Ik denk 't. Ik niet iig.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:36 schreef Susi het volgende:
''Morgen ! Ben ik de enige die een pm van een user heeft gekregen om een topic over hem te openen ?
Wie heeft er zelfverheerlijk nodig ? Paul ?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:36 schreef Susi het volgende:
''Morgen ! Ben ik de enige die een pm van een user heeft gekregen om een topic over hem te openen ?
Nee. Een (bij mijn weten) gebande klb-erquote:Op maandag 2 maart 2009 09:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie heeft er zelfverheerlijk nodig ? Paul ?
Kijk, maar uit ze bannen je al voor minderquote:Op maandag 2 maart 2009 09:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee. Een (bij mijn weten) gebande klb-er
jaquote:Op maandag 2 maart 2009 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Houd toch es op over dat alcoholgeneuzel. Tering. Alsof dat iets is wat HEEEEEEEL Nederland bezighoudt.
open jij eens een topic over mequote:Op maandag 2 maart 2009 09:36 schreef Susi het volgende:
je zal maar is moeten werken voor je geld, het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:56 schreef Jimbo het volgende:
zijn we weer , wat een fucking drukke dag hier zeg
ongelofelijk jaquote:Op maandag 2 maart 2009 10:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zal maar is moeten werken voor je geld, het moet niet gekker worden
Kwam dat niet nog van Hard-Fi - Hard to Beat?quote:Op maandag 2 maart 2009 10:03 schreef Nashje het volgende:
Hoe heet dat nummer dat net werd gedraaid? Met 'just wanna touch ya'..
Zou best kunnen ja. Bedanktquote:Op maandag 2 maart 2009 10:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Kwam dat niet nog van Hard-Fi - Hard to Beat?
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:26 schreef Piles het volgende:
Opstaan met Oasis
Dag weer bijna verpest
Goedemorgen![]()
Beter dan het nu al kapot gedraaide want opnieuw uitgebrachte You Don't Know van die luie 'artiest'quote:
quote:Goedemorgen![]()
Ojaquote:Op maandag 2 maart 2009 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter dan het nu al kapot gedraaide want opnieuw uitgebrachte You Don't Know van die luie 'artiest'![]()
.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |