En dan ben ik pas begonnen met last.fm.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
Your musical compatibility with Chip_Skylark is VERY HIGH
Music you have in common includes Red Hot Chili Peppers, Queens of the Stone Age, Cold War Kids, Eminem and Bloodhound Gang.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
Your musical compatibility with Vandoor is VERY HIGH
Music you have in common includes Das Pop, Red Hot Chili Peppers, MGMT, Kings of Leon and Maria Mena.
Neuhquote:
Joah en PK ookquote:Op maandag 2 maart 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Houdt hier iemand van Creedence Clearwater Revival?
Zo'n abo neem je ook geen tweede keer denk ikquote:Op maandag 2 maart 2009 00:09 schreef jordeeeh het volgende:
Maar, ik ben blij dat mijn abo-geld goed besteed wordt aan snelle servers. Sjeuzes wat is FOK weer lekker snel.
quote:
Je bent dan ook heul pauperriche bezig geweestquote:Op maandag 2 maart 2009 00:09 schreef jordeeeh het volgende:
Maar, ik ben blij dat mijn abo-geld goed besteed wordt aan snelle servers. Sjeuzes wat is FOK weer lekker snel.
JOAH, leuk voor op de gitaar!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Houdt hier iemand van Creedence Clearwater Revival?
Inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]!
Looking Out My Backdoor en Down On the Corner.
Maar ook de rest!
Ik ben m'n LastFM account kwijtquote:Op maandag 2 maart 2009 00:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuhmeer LastFM, ik ben very high met iedereen
![]()
En jij mag ook best high worden van iets anders hoor, de TT is geheel eigen interpretatie!
Het was iets van vroeger...quote:Aapje, aapje, aapje, aapje, oooooolifant, aapje,oooooolifant, aapje, aapje, aapje, aapje
quote:
Anticlimax.quote:
quote:
Dat is iets met je vingers en je duim.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Kut, wat betekent dit ook alweer:
[..]
Het was iets van vroeger...
Oh?quote:
Ja, noh, werd in eens door 2 gasten van me fiets geslagen en toen ik omhoog keek zag ik zes lui, waarvan zeker eentje met een mes, dus.. ik hield maar wijselijk mijn mond.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 00:10 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
Zo'n abo neem je ook geen tweede keer denk ik
Beach Boysquote:Op maandag 2 maart 2009 00:12 schreef Skylark. het volgende:
WTF~!!!
Waarom kom ik er nu pas achter dat Good Vibrations niet op Sounds of the Summer staat!!!?>>!??
Bewegingen met je handen op je gezicht o.a. Peutershizzle.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Kut, wat betekent dit ook alweer:
[..]
Het was iets van vroeger...
eigen stomme schuld, wie gaat er nu betalen voor een websitequote:Op maandag 2 maart 2009 00:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
InderdaadT erge is dat k ook gewoon 75% van de tijd er niks aan heb gehad, want banned
Geen idee. Van naam herken ik het niet.quote:
Amai, das wel fok he?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
eigen stomme schuld, wie gaat er nu betalen voor een website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |