Kan hij wel, maar hij is bang dat hij fouten maakt... Verlegen jongen is het eigenlijk, dus voordat je hem een kwal noemt, kijk lekker eerst in de spiegelquote:Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef Reddiablo het volgende:
Kufo is zo intelligent dat die kwal nog steeds geen Nederlands wenst te spreken....
Mwha ergens heeft hij een punt hoor. Ik bedoel hoelang speelt hij inmiddels in Nederland? 4,5 jaar?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan hij wel, maar hij is bang dat hij fouten maakt... Verlegen jongen is het eigenlijk, dus voordat je hem een kwal noemt, kijk lekker eerst in de spiegel
Ik baseer het op de gehele tijd dat hij in NL speelt en de nare trekjes die hij ook in het veld heeft (hoewel het de laatste tijd meevalt) vriendelijke vriend....quote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan hij wel, maar hij is bang dat hij fouten maakt... Verlegen jongen is het eigenlijk, dus voordat je hem een kwal noemt, kijk lekker eerst in de spiegel
Wil je anderen niet meer aanspreken op spelling?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef tong80 het volgende:
Wat een fluwelen handschoendjes tegen verbeek
Verschil van karakter ook. Men kan het idd wel waarderen als iemand het iig probeert om Nederlands te praten, ondanks dat het grammaticaal niet klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mwha ergens heeft hij een punt hoor. Ik bedoel hoelang speelt hij inmiddels in Nederland? 4,5 jaar?
Suarez speelt gebrekkig Nederlands maar weet heeft zich toch redelijk snel verstaanbaar weten te maken.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wil je anderen niet meer aanspreken op spelling?
Dat staat stevig neuken niet in de weg. Sterker, ik ken mensen die weten dan Verbeek voldoende neukmateriaal voorhanden heeft.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Verbeek had moeten trouwen
Mwoah, hij bokst een hoop.quote:dan had hij zijn agressie ergens anders kwijt gekund.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hear! Hear!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zal straks nog wel mogen uitleggen waarom ie niet naar PSV wil.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
Koeman zit z'n geld weer makkelijk te verdienen
Daar hoeft 'ie niet veel voor te doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
Hofland doet net of ie niet kan voetballen ofzo
Hij kan wel 80 kg bankdrukken thoquote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
Dat kan hij toch ook niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
wat zeurt ie dan?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daar is hij te netjes bang voor.
Hoeft ook nietquote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef toma het volgende:
Jongens, het was vandaag Utrecht-Ajax! Ik heb er nog geen woord over gehoord.
Hij kan in elk geval niet degraderen of een club naar de tering helpenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
Koeman zit z'n geld weer makkelijk te verdienen
Nee ik geniet van Feijenoord dit jaarquote:
Wat valt er over Ajax te vertellen? Het draait daar niet bijzonder goed en niet bijzonder slecht, er zijn geen schandalen en er is geen crisis, en Ajax strijd nergens meer voor. Lijkt me dus weinig noodzaak om het over Ajax te hebben. Of de 0-2 uitoverwinning bij Fc Utrecht moet wel heel erg bijzonder gevonden worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Mooi het is leuk geweest. Op naar Ajax.
Jack zit in de studio, maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef toma het volgende:
Jongens, het was vandaag Utrecht-Ajax! Ik heb er nog geen woord over gehoord.
2e plek?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
en Ajax strijd nergens meer voor.
Joah het vuurwerk naar Vermeer wat ze niet lieten zien bij de samenvattingquote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat valt er over Ajax te vertellen? Het draait daar niet bijzonder goed en niet bijzonder slecht, er zijn geen schandalen en er is geen crisis, en Ajax strijd nergens meer voor. Lijkt me dus weinig noodzaak om het over Ajax te hebben. Of de 0-2 uitoverwinning bij Fc Utrecht moet wel heel erg bijzonder gevonden worden.
Studio ProUtrechtquote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Joah het vuurwerk naar Vermeer wat ze niet lieten zien bij de samenvatting
Sowieso Utrecht-Ajax. En het vuurwerk e.d.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat valt er over Ajax te vertellen? Het draait daar niet bijzonder goed en niet bijzonder slecht, er zijn geen schandalen en er is geen crisis, en Ajax strijd nergens meer voor. Lijkt me dus weinig noodzaak om het over Ajax te hebben. Of de 0-2 uitoverwinning bij Fc Utrecht moet wel heel erg bijzonder gevonden worden.
gaat altijd zo toch met trainers die nog actief zijn ?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef jmac het volgende:
Zucht... weer typisch voetbalprogramma. Veel vragen, 0 antwoorden.
ga je Oprah kijkenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef jmac het volgende:
een kwartier geleden was het al leuk geweestquote:
Jammer idd... Het gaat de hele tijd:quote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef jmac het volgende:
Ach hoort erbijquote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo heel de bunnikside krijgt een stadionverbod
Moet je die opmerking nou wekelijks maken?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
een kwartier geleden was het al leuk geweest
Neeeeeeee die moest ik omdat ik zei dat Utreg won en daarom moest ik deze avatar anders moest zo een ajacied een Utreg avatar als Utreg ging winnen eins een ding is zeker utreg wint de beker forza utreg ole ole ole fc utereeeg de bunniksideeee parapapapaapaa pannekoeeekquote:Op zondag 1 maart 2009 23:14 schreef The_Verve het volgende:
Wat betekent je avatar, Paul? Dat Ajacieden Calimero's zijn?
Jij maakt wekelijks meerdere keren de opmerking dat het over Ajax moet gaanquote:Op zondag 1 maart 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moet je die opmerking nou wekelijks maken?
Iedere doelpunt van Ajax is bijzonder.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het al drie weken niet meer gezien, maar ik hoopte dat de oude Mulder er weer eens zou zittenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moet je die opmerking nou wekelijks maken?
Klopt. Sjek is een echte knuffeljood.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij maakt wekelijks meerdere keren de opmerking dat het over Ajax moet gaan.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Neeeeeeee die moest ik omdat ik zei dat Utreg won en daarom moest ik deze avatar anders moest zo een ajacied een Utreg avatar als Utreg ging winnen eins een ding is zeker utreg wint de beker forza utreg ole ole ole fc utereeeg de bunniksideeee parapapapaapaa pannekoeeek
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Verbeek had moeten trouwen, dan had hij zijn agressie ergens anders kwijt gekund.²
Ja die zou wel haarfijn vertellen wat hij met bepaalde Feyenoordspelers zou doenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb het al drie weken niet meer gezien, maar ik hoopte dat de oude Mulder er weer eens zou zitten
We gaan van ze wwiinneeen we pakkeeen ze inn die bal moet erin erin eeriiin!! we strijd gaat beginneeen we gaan van ze winneeeen !!quote:
Vooral diequote:Op zondag 1 maart 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die zou wel haarfijn vertellen wat hij met bepaalde Feyenoordspelers zou doen![]()
![]()
![]()
"WWWWWWWWEGWEZENNN "
Sjek is een aaefzeeerquote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. Sjek is een echte knuffeljood.
Dat zegt meer iets over Koeman als over die vedettes denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef gitaarsnaar het volgende:
Koeman is wel idd expert in het terugzetten van vedettes naar het 2e elftal.
Op z´n Marokkaans? Door z´n vrouw in elkaar te slaan?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Verbeek had moeten trouwen, dan had hij zijn agressie ergens anders kwijt gekund.²
Hoflandloverquote:Op zondag 1 maart 2009 23:19 schreef maril het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat Gert-Jan niet de waarheid spreekt.
Gertjan lijkt me niet een type die loopt te jokken.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:19 schreef maril het volgende:
Hij laat zeker niet het achterste van de tong zien, maar er zal wel een clausule in z'n afkoopregeling staan dat ie niet alles mag vertellen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:19 schreef maril het volgende:
Wou je zeggen dat heel de selectie van feyenoord jokt ofzoquote:Op zondag 1 maart 2009 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gertjan lijkt me niet een type die loopt te jokken.
Iedereen heeft zijn eigen waarheid.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:19 schreef maril het volgende:
Iedereen liegt en bedriegt.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gertjan lijkt me niet een type die loopt te jokken.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:20 schreef vitessezuid113 het volgende:gevraagd door de beveiliging om afscheid te nemen
Die kans lijkt me een stuk aannemelijker ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat heel de selectie van feyenoord jokt ofzo
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:21 schreef toma het volgende:
Demagoog eerste klas.
quote:
Als voetballer inderdaad niets dan respect, als trainer en analyticusquote:
Van Gaal deed dat in z'n rolstoelquote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef msnk het volgende:
Hoe bedoel je je been is gebroken, hup het veld op jij
val je op Gert Jan Verbeek?quote:
Zal het tegen mn zusje zeggen dat hij stoerenbiceps heeft , tijdens het EK belde ze me wie dat lekker ding was die bij Jack zat.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
liep ie stoer te doen over z' n biceps? wtf
Ja met dat Ajax van 2002 had ik nog de dubbel kunnen halenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronald_Koeman#Erelijst_als_trainer
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren he
Door het werk van Adriaanse, Hiddink en Trappatoni jaquote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronald_Koeman#Erelijst_als_trainer
okquote:Op zondag 1 maart 2009 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren he
gaan ze het over PSV hebbenquote:
Zeker de samenvatting van de NOS alleen gezien.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Merkie het volgende:
Waarom doen Koeman en Sjek alsof Vitesse ook zoveel kansen had gehad als Feyenoord. Dat is pertinent onjuist.
Feyenoord had meer en betere kansenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Merkie het volgende:
Waarom doen Koeman en Sjek alsof Vitesse ook zoveel kansen had gehad als Feyenoord. Dat is pertinent onjuist.
De supporters mogen blij zijn dat hij nee heeft gezegd.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Evertjan het volgende:
PSV laat weer een goede trainer voor bij gaan
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Evertjan het volgende:
PSV laat weer een goede trainer voor bij gaan
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De supporters mogen blij zijn dat hij nee heeft gezegd.
Ik vraag me af hoe hij Duits praatquote:Op zondag 1 maart 2009 23:32 schreef Evertjan het volgende:
vraag me eigen af wat Youri voor trainer is?
Helemaal maar dan ook helemaal mee eensquote:Op zondag 1 maart 2009 23:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Koeman is de meest overschatte trainer van de laatste 10 jaar man
Kan alleen goed werk verrichten als zijn voorganger een leuk team heeft opgebouwd
Slechte zaak denk ik...quote:
Ik geloof Koeman daarinquote:Op zondag 1 maart 2009 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Dus als Real Madrid Koeman belt gaat hij niet? Geloof er niks van. Zo'n trein komt maar 1x voorbij.
volgens Hugo schijnt er contact te zijn geweest?quote:
Ja hopen dat ie er voor springtquote:Op zondag 1 maart 2009 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Dus als Real Madrid Koeman belt gaat hij niet? Geloof er niks van. Zo'n trein komt maar 1x voorbij.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Zelfs die vallen in slaapquote:
Ah je bent weer terugquote:Op zondag 1 maart 2009 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Serieus, Hugo Borst heeft de motoriek en mimiek van een homo.²
En zeker achter de geraniums zijn eigen DVD kijken.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:37 schreef Evertjan het volgende:
Van Hanegem moet gewoon met pensioen gaan
Alsof ze in Spanje nog op Koeman zitten te wachten (behalve in Barcelona misschien)quote:Op zondag 1 maart 2009 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Ja, die stelden zelfs Rijkaard aanquote:Op zondag 1 maart 2009 23:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof ze in Spanje nog op Koeman zitten te wachten (behalve in Barcelona misschien)
Die zijn al langer dan vandaag bekendquote:Op zondag 1 maart 2009 23:40 schreef golfer het volgende:
Geen woord over de spreekkoren bij utrecht tegen Luinge?
Maar Rijkaard heeft geen topclub bijna laten degraderen in dezelfde competitiequote:
Luinge had gedreigd de wedstrijd te staken. Dat gebeurt niet elke keer, dus lijkt me in ieder geval noemenswaardig...quote:Op zondag 1 maart 2009 23:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die zijn al langer dan vandaag bekend
Of hadden ze dit keer iets nieuws bedacht ?
Inderdaad; lijkt me een gefrustreerde kastnicht.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Serieus, Hugo Borst heeft de motoriek en mimiek van een homo.²
Oke dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:42 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Luinge had gedreigd de wedstrijd te staken. Dat gebeurt niet elke keer, dus lijkt me in ieder geval noemenswaardig...
Eén, niet twee.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:42 schreef The_Verve het volgende:
Wat nu wanneer twee spelers dit bijgeloof hebben?
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:39 schreef Evertjan het volgende:
Cameraman is dood!!!!
Hoezo? Jack denkt dat Juve doorgaat, Koeman denkt dat Chelsea wint.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat gaat Koeman verliezen
Jack wil gewoon graag horen dat ie goed bezig is.
Heeft een zoontjequote:Op zondag 1 maart 2009 23:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad; lijkt me een gefrustreerde kastnicht.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoezo? Jack denkt dat Juve doorgaat, Koeman denkt dat Chelsea wint.
Iddquote:Op zondag 1 maart 2009 23:44 schreef Evertjan het volgende:
nou we weten nu nog niks over Feyenoord
Waarom zouden ze het daar over hebben? En wat valt er uberhaupt nog over te vertellen?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:40 schreef golfer het volgende:
Geen woord over de spreekkoren bij utrecht tegen Luinge?
Mijn broer moet altijd de post bij hem doen. Ik moet binnenkort de post bij Sander Boschker doenquote:
Dus jij alles open machenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn broer moet altijd de post bij hem doen. Ik moet binnenkort de post bij Sander Boschker doen
krijgt ie 'discrete' verpakkingen toevallig???quote:Op zondag 1 maart 2009 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn broer moet altijd de post bij hem doen. Ik moet binnenkort de post bij Sander Boschker doen
Mijn voormalig overbuurman heeft 3 kinderen en woont nu al een jaar of 10 samen met een vent. Een neef van me is een jaar geleden uit de kast gekomen toen zijn zoontje net naar de basisschool ging.quote:
Ghehehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Wat een hondenbaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat wordt een drukke dag voor hem bij Eredivisie Live en later op de avond bij de NOS.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:49 schreef erkel het volgende:
Leuke uitzending!!!
Het woord ajax is maar één keer gevallen. Mag wel vaker zo.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:47 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
krijgt ie 'discrete' verpakkingen toevallig???
Hij werkt ook bij het AD en dat is een homokrantquote:Op zondag 1 maart 2009 23:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn voormalig overbuurman heeft 3 kinderen en woont nu al een jaar of 10 samen met een vent. Een neef van me is een jaar geleden uit de kast gekomen toen zijn zoontje net naar de basisschool ging.
Het zou ook wel verklaren waarom Borst vaak emotioneel reageert en dingen persoonlijk opvat: het constante worstelen met z'n eigen identiteit kost hem z'n zelfbeheersing.
J.Herrer is televaag lezerquote:Op zondag 1 maart 2009 23:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij werkt ook bij het AD en dat is een homokrant
Nou ja, eigenlijk ging het meer over Verbeek en zijn verhaal. Ik vond het wel verhelderend wat hij vertelde.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:50 schreef toma het volgende:
[..]
Ze hebben het altijd over ploegen waar het slecht mee gaat. Dus van mij mag het iedere week over Feijenoord gaan
Moet je ook zo weinig mogelijk aandacht aan besteden.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:52 schreef Paul het volgende:
Toch gek dat dit jaar de spreekkoren + vuurwerk totaal genegeerd worden door de NOS
Metro lezerquote:
Terecht, laat ze het lekker bij het voetbal houden ipv die sensatietelevisie.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:52 schreef Paul het volgende:
Toch gek dat dit jaar de spreekkoren + vuurwerk totaal genegeerd worden door de NOS
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:48 schreef Paul het volgende:
[..]Het is ook een irritanteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Oke ,wat hebben ze dan geroepen?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Moet je ook zo weinig mogelijk aandacht aan besteden.
quote:
quote:Frustraties FC Utrecht lopen hoog op
Door HANS WESTERVOORDE
UTRECHT - De frustraties bij FC Utrecht - Ajax liepen hoog op: op en rondom het speelveld. Onder Utrechtse voetballers tref je na een 2-0 nederlaag thuis tegen de grote rivaal uit Amsterdam doorgaans weinig lachebekjes.
afbeelding vergroten Michel Vorm treurt na de eerste goal van Ajax. FOTO ANP
Maar zo strak als de gezichten gisteren stonden in de spelerstunnel, zegt veel.
Supporters hadden nog meer moeite het verlies te verkroppen. Een deel van de aanhang overschreed alle fatsoensnormen: beschamend gezang, gooien met vuurwerk, aanstekers en andere projectielen. Uitwassen die al zo vaak bij beladen wedstrijden te zien waren. Voorvallen die de goedwillende massa in het stadion toch opnieuw met ergernis zullen hebben vervuld.
Er waren jaren dat een visite van Ajax binnen de lijnen het beste los maakte in Utrechtse voetballers. Spelers die van de eerste tot de laatste minuut met het hart voetbalden en boven zichzelf uitstegen. Maar de laatste seizoenen lijkt het erop dat Amsterdams bezoek in Galgenwaard de spelers eerder verlamt dan inspireert. Soms kun je te graag willen uitblinken tegen Ajax, te zeer willen en dan blokkeren.
Luinge is een kankerjood.quote:
quote:
Banwaardigquote:
Ik keek al.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
wehh, bij de Belg hebben ze ook Studio Voetbal
de belgische versie dan
is bizar, hier in Nederland zijn spreekkoren ondertussen de normaalste zaak van de wereldquote:Op maandag 2 maart 2009 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keek al.
Daar gaat het ook over spreekkoren en spandoeken
En niet zo hectisch en zo rommelig als de NL versiequote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
wehh, bij de Belg hebben ze ook Studio Voetbal
de belgische versie dan
quote:
Ze blijven achterlopen die Belgenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
is bizar, hier in Nederland zijn spreekkoren ondertussen de normaalste zaak van de wereld
Raar, bij mij gaat het over opstellingen van het Belgisch nationaal elftal ofzoquote:Op maandag 2 maart 2009 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keek al.
Daar gaat het ook over spreekkoren en spandoeken
Zijn daar geen screenshots vanquote:Op maandag 2 maart 2009 00:09 schreef maril het volgende:
[..]
, droevig van het publiek , ik heb het wel gezien, maar ik hoorde niet wat ze riepen. heb wel een vuurwerk zien knallen, en die kop van Kesller daarbij mogen aanschouwen
Ja, dat ze daarna nog een vuurwerkbom het doelgebied in gooiden en vervolgens met munten en aanstekers het veld bekogelden was ook erg beschaafd.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan hebben ze het dit keer vrij beschaafd gehouden.
Ik ga het morgen wel kijken.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:11 schreef koningdavid het volgende:
Viel weer tegen. Verbeek komt ook niet echt sterk uit dit verhaal moet ik zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |