En dan ben ik pas begonnen met last.fm.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
Your musical compatibility with Chip_Skylark is VERY HIGH
Music you have in common includes Red Hot Chili Peppers, Queens of the Stone Age, Cold War Kids, Eminem and Bloodhound Gang.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
Your musical compatibility with Vandoor is VERY HIGH
Music you have in common includes Das Pop, Red Hot Chili Peppers, MGMT, Kings of Leon and Maria Mena.
Neuhquote:
Joah en PK ookquote:Op maandag 2 maart 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Houdt hier iemand van Creedence Clearwater Revival?
Zo'n abo neem je ook geen tweede keer denk ikquote:Op maandag 2 maart 2009 00:09 schreef jordeeeh het volgende:
Maar, ik ben blij dat mijn abo-geld goed besteed wordt aan snelle servers. Sjeuzes wat is FOK weer lekker snel.
quote:
Je bent dan ook heul pauperriche bezig geweestquote:Op maandag 2 maart 2009 00:09 schreef jordeeeh het volgende:
Maar, ik ben blij dat mijn abo-geld goed besteed wordt aan snelle servers. Sjeuzes wat is FOK weer lekker snel.
JOAH, leuk voor op de gitaar!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Houdt hier iemand van Creedence Clearwater Revival?
Inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]!
Looking Out My Backdoor en Down On the Corner.
Maar ook de rest!
Ik ben m'n LastFM account kwijtquote:Op maandag 2 maart 2009 00:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuhmeer LastFM, ik ben very high met iedereen
![]()
En jij mag ook best high worden van iets anders hoor, de TT is geheel eigen interpretatie!
Het was iets van vroeger...quote:Aapje, aapje, aapje, aapje, oooooolifant, aapje,oooooolifant, aapje, aapje, aapje, aapje
quote:
Anticlimax.quote:
quote:
Dat is iets met je vingers en je duim.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Kut, wat betekent dit ook alweer:
[..]
Het was iets van vroeger...
Oh?quote:
Ja, noh, werd in eens door 2 gasten van me fiets geslagen en toen ik omhoog keek zag ik zes lui, waarvan zeker eentje met een mes, dus.. ik hield maar wijselijk mijn mond.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 00:10 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
Zo'n abo neem je ook geen tweede keer denk ik
Beach Boysquote:Op maandag 2 maart 2009 00:12 schreef Skylark. het volgende:
WTF~!!!
Waarom kom ik er nu pas achter dat Good Vibrations niet op Sounds of the Summer staat!!!?>>!??
Bewegingen met je handen op je gezicht o.a. Peutershizzle.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Kut, wat betekent dit ook alweer:
[..]
Het was iets van vroeger...
eigen stomme schuld, wie gaat er nu betalen voor een websitequote:Op maandag 2 maart 2009 00:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
InderdaadT erge is dat k ook gewoon 75% van de tijd er niks aan heb gehad, want banned
Geen idee. Van naam herken ik het niet.quote:
Amai, das wel fok he?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
eigen stomme schuld, wie gaat er nu betalen voor een website
Als dit waar is:quote:Op maandag 2 maart 2009 00:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, noh, werd in eens door 2 gasten van me fiets geslagen en toen ik omhoog keek zag ik zes lui, waarvan zeker eentje met een mes, dus.. ik hield maar wijselijk mijn mond.
Bek houwe, vuige hoerenloper!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
eigen stomme schuld, wie gaat er nu betalen voor een website
Ikwaithutwel.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen idee. Van naam herken ik het niet.
Wanneer het afgelopen is bedoel je?quote:
quote:
Ja, godverdomme, tuurlijk is het waar.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als dit waar is:![]()
Ik hoop nooit in zo'n situatie te komen, was het beroving ofzo?
Is het ooit begonnen dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wanneer het afgelopen is bedoel je?
Oh.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen idee. Van naam herken ik het niet.
Je vriendin, het was een grap.quote:
Tja... je weet het niet he... Internetzzz ftw.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, tuurlijk is het waar.
Nee, gewoon zinloos geweld, 3 uur 's middags achter CS
kankersad is dat, 6 tegen 1quote:Op maandag 2 maart 2009 00:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, noh, werd in eens door 2 gasten van me fiets geslagen en toen ik omhoog keek zag ik zes lui, waarvan zeker eentje met een mes, dus.. ik hield maar wijselijk mijn mond.
Ik zou er sowieso niet heengaan, jij twijfelde nogquote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij zou naar de hoeren gaan omdat je een gesprek wilt
Een 'nieuwe' KLB-user die hier al een half jaar met diverse accounts zit maar ze telkens weer verwijderd omdat het hem teveel tijd kost.quote:
Thanks!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:14 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
Dat is iets met je vingers en je duim.
Ah, gevonden: http://nl.scoutwiki.org/Aapje_aapje_olifantje
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja... je weet het niet he... Internetzzz ftw.
welke accounts?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:18 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
Een 'nieuwe' KLB-user die hier al een half jaar met diverse accounts zit maar ze telkens weer verwijderd omdat het hem teveel tijd kost.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Oh, dan haal ik m er maar weer uitquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef KingOfPop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Correct.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Eerlijk en oprecht, niet altijd al geweest.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef KingOfPop het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, die middelste ken ik ook wel van naam.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
en I heard it through the grapevine (bekend van Marvin Gaye) en Proud Mary (Tina Turner) ken je wel denk ik.
Het geeft niet hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, dan haal ik m er maar weer uit
Dat je t niet eens gevoelt hebt
Ook al van die stakkersquote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, extreem rechts hollands boerentuig.
Volgens mij kunnen wij samendoen met 1 last.fm account.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ah, die middelste ken ik ook wel van naam.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben racistisch tegen Marokkanen over het algemeen.
quote:
'Je bent misschien wel heel goed met honden ofzo.'quote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het geeft niet hoorjij bent weer goed in andere dingen..
Ja idd, mongooltjesquote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook al van die stakkers![]()
Mij kijken ze ook altijd smerig aan, maar wat doen, ho maar![]()
En zijn ze met een groepje, trekken ze hun smoel wel open.
Godverdomme BTquote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
![]()
Nee dus, anders zou ik dit baggertopic niet openen: De moeder van Juicyhil
Ik ben geen bekende SC-user, maar BT heeft gezegd dat er nieuwe mensen welkom zijn dus.
'Jij bent gewoon meer van het hersenwerkquote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
'Je bent misschien wel heel goed met honden ofzo.'
BT zegt wel meer.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:22 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
![]()
Nee dus, anders zou ik dit baggertopic niet openen: De moeder van Juicyhil
Ik ben geen bekende SC-user, maar BT heeft gezegd dat er nieuwe mensen welkom zijn dus.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |