Kan hij wel, maar hij is bang dat hij fouten maakt... Verlegen jongen is het eigenlijk, dus voordat je hem een kwal noemt, kijk lekker eerst in de spiegelquote:Op zondag 1 maart 2009 22:51 schreef Reddiablo het volgende:
Kufo is zo intelligent dat die kwal nog steeds geen Nederlands wenst te spreken....
Mwha ergens heeft hij een punt hoor. Ik bedoel hoelang speelt hij inmiddels in Nederland? 4,5 jaar?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan hij wel, maar hij is bang dat hij fouten maakt... Verlegen jongen is het eigenlijk, dus voordat je hem een kwal noemt, kijk lekker eerst in de spiegel
Ik baseer het op de gehele tijd dat hij in NL speelt en de nare trekjes die hij ook in het veld heeft (hoewel het de laatste tijd meevalt) vriendelijke vriend....quote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan hij wel, maar hij is bang dat hij fouten maakt... Verlegen jongen is het eigenlijk, dus voordat je hem een kwal noemt, kijk lekker eerst in de spiegel
Wil je anderen niet meer aanspreken op spelling?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef tong80 het volgende:
Wat een fluwelen handschoendjes tegen verbeek
Verschil van karakter ook. Men kan het idd wel waarderen als iemand het iig probeert om Nederlands te praten, ondanks dat het grammaticaal niet klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mwha ergens heeft hij een punt hoor. Ik bedoel hoelang speelt hij inmiddels in Nederland? 4,5 jaar?
Suarez speelt gebrekkig Nederlands maar weet heeft zich toch redelijk snel verstaanbaar weten te maken.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wil je anderen niet meer aanspreken op spelling?
Dat staat stevig neuken niet in de weg. Sterker, ik ken mensen die weten dan Verbeek voldoende neukmateriaal voorhanden heeft.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Verbeek had moeten trouwen
Mwoah, hij bokst een hoop.quote:dan had hij zijn agressie ergens anders kwijt gekund.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hear! Hear!quote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zal straks nog wel mogen uitleggen waarom ie niet naar PSV wil.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
Koeman zit z'n geld weer makkelijk te verdienen
Daar hoeft 'ie niet veel voor te doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
Hofland doet net of ie niet kan voetballen ofzo
Hij kan wel 80 kg bankdrukken thoquote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
Dat kan hij toch ook niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
wat zeurt ie dan?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daar is hij te netjes bang voor.
Hoeft ook nietquote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef toma het volgende:
Jongens, het was vandaag Utrecht-Ajax! Ik heb er nog geen woord over gehoord.
Hij kan in elk geval niet degraderen of een club naar de tering helpenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
Koeman zit z'n geld weer makkelijk te verdienen
Nee ik geniet van Feijenoord dit jaarquote:
Wat valt er over Ajax te vertellen? Het draait daar niet bijzonder goed en niet bijzonder slecht, er zijn geen schandalen en er is geen crisis, en Ajax strijd nergens meer voor. Lijkt me dus weinig noodzaak om het over Ajax te hebben. Of de 0-2 uitoverwinning bij Fc Utrecht moet wel heel erg bijzonder gevonden worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Mooi het is leuk geweest. Op naar Ajax.
Jack zit in de studio, maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef toma het volgende:
Jongens, het was vandaag Utrecht-Ajax! Ik heb er nog geen woord over gehoord.
2e plek?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
en Ajax strijd nergens meer voor.
Joah het vuurwerk naar Vermeer wat ze niet lieten zien bij de samenvattingquote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat valt er over Ajax te vertellen? Het draait daar niet bijzonder goed en niet bijzonder slecht, er zijn geen schandalen en er is geen crisis, en Ajax strijd nergens meer voor. Lijkt me dus weinig noodzaak om het over Ajax te hebben. Of de 0-2 uitoverwinning bij Fc Utrecht moet wel heel erg bijzonder gevonden worden.
Studio ProUtrechtquote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Joah het vuurwerk naar Vermeer wat ze niet lieten zien bij de samenvatting
Sowieso Utrecht-Ajax. En het vuurwerk e.d.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat valt er over Ajax te vertellen? Het draait daar niet bijzonder goed en niet bijzonder slecht, er zijn geen schandalen en er is geen crisis, en Ajax strijd nergens meer voor. Lijkt me dus weinig noodzaak om het over Ajax te hebben. Of de 0-2 uitoverwinning bij Fc Utrecht moet wel heel erg bijzonder gevonden worden.
gaat altijd zo toch met trainers die nog actief zijn ?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef jmac het volgende:
Zucht... weer typisch voetbalprogramma. Veel vragen, 0 antwoorden.
ga je Oprah kijkenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef jmac het volgende:
een kwartier geleden was het al leuk geweestquote:
Jammer idd... Het gaat de hele tijd:quote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef jmac het volgende:
Ach hoort erbijquote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo heel de bunnikside krijgt een stadionverbod
Moet je die opmerking nou wekelijks maken?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
een kwartier geleden was het al leuk geweest
Neeeeeeee die moest ik omdat ik zei dat Utreg won en daarom moest ik deze avatar anders moest zo een ajacied een Utreg avatar als Utreg ging winnen eins een ding is zeker utreg wint de beker forza utreg ole ole ole fc utereeeg de bunniksideeee parapapapaapaa pannekoeeekquote:Op zondag 1 maart 2009 23:14 schreef The_Verve het volgende:
Wat betekent je avatar, Paul? Dat Ajacieden Calimero's zijn?
Jij maakt wekelijks meerdere keren de opmerking dat het over Ajax moet gaanquote:Op zondag 1 maart 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moet je die opmerking nou wekelijks maken?
Iedere doelpunt van Ajax is bijzonder.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het al drie weken niet meer gezien, maar ik hoopte dat de oude Mulder er weer eens zou zittenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moet je die opmerking nou wekelijks maken?
Klopt. Sjek is een echte knuffeljood.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij maakt wekelijks meerdere keren de opmerking dat het over Ajax moet gaan.
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Neeeeeeee die moest ik omdat ik zei dat Utreg won en daarom moest ik deze avatar anders moest zo een ajacied een Utreg avatar als Utreg ging winnen eins een ding is zeker utreg wint de beker forza utreg ole ole ole fc utereeeg de bunniksideeee parapapapaapaa pannekoeeek
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Verbeek had moeten trouwen, dan had hij zijn agressie ergens anders kwijt gekund.²
Ja die zou wel haarfijn vertellen wat hij met bepaalde Feyenoordspelers zou doenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb het al drie weken niet meer gezien, maar ik hoopte dat de oude Mulder er weer eens zou zitten
We gaan van ze wwiinneeen we pakkeeen ze inn die bal moet erin erin eeriiin!! we strijd gaat beginneeen we gaan van ze winneeeen !!quote:
Vooral diequote:Op zondag 1 maart 2009 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die zou wel haarfijn vertellen wat hij met bepaalde Feyenoordspelers zou doen![]()
![]()
![]()
"WWWWWWWWEGWEZENNN "
Sjek is een aaefzeeerquote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. Sjek is een echte knuffeljood.
Dat zegt meer iets over Koeman als over die vedettes denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:16 schreef gitaarsnaar het volgende:
Koeman is wel idd expert in het terugzetten van vedettes naar het 2e elftal.
Op z´n Marokkaans? Door z´n vrouw in elkaar te slaan?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Verbeek had moeten trouwen, dan had hij zijn agressie ergens anders kwijt gekund.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |