quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:18 schreef Dennehy het volgende:
http://z0r.de/?id=956
Hoe heet dit liedje?
Origineel is:quote:
lijkt er op thanksquote:
Grote klasse!quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:58 schreef Flaccid het volgende:
Dat gefluit wat de hele tijd terugkomt in turks fruit. En ook wel eens in een reclame word gebruikt.
Is dat in eindhoven?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:46 schreef mrbombastic het volgende:
Ik zoek de naam van het liedje dat je in dit videofragment hoort
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:46 schreef mrbombastic het volgende:
Ik zoek de naam van het liedje dat je in dit videofragment hoort
Bekijk deze YouTube-video
Thanks, ik ga wel even op onderzoek uitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:01 schreef AidenBurn het volgende:
[..]
Het is lastig om zo terug te vinden, aangezien het natuurlijk allemaal geremixed is, en een set van een kleine 2 uur... Je zou de hele set kunnen downloaden en dan kunnen terug luisteren (bijv. via Musicincontrol)...en dan aan de hand van de setlist (hier te vinden) terug te zoeken...
Zo ben ik ook een tijdje bezig geweest met de set van Paul van Dyk om een nummer op te zoeken
Edit: Bij de setlist staat overigens ook een link naar de set...![]()
Niet meer nodigquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:35 schreef The_Terminator het volgende:
Thanks, ik ga wel even op onderzoek uit
quote:
Vier jaartjes later:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:06 schreef mrbombastic het volgende:
Dan zoek ik nog een heel irritant liedje. Het komt ongeveer uit 1994 (kan een jaartje eerder of later zijn), er zit geen tekst in het liedje, maar er wordt 1 deuntje de hele tijd herhaald.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:29 schreef Zero_Empathy het volgende:
franse rap, dr was er ook 1 die over freerunnen ging. hele snelle rap was dat. iemand een idee?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:29 schreef Zero_Empathy het volgende:
franse rap, dr was er ook 1 die over freerunnen ging. hele snelle rap was dat. iemand een idee?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:12 schreef childintime het volgende:
Er wordt op tv (RTL4) steeds reclame gemaakt voor nieuwe aflevringen van CSI (en Bones). Vooral het begin van die promo wordt begeleid door een waanzinnig mooi nummer. Ik weet geen bandnaam of tekst. Weet iemand welk nummer ik bedoel; hoe dit nummer heet en van wie het is? Zo'n 10 minuten geleden was het weer op tv
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag net op TMF een track voorbij komen en vraag me af van wie het was..
Was een cover van Lollipop van Lil Wayne door een vrouwelijke artiest..klonk erg apart..
Bedankt, maar dat is hem zeker niet. Het is echt een cover van Lil Wayne en gezongen door een echte vrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |