Ik denk 't. Ik niet iig.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:36 schreef Susi het volgende:
''Morgen ! Ben ik de enige die een pm van een user heeft gekregen om een topic over hem te openen ?
Wie heeft er zelfverheerlijk nodig ? Paul ?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:36 schreef Susi het volgende:
''Morgen ! Ben ik de enige die een pm van een user heeft gekregen om een topic over hem te openen ?
Nee. Een (bij mijn weten) gebande klb-erquote:Op maandag 2 maart 2009 09:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie heeft er zelfverheerlijk nodig ? Paul ?
Kijk, maar uit ze bannen je al voor minderquote:Op maandag 2 maart 2009 09:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee. Een (bij mijn weten) gebande klb-er
jaquote:Op maandag 2 maart 2009 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Houd toch es op over dat alcoholgeneuzel. Tering. Alsof dat iets is wat HEEEEEEEL Nederland bezighoudt.
open jij eens een topic over mequote:Op maandag 2 maart 2009 09:36 schreef Susi het volgende:
je zal maar is moeten werken voor je geld, het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:56 schreef Jimbo het volgende:
zijn we weer , wat een fucking drukke dag hier zeg
ongelofelijk jaquote:Op maandag 2 maart 2009 10:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zal maar is moeten werken voor je geld, het moet niet gekker worden
Kwam dat niet nog van Hard-Fi - Hard to Beat?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:03 schreef Nashje het volgende:
Hoe heet dat nummer dat net werd gedraaid? Met 'just wanna touch ya'..
Zou best kunnen ja. Bedanktquote:Op maandag 2 maart 2009 10:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Kwam dat niet nog van Hard-Fi - Hard to Beat?
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:26 schreef Piles het volgende:
Opstaan met Oasis
Dag weer bijna verpest
Goedemorgen![]()
Beter dan het nu al kapot gedraaide want opnieuw uitgebrachte You Don't Know van die luie 'artiest'quote:
quote:Goedemorgen![]()
Ojaquote:Op maandag 2 maart 2009 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter dan het nu al kapot gedraaide want opnieuw uitgebrachte You Don't Know van die luie 'artiest'![]()
.
[..]
Echt, ik snap die platenmaatschappijen werkelijk niet. Dat het toen geen gigantische hit is geweest, zal niet zonder reden zijn. Het is als op school een werkstuk zonder aanpassingen opnieuw inleveren terwijl je er een 3 voor hebt gekregen.quote:
Bij verschillende vakken werkte dat wel eens tochquote:Op maandag 2 maart 2009 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is als op school een werkstuk zonder aanpassingen opnieuw inleveren terwijl je er een 3 voor hebt gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |