Het is nu zeker dat je een nieuwe baan hebt?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een kop koffie met mij willen drinken... dat het allemaal nog past
Morguhde laatste maand bij mijn huidige werkgever is begonnen!
Mee eens!quote:Op maandag 2 maart 2009 08:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Het klinkt toch ook nergens naar
Twitter:quote:
Nee, ik neem gewoon zomaar ontslagquote:Op maandag 2 maart 2009 08:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Het is nu zeker dat je een nieuwe baan hebt?
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:35 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nee, ik neem gewoon zomaar ontslag
Je startdatum was toch 1 aprilquote:Op maandag 2 maart 2009 08:35 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nee, ik neem gewoon zomaar ontslag
En nee het is geen grapquote:Op maandag 2 maart 2009 08:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je startdatum was toch 1 april
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je weet dat werkgevers ook al voor de 1ste werkdag al contract opkunnen zeggen
Morgenquote:
Geen wonder dat je niet slaapt als je 's nachts peren baktquote:Op maandag 2 maart 2009 09:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Morgen
Boh, ooit heb je van die nachten, dan lig je 2 uur naar je plafond te staren. Dan zit je de dag erna met de gebakken peren op je stage
Doe dan stoofpeertjes makenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Geen wonder dat je niet slaapt als je 's nachts peren bakt
Succes met wakker blijven
Doe ipv perensap eens een sterke bak koffiequote:Op maandag 2 maart 2009 09:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Morgen
Boh, ooit heb je van die nachten, dan lig je 2 uur naar je plafond te staren. Dan zit je de dag erna met de gebakken peren op je stage
Enige optie die we hier hebben is slechte automatenkoffiequote:Op maandag 2 maart 2009 09:05 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Doe ipv perensap eens een sterke bak koffie
Kan je mooi zo'n knuffeltje scorenquote:Op maandag 2 maart 2009 09:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Die knuffelactie is in Geldrop he?
Grappig
I wishquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |