die hoek.
Jij bent dan ook wel redelijk grootquote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
1 tegen 6 is te veel, maar 2 tegen 6 zou k wel doen denk ik
Jordy een talent?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tuuurlijk joh, iedereen is wel érgens goed in hoor, echt waar..
Dat je jouw talent nog niet hebt ontdekt is niet erg, het is nooit te laat!
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En mooi op de foto staan met Jos.
Ik ben nu echt weg, doei.
quote:
Dan heeft ie toch een talent of niet danquote:Op maandag 2 maart 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jordy een talent?
Het enige talent dat hij heeft, is lelijk zijn.
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niks toleranter, wij zijn echt de enige SC met elke dag nieuwe falers erbij
*kuch* vervangen door *kuch* markm *kuch*.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jordy een talent?
Het enige talent dat hij heeft, is lelijk zijn.
wat is jouw talent, op pijpen na?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan heeft ie toch een talent of niet dan?
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
*kuch* vervangen door *kuch* markm *kuch*.
Ja, maar die gast waar ik mee fietste scheet drie kleuren en smeerde hem.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
1 tegen 6 is te veel, maar 2 tegen 6 zou k wel doen denk ik
Liegen.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is jouw talent, op pijpen na?
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, maar die gast waar ik mee fietste scheet drie kleuren en smeerde hem.
Neuj, geen negert.quote:
halfdood?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Terwijl ik daar half dood in de heg lag
Haha je faalt zo hard. Ik baseer dat op mijn ervaringen elke dag zie ik falers als jou posten. En ten tweede ik ben er nooit bijgekomen, ik was er vanaf het begin.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:28 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Jij bent er ooit ook als n00b bijgekomen
Ja, dat is overdreven, maar minstens zes keer vol met de vuist op me hoofd geslagen, ik was wel op een andere planeet ja en totaal machteloos.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
halfdood?
t hebben ze met je gedaan dan allemaal?
Nee, dit is juist de SC waar al sinds het begin falers zittenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niks toleranter, wij zijn echt de enige SC met elke dag nieuwe falers erbij
Welkom Remlof.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dit is juist de SC waar al sinds het begin falers zitten
*Eens is.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah ja, daar ben ik inderdaad ook goed in.
Komen alle leiders nu terug van een ban???quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, dat is overdreven, maar minstens zes keer vol met de vuist op me hoofd geslagen, ik was wel op een andere planeet ja en totaal machteloos.
Je hebt iemand niet eens een kans gegeven en toch noem je hem of haar een faler.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Haha je faalt zo hard. Ik baseer dat op mijn ervaringen elke dag zie ik falers als jou posten. En ten tweede ik ben er nooit bijgekomen, ik was er vanaf het begin.[ afbeelding ]
En jij komt er maar al te graag.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dit is juist de SC waar al sinds het begin falers zitten
Midden op de dag vlakbij, super de boer, liepen zat lui langs, maar niets doen he?quote:
Was ik een leider dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:33 schreef dagdag het volgende:
[..]
Komen alle leiders nu terug van een ban???
NG onze superdude !quote:Op maandag 2 maart 2009 00:34 schreef NoelGallagher het volgende:
hihi, ik was er vanaf deel 150 ofzo
Nee en terecht. De mensen die ik een kans heb gegeven hebben aangetoond dat dat niet slim was. Ten tweede ga ik gewoon inhoudelijk op je in.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:34 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
Je hebt iemand niet eens een kans gegeven en toch noem je hem of haar een faler.
Jammer dat je niet inhoudelijk kunt reageren.
Hm, tip: Ga de discussie niet aan met PK over faler/newbie zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:34 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
Je hebt iemand niet eens een kans gegeven en toch noem je hem of haar een faler.
Jammer dat je niet inhoudelijk kunt reageren.
Kan ik best pissig om wordenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Midden op de dag vlakbij, super de boer, liepen zat lui langs, maar niets doen he?
Dankjequote:Op maandag 2 maart 2009 00:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, tip: Ga de discussie niet aan met PK over faler/newbie zijn.
elke user die lacht met de dagdagquote:
Want?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, tip: Ga de discussie niet aan met PK over faler/newbie zijn.
Moet je brand roepenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan ik best pissig om wordenallemaal kijken, maar wat doen, ho maar
Gastquote:Op maandag 2 maart 2009 00:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moet je brand roependan helpen ze wel. Werkte ook toen ze mijn pop afpakte laatst.
Omdat ik gelijk heb? Toch? Ja toch?quote:
Ik houd wijselijk m'n mondquote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat ik gelijk heb? Toch? Ja toch?
Nee, maar dat is wel echt zo. Als je brand roept komen er mensen kijken of het niet hun iets is ofzo. Althans dat leerden ze me op de basisschool.quote:
Ik ben wel genoemd.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
dagdag, waarom heb je mij niet genoemd in je interview?
Nee maar ik denk ik meld het even, hoewel het volgens mij "een boekje op doen" is ipv "een boekje open slaan", maar dat vergeef ik de schrijver.quote:
Slaapsequote:Op maandag 2 maart 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapen, morgen vroeg opslaap lekker allemaal
![]()
!
Sterf dan maar lekker af.quote:
Er is dus nog hoopquote:Op maandag 2 maart 2009 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
ach, ik mocht eerst ook niet komen van PK, maar ik zette door!11!!!11
doodverwensing?quote:
De schrijver, MrManiak. Haha, dat was vroeger een vriend van me, daar gingen we vet vaak spelen toen we 6 ofzo warenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee maar ik denk ik meld het even, hoewel het volgens mij "een boekje op doen" is ipv "een boekje open slaan", maar dat vergeef ik de schrijver.
Ja klopt ook wel, maar ze zagen mij ook wel, gewoon op drie meter ofzo..quote:Op maandag 2 maart 2009 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel echt zo. Als je brand roept komen er mensen kijken of het niet hun iets is ofzo. Althans dat leerden ze me op de basisschool.
goede quote.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 2 maart 2009 00:41 schreef jordeeeh het volgende:
D:\1. Beatles - Best\2
Jij kent ook heel FOK! he?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De schrijver, MrManiak. Haha, dat was vroeger een vriend van me, daar gingen we vet vaak spelen toen we 6 ofzo waren
Ja wtf, ik zag het, quote opnieuw en toen deed hij weer half quotenquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
ach, ik mocht eerst ook niet komen van PK, maar ik zette door!11!!!11
Here comes the sun....quote:Op maandag 2 maart 2009 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
WE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINE, YELLOW SUBMARINE, YELLOW SUBMARINE enzo
Krijg je geen tag met user van de maand ofzo?quote:
Noh!quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
ahahha, die remlof he, is ook fucking lelijk, wat een kneus joh
ONZ heeft geen SC.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Als je in andere SC's onzin post krijg je een ban zie sex sc toen eerst met NG, bp ofzo? , doe je dat hier is het goed. WE ZIJN TOCH GVD NIET DE ONZ SC????!1111111[ afbeelding ]
Hoi geile beer.quote:
Hell no.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:46 schreef Paaskonijn het volgende:
WE ZIJN TOCH GVD NIET DE ONZ SC????!1111111[ afbeelding ]
Je punt is?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:47 schreef dagdag het volgende:
Zet even slotje op (me cavia postte dit)
Larp avontuur loopt volledig uit de hand
Ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:47 schreef dagdag het volgende:
cavia
Dat ONZ geen SC heeft, zoals jij beweerde... Denk ikquote:
ik moest zwaar hard lachen.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:47 schreef dagdag het volgende:
Zet even slotje op (me cavia postte dit)
Larp avontuur loopt volledig uit de hand
Geen, maar het was wel een feit.quote:
Ja, en dus mag je hier baggeren lees ik dan. Maar dus ook ergens anders, want ONZ heeft geen SC.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat ONZ geen SC heeft, zoals jij beweerde... Denk ik
Ah, leuk.quote:
Ik heb liever hier de bagger dan in alle overige topics van KLB, maar het een sluit het ander helaas niet uitquote:Op maandag 2 maart 2009 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, en dus mag je hier baggeren lees ik dan. Maar dus ook ergens anders, want ONZ heeft geen SC.
vaakquote:Op maandag 2 maart 2009 00:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik moest zwaar hard lachen.
dagdag, kom je weleens in hwijk?
En nog siamees ook. Ik heb de hersenen van ons twee.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
wedden dat jordeeeh en pk tweeling zijn.
Dat kan niet PK heeft nog een nakomend zusje.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, en dus mag je hier baggeren lees ik dan. Maar dus ook ergens anders, want ONZ heeft geen SC.
Want?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Andere topics van KLB ja. Maar als je in de SEX SC onzin post krijg je wel een ban en hier nietquote:Op maandag 2 maart 2009 00:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb liever hier de bagger dan in alle overige topics van KLB, maar het een sluit het ander helaas niet uit
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Drieling dan.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat kan niet PK heeft nog een nakomend zusje.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:52 schreef dagdag het volgende:
Hey hier komt er nou vervanger voor termi?
ik?quote:
Uit Mongolie?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:53 schreef Paaskonijn het volgende:
By the wayyy Eddie!!!!!!!11
Trouwens dus, laatst vroegen we aan een teamgenoot van ons tijdens risk of siamese tweelingen uit Siam kwamen (dat land van risk jwt [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]) en toen zei hij zo; 'ja, dat kan wel, weet ik veel![]()
' hiihihihihih. Hij heeft trouwens echt een mongool als tweelingbroer
Huh nog geen mail gehadquote:
Maar dat dacht Adelante ook. En wat blijktquote:
Misschien wel, wie weet.quote:
Ik zeg ook alleen dat er een opvolger komt.quote:
SMS kanker aan naar 3311quote:
Kun je niet makkelijker met een account posten PK.quote:
Wat is er nou zo bijzonder aan die foto?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je niet makkelijker met een account posten PK.
Kanker in de verkeerde context, ban.quote:
Het was grapjequote:Op maandag 2 maart 2009 00:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen dat er een opvolger komt.
Hij wilt graag horen, hoe geil ie is.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan die foto?Al de 2e keer vandaag dat je m post.
Nee, want uitzondering.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kanker in de verkeerde context, ban.
Hij post fapmateriaal voor je.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan die foto?Al de 2e keer vandaag dat je m post.
Ik snap hem ook niet.quote:
Hij heeft wel een flinke neus of vertekent die foto?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij wilt graag horen, hoe geil ie is.
Care.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft wel een flinke neus of vertekent die foto?
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kanker in de verkeerde context, ban.
Het eerste.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik heb een kankergrote neusquote:Op maandag 2 maart 2009 00:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wees blij dat je een neus hebt.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik heb een kankergrote neusNajah, kankergroot ook weer niet, maar hij is wel aanwezig
Ik ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik heb een kankergrote neusNajah, kankergroot ook weer niet, maar hij is wel aanwezig
Stop je hem wel is tussen je vriendin haar benen??????quote:Op maandag 2 maart 2009 01:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goede binnenkomer 4EBE.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wees blij dat je een neus hebt.
Thx for the info.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:01 schreef remlof het volgende:
Ow btw, ONZ heeft meer SC's dan welk forum ook
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:02 schreef dagdag het volgende:
[..]
Stop je hem wel is tussen je vriendin haar benen??????
ONZ = een SC< HAHHAHAHAAHH!!!1quote:Op maandag 2 maart 2009 01:01 schreef remlof het volgende:
Ow btw, ONZ heeft meer SC's dan welk forum ook
Een harde neusquote:Op maandag 2 maart 2009 01:02 schreef dagdag het volgende:
[..]
dagdag, dat is uit hoor, al 2 maanden ruimquote:Op maandag 2 maart 2009 01:02 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nee, toedeloe.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Eeh boys&girlsZijn er hier nog KLB Meeting pics in de omloop? Want ik wil graag meegenieten
hoekwamut?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dagdag, dat is uit hoor, al 2 maanden ruim
Ik vond jouw reactie ook wel sterk.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Goede binnenkomer 4EBE. [ afbeelding ]
MarkM steekt zijn neus nu tussen haar benen, je loopt achter dagdag.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:02 schreef dagdag het volgende:
[..]
Doegquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, ik heb zede foto's van de meet.
Hoe dat zo dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dagdag, dat is uit hoor, al 2 maanden ruim
wehehhe , ja dat.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
MarkM steekt zijn neus nu tussen haar benen, je loopt achter dagdag.
Ze gaat nu met MarkM jeweettoch!!1quote:
Deel deelquote:Op maandag 2 maart 2009 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, ik heb zede foto's van de meet.
was verliefd op markmquote:
quote:
Waar in Helmond woonde ze nou?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was verliefd op markmJa, ik snap het ook niet, maargoed.
ben ik achteraf blij om, kankereind naar helmond, heb het nu veel beter en chiller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |