quote:Op zondag 1 maart 2009 19:29 schreef Ludootje het volgende:
Nog eentje uit de oude doos, alhoewel iets recenter maar nog steeds leuk
jaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mini Playbackshow
Wat een toptelevisie was dat, zeg!
Af en toe kinds zijn is niks mee.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben eigenlijk ook iets te vroeg volwassen geworden denk ik
Als het goed is van SHE binnenkort.quote:
Oeh, die ken ik ook nog wel jaquote:Op zondag 1 maart 2009 19:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa
deze ken ik nu nog helemaal zingen:
Ja inderdaad ik ben voor.quote:
zeker wel. mamma is morgen van mij , en ik hou van hard. beiden van stef.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stef bos? als in de schrijver? ... nee is door andere geschreven, dus volgen mij ben je in de war
Want Ferry zingt hetvond ik vroeger tenminste
![]()
Zo veel weet ik niet meer van vroeger. En zeker niet dingen die op TV enzo waren.quote:
Dan weet je ook een keer hoe dat voelt. Zo voel ik mij heel erg vaak.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan neit meepraten en dat vind ik niet leuk, want ik praat nogal graag enzo
Daar hebben we het ook al zo vaak over gehadquote:
Wie zegt dat ik het op die manier bedoelde?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar hebben we het ook al zo vaak over gehad
Ow die.. aah ok.. dacht dat je het over 'kan niet tegen m'n verlies' hadquote:Op zondag 1 maart 2009 19:35 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zeker wel. mamma is morgen van mij , en ik hou van hard. beiden van stef.
fellatio dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze mocht geen tv op de kamer.. dan krijg je datquote:
Oh nog nooit wat van gemerkt anders.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vooruit, daar hebben we het niet zo vaak overquote:
quote:
jij geeft hier anders op elk onzinnig zinnetje antwoordquote:Op zondag 1 maart 2009 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan weet je ook een keer hoe dat voelt. Zo voel ik mij heel erg vaak.
Jawel, maar ik weet er niet bijster veel meer van.quote:
dawg! we hebben het over vroegerquote:
Tot ik 10 was hadden wij thuis niet eens eens een tv. Dus zo gek is dat niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze mocht geen tv op de kamer.. dan krijg je dat
wel, die had ikquote:Op zondag 1 maart 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat was ik jb mocht dat welquote:Op zondag 1 maart 2009 19:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij geeft hier anders op elk onzinnig zinnetje antwoord
Toen ging ik naar de middelbare schoolquote:Op zondag 1 maart 2009 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dawg! we hebben het over vroeger
vertel nog eens iets uit 1886
Hoezo ook?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:42 schreef fembol het volgende:
Zo mensen, dat is lang geleden dat ik hier was......
Ik zie dat jullie het ook over vroegah hebben?
Grr ik let ook nooit goed opquote:Op zondag 1 maart 2009 19:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat was ik jb mocht dat wel
en toch heb ik een vroagah
quote:
Hoiquote:Op zondag 1 maart 2009 19:42 schreef fembol het volgende:
Zo mensen, dat is lang geleden dat ik hier was......
Ik zie dat jullie het ook over vroegah hebben?
Toen pas. Dan ben je toch niet zo heel erg oud.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Toen ging ik naar de middelbare school
1986.. toen werd ik geborenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja de toekomst is veel interessanter.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
Om maar even op vroegah terug te komen: Je moet geen oude koeien uit de sloot halen.
Met wat?quote:
1886 anders is mn grapje helemaal niet tofquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet in de planningquote:
Sorryquote:Op zondag 1 maart 2009 19:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1886 anders is mn grapje helemaal niet tof
Zo jij bent jong.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Toen was ik nog niet in de planning
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1886 anders is mn grapje helemaal niet tof
Lekker jongquote:Op zondag 1 maart 2009 19:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Toen was ik nog niet in de planning
Dat zou ik andersom gedaan hebben eerst naar de friettent en dan gaan douchen.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:48 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben weer fruitig!![]()
Zo maar eens even de lokale friettent bezoeken.
Hoooooiii!quote:
Ik douche me altijd vóór ik de deur uit ga...quote:Op zondag 1 maart 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik andersom gedaan hebben eerst naar de friettent en dan gaan douchen.
Altijd?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik douche me altijd vóór ik de deur uit ga...
Valt nog eigenlijk best mee. 's Ochtends douche ik me voor ik de deur uit ga, en 's avonds als ik de stad in ga ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Altijd?
Dan sta je wel vaak onder de douche
Was alleen deel 1 t/m 12? Heb je "20 jaar" en "Het beste van" ook al dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maak er trouwens maar 1 t/m 13 van, daarvan ken ik er ook nog een paar. En zijn het beste van en 20 verzamelalbums?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Was alleen deel 1 t/m 12? Heb je "20 jaar" en "Het beste van" ook al dan?
Oke dan is het goed.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:53 schreef Ludootje het volgende:
En trouwens, dit telt als mijn ochtenddouche
En daarom eet ik pizza en geen friet, omdat ik geen zin heb me te douchen!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maak er trouwens maar 1 t/m 13 van, daarvan ken ik er ook nog een paar. En zijn het beste van en 20 verzamelalbums?
quote:
heb ook nog niet gedoucht na de wedstrijdquote:Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En daarom eet ik pizza en geen friet, omdat ik geen zin heb me te douchen!
Heb eergister al laten bezorgen...quote:Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En daarom eet ik pizza en geen friet, omdat ik geen zin heb me te douchen!
Haha, bah!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb ook nog niet gedoucht na de wedstrijd
wel lekker weekend gehad. en gewonnen dus topquote:Op zondag 1 maart 2009 19:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Gaat goed, lekker weekend gehad! En jij?
Is het ook! Bij mij was het gewoon diepvries, ze bezorgen hier vrijwel niets..quote:Op zondag 1 maart 2009 19:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb eergister al laten bezorgen...
Maar een pizza klinkt wel erg lekker en makkelijk nu![]()
* Op justeat.nl kijkt
Cool, je bent een held!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok en ja, volgens mij wel. Ik zet ze er wel bij. kan je zelf kijken
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wel lekker weekend gehad. en gewonnen dus top
leuke dingen gedaan?
Je vergeet vrijdag en vrijdagnacht te vermeldenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Wat heb je verder gedaan? Nog gekookt?
Ik had gisteren een bruiloft, en dat was leuk, maar het feest was matig. (ze gingen bijna alleen maar stijldansen... ) Daarna op de terugweg een tussenstop gemaakt in Amersfoort en daar lekker gaan stappen. Was erg leuk, rond half 6 vanmorgen kwam ik mijn kussen tegen...
Géén idee, is dat normaal?quote:
Haha oow ja. Ik had een 2e date met rival en die is blijven slapen. Geen smeuige verhalen, waar wel iedereen hier op zit te wachtenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je vergeet vrijdag en vrijdagnacht te vermelden
Dat zeker, maar op een feest ga je niet de eis stellen dat iedereen moet stijldansen op de dansvloer, lijkt me.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
stijldansen is tof als een man dat echt kan
Neehoorquote:Op zondag 1 maart 2009 20:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha oow ja. Ik had een 2e date met rival en die is blijven slapen. Geen smeuige verhalen, waar wel iedereen hier op zit te wachten
Oeh, ik heb weer eens wat gemist!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha oow ja. Ik had een 2e date met rival en die is blijven slapen. Geen smeuige verhalen, waar wel iedereen hier op zit te wachten
Met uitzondering van Sedan danquote:
Als de vrouw goed kan leiden gaat het ook prima.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
stijldansen is tof als een man dat echt kan
Haha, carnaval hèquote:
dit heb ik gisteravond gedaanquote:Op zondag 1 maart 2009 19:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Wat heb je verder gedaan? Nog gekookt?
Ik had gisteren een bruiloft, en dat was leuk, maar het feest was matig. (ze gingen bijna alleen maar stijldansen... ) Daarna op de terugweg een tussenstop gemaakt in Amersfoort en daar lekker gaan stappen. Was erg leuk, rond half 6 vanmorgen kwam ik mijn kussen tegen...
Blijkt maar weer...quote:
ow er is dus geneukt dat is tofquote:Op zondag 1 maart 2009 20:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jouw associatiequote:
Hmzz, 940MBquote:
nietquote:Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de vrouw goed kan leiden gaat het ook prima.
Inderdaad de derde helft is het belangrijkst.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]douchen gaat van je bierdrinktijd af
Zie er goed uit!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dit heb ik gisteravond gedaan
[CUL-wedstrijd] CUL in de keuken! Pasta met witte/roomsaus.
klinkt druk. nu beetje brakjes?
35cm.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Blijkt maar weer...
Weet iemand trouwens wat de doorsnee is van een "large" pizza bij Domino's? Kan het niet vinden op hun site
quote:
Dan?quote:
Super!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, 940MB
Stuur je ff een PM met de inloggegevens..
Andersom kan ook prima werken.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet
je het wel een kerel nodig die je stuurt en opvangt als je heftig draait en zo
en een met ritme gevoel
ik haat het als kerels geen ritme gevoel hebben
you've got a messagequote:
moet je maar een keer komen etenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zie er goed uit!
Een beetjeHeb tot half 3 geslapen, tot half 4 in bed gelegen
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Hmm, da's niet eens zo heel groot... Is dat er een met een dikke bodem?
owja als een kerel je niet vangt als je in komt draaien is dat idd altijd vet tofquote:
Mwa, normaal denk ik, maar ze smaken wel. 25cm is te klein.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Hmm, da's niet eens zo heel groot... Is dat er een met een dikke bodem?
Ik eigenlijk geen argument. En stijldansen vind ik sowieso niet leuk.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja als een kerel je niet vangt als je in komt draaien is dat idd altijd vet tof
ik vind van niet
dat zei ik toch net
kom dan tenminste met een argument ipv alleen wellus
Hahahaquote:
Aaahhh, wil jij ook KvK 1-13 hebben?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Mwa, normaal denk ik, maar ze smaken wel. 25cm is te klein.
Ado, doe mij ook een PM.
Waarom moet je altijd meteen op mensen gaan lopen zeiken als je geen gelijk krijgt rhu?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja als een kerel je niet vangt als je in komt draaien is dat idd altijd vet tof
ik vind van niet
dat zei ik toch net
kom dan tenminste met een argument ipv alleen wellus
dan reageer gewoon ff nietquote:Op zondag 1 maart 2009 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik eigenlijk geen argument. En stijldansen vind ik sowieso niet leuk.
Lol. nog voorkeur voor een opzwepende tekst of niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Ado, doe mij ook een PM.
aaah jij weerquote:Op zondag 1 maart 2009 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd meteen op mensen gaan lopen zeiken als je geen gelijk krijgt rhu?
Maak er maar eens wat moois van.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lol. nog voorkeur voor een opzwepende tekst of niet?
Ik dacht precies t zelfdequote:Op zondag 1 maart 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zingt: Ik heb geen zin meer in pizza calzone.. "
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan reageer gewoon ff niet
je hoeft niet op elke post te reageren
done!!quote:
Het is zijn mening tegen die van jou, en als iemand daar geen argument voor heeft, tja. Hoef je niet meteen zo te gaan reageren.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah jij weer
tof
het gaat niet om mn gelijk krijgen
alleen welles nietus ben ik wel een beetje ontgroeit
een argument wil nog wel eens helpen
Die moeten toch nog komen?quote:
quote:
quote:
Haha, terecht!quote:
zoals ik al zei: wellus nietus ben ik al een paar jaar ontgroeitquote:Op zondag 1 maart 2009 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is zijn mening tegen die van jou, en als iemand daar geen argument voor heeft, tja. Hoef je niet meteen zo te gaan reageren.
Het viel niet tegen he?quote:
Zo, pizza besteld en betaald. Ikquote:Op zondag 1 maart 2009 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Ado, doe mij ook een PM.
Dacht ij die.. of dacht jij de eerste versie?quote:
Ja lekker volwassen rhuquote:Op zondag 1 maart 2009 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoals ik al zei: wellus nietus ben ik al een paar jaar ontgroeit
in een volwassen gesprek geef je argumenten want wellus nietus is geen gesprek en daar heb ik geen trek in
Pot verwijt de ketel.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah jij weer
tof
het gaat niet om mn gelijk krijgen
alleen welles nietus ben ik wel een beetje ontgroeit
een argument wil nog wel eens helpen
ooh ben je op je piemeltje getrapt omdat ik ongezouten mn mening geef?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja lekker volwassen rhu
[..]
Pot verwijt de ketel.
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ben je op je piemeltje getrapt omdat ik ongezouten mn mening geef?
vind ik niks onvolwassens aan eigenlijk haha
beter dan wat jij doet prive pms en zo posten en voer in de roddelmachine duwen![]()
maar goed hier ben ik ook al wel weer klaar mee eigenlijk
Stuur ook eens naar mijquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je denkt dat het niet lang en breed op de voorpagina van fok zou staan als ze uit zijn?
Ik verwacht niets minder eigenlijk. Gewoon op frontpage zetten.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je denkt dat het niet lang en breed op de voorpagina van fok zou staan als ze uit zijn?
De foto's zelf? Dat zou een beetje oneerlijk zijn he?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik verwacht niets minder eigenlijk. Gewoon op frontpage zetten.
Rip! Dat is lang geledenquote:
Waarom? Die foto's lekken toch wel uit. Dus kan je dat maar beter zelf in de hand hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De foto's zelf? Dat zou een beetje oneerlijk zijn he?
Goede avond jonge damequote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.listaholic.com/the-worst-celebrity-boob-jobs.html
Goed he! Zo'n misleidende TTquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Denk eerlijk gezegd niet dat ze er komen, zal wel in een opwelling besloten zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
laten we eerst maar eens af wachten of er ooit fotos komen natuurlijk
Ik stel voor dat we vast een plan b gaan bedenken
welke dame bied zich aan?
of lekkere kerel mag ook uiteraard
Dat blijft inderdaad de vraag ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
laten we eerst maar eens af wachten of er ooit fotos komen natuurlijk
Ik stel voor dat we vast een plan b gaan bedenken
welke dame bied zich aan?
of lekkere kerel mag ook uiteraard
iddquote:
het valt me mee dat het alleen om views gaatquote:
Hey! Hoe is het met je lijstjes?quote:
Oeeh ergquote:Op zondag 1 maart 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.listaholic.com/the-worst-celebrity-boob-jobs.html
Ow, echt? En de dawg/JB connectie?:Pquote:Op zondag 1 maart 2009 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
nou en rival neuken maar ze gaat dawg ook meeten
dat is er al een iig
verder weet ik het ff niet
Zijn de lijstje ook ter inzage van derde?quote:
die is er volgens mij nietquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
nou en rival neuken maar ze gaat dawg ook meeten
dat is er al een iig
verder weet ik het ff niet
Hij is hier koffie komen drinken iddquote:
serieus?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
die is er volgens mij niet
JB heeft een andere connectie.
Afgelopen weekend was er ook weer een mrbox en duimelot connectie
Waarom zou je toestemming vragen?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is hier koffie komen drinken idd
Verder niks hoor en ik wilde hem deze week een keer vragen om film te komen kijken als dat mag
dat ligt aan de film uiteraardquote:Op zondag 1 maart 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is hier koffie komen drinken idd
Verder niks hoor en ik wilde hem deze week een keer vragen om film te komen kijken als dat mag
over wie? of over beide?quote:
Hoiquote:
Niet altijd hoorquote:
Ja, dat wist je toch wel?quote:
En hoe ze dingen kunnen bedenken..quote:Op zondag 1 maart 2009 20:44 schreef Adolecens het volgende:
Heerlijk, hoe discreet mensen ook kunnen zijn hier...
over box en duim!!!quote:
De fantasie van de mensen hier is idd erg grootquote:
Dat hebben ze vrijdag hier besproken hoorquote:
Hoi en welkom!quote:
ow ik ga er uiteraard gewoon vanuit dat er geneukt gaat wordenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en aan of het 'film kijken'of gewoon film kijken is natuurlijk
13-13-13quote:
Hij is nog steeds haar toyboyquote:
Ach, iedereen mag denken wat ze willenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De fantasie van de mensen hier is idd erg groot
ja maar toen was ik er niet en niemand heeft het ff gezegdquote:Op zondag 1 maart 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat hebben ze vrijdag hier besproken hoor
Zie bovenstaande postquote:Op zondag 1 maart 2009 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar toen was ik er niet en niemand heeft het ff gezegd
is het weer aan nu dan?
of heo moet ik dit plaatsen?
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer, de kalenders gaan niet verder dan 21-12-2012.
Tof dan wilde ook al gaan trouwen. Nu alleen nog iemand vinden die met mij wel trouwen.quote:
Gelukkig welquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:48 schreef Ludootje het volgende:
Damn, der wordt hier maar wat afgehokt door iedereen en ik mis het weer allemaal!
Bij hokken heb ik dan weer een andere associatie!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:48 schreef Ludootje het volgende:
Damn, der wordt hier maar wat afgehokt door iedereen en ik mis het weer allemaal!
ow er word dus alleen gevoost?quote:
Shit maar ik nog plannen na 2012.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer, de kalenders gaan niet verder dan 21-12-2012.
Zogenoemde fuckbuddy'squote:
Da's ook weer zoquote:Op zondag 1 maart 2009 20:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij hokken heb ik dan weer een andere associatie!
Jij was een paar dagen spoorloos!
Dus de vraag is nu: wie heeft Ludootje gehoktquote:Op zondag 1 maart 2009 20:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij hokken heb ik dan weer een andere associatie!
Jij was een paar dagen spoorloos!
Altijd handigquote:
Ripley heeft een lijstjequote:Op zondag 1 maart 2009 20:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's ook weer zo
Ok, wie is er nog beschikbaar hier van de dames dan?
dat komt vast helemaal goed joh!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tof dan wilde ook al gaan trouwen. Nu alleen nog iemand vinden die met mij wel trouwen.
Jij hebt het nog druk genoegquote:Op zondag 1 maart 2009 20:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik blijf voorlopig nog even beschikbaar. Maar nee, dit was geen uitnodiging
Niet? Ohquote:Op zondag 1 maart 2009 20:51 schreef Nouk84 het volgende:
Dat moet ieder voor zich wetenquote:
Haha, ja dat denken ze hier geloof ik hè. Valt tegen hoorquote:
Dat denk jíj!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:51 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom PMen? Gewoon hier posten. Iquote:
Je hebt er nu wel 1quote:Op zondag 1 maart 2009 20:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ja dat denken ze hier geloof ik hè. Valt tegen hoor
Nou... rival, dawg en DH bood zichzelf ook al aan & nu komt Ludootje ook om de hoek kijkenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ja dat denken ze hier geloof ik hè. Valt tegen hoor
Ik wil niet eens trouwen eigenlijk.quote:
Wat 'heb' ik dan?quote:
Jij lijkt me wel een one fuckbuddy at the time kind of girl hoor, autoquote:
Ooo over mij.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat e het over jou had.
Ben niet helemaal mee aan het lezen.
Haha, hoezo dat?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een one fuckbuddy at the time kind of girl hoor, auto
Jou wil ik trouwens ook wel eens meeten!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou... rival, dawg en DH bood zichzelf ook al aan & nu komt Ludootje ook om de hoek kijken
Je weet wat ik bedoelquote:
Sowieso meerderequote:Op zondag 1 maart 2009 20:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een one fuckbuddy at the time kind of girl hoor, auto
Hahaquote:Op zondag 1 maart 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou... rival, dawg en DH bood zichzelf ook al aan & nu komt Ludootje ook om de hoek kijken
Ikke wel!quote:
Hahahaquote:Op zondag 1 maart 2009 20:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jou wil ik trouwens ook wel eens meeten!
Ik bood me aan voor wat?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat je niet weet, dat weet je nietquote:Op zondag 1 maart 2009 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso meerdere
Nee dankje.
2 vrouwen on the other hand heb ik dan weer geen probleem mee
gewoon afspreken, toch?quote:
Ik zou het niet zo noemen.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoelTis maar net hoe je het noemt.. een date-guy?
Niet alleen nu hoor, ook al eerderquote:Op zondag 1 maart 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha
Hoezo dat nu?
Omdat ik je altijd zo goed commentaar en schoppen onder je kont geef?
Dat vraag ik me ook afquote:
Beter 1 man in de hand, dan 10 aan het lijntjequote:Op zondag 1 maart 2009 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso meerdere
Nee dankje.
Goed idee.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
welke mannen moeten nog ondergebracht worden dan?
misschien zien we wel toffe combo's als je die lijstjes naast elkaar legt
iets waar we al kei lang over heen kijken
Hoe dan?quote:
Dan weet ik in ieder geval zeker dat je je studie op tijd afmaakt en dat je je stage verslag dit jaar nog afmaaktquote:Op zondag 1 maart 2009 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet alleen nu hoor, ook al eerder
En dat zou er iets mee te maken kunnen hebben ja
Lees dan eens helemaal meequote:Op zondag 1 maart 2009 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, wat? Wie? Waar heb je het over dan, ik ben maar half mee aan het lezen.
Ik merk het wel, aan kleine subtiele dingetjesquote:
Haha, gister werd mij nog verteld dat een man niet 2 vrouwen tegelijk aan kon. Zelf mij en mijn vriendin niet. Viel me tegenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso meerdere
Nee dankje.
Hoiquote:
Ik zou niet weten hoe een jongen het nu aan mij kan merkenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik merk het wel, aan kleine subtiele dingetjes
Oke Okequote:
Ik niet..quote:
Dat dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik merk het wel, aan kleine subtiele dingetjes
waarvoor ben je in de aanbieding?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja geen idee Rip, ik wil het zelf eigenlijk ook wel weten.
MNR!!quote:
Neequote:
Dat, maar ook nog om andere redenen hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 20:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan weet ik in ieder geval zeker dat je je studie op tijd afmaakt en dat je je stage verslag dit jaar nog afmaakt
k nietquote:
Nee.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:58 schreef robbolo het volgende:
Heeft iedereen hier een fuckbuddy??
Haai Ludo, ik zag dat je weer was teruggekeerd. Wbquote:
Oja?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat, maar ook nog om andere redenen hoor
Mijn lukt het gewoon niet... of ik ben/raak gevoelsmatig te betrokken of ik voel me gewoon te schuldig omdat ik die ander gebruik.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, fuckbuddys zijn zo cliche. Al wil ik dat koop ik wel een paar breezers.
Gevoelloze sex
Dan kost het je nog geld ookquote:Op zondag 1 maart 2009 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, fuckbuddys zijn zo cliche. Al wil ik dat koop ik wel een paar breezers.
Gevoelloze sex
Jij hebt een "significant other". Dat telt nietquote:
ja maar dan heet ie toch niet er zoquote:
[romanticus-mode]quote:Op zondag 1 maart 2009 21:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij hebt een "significant other". Dat telt niet
Dat was ook een vergelijkingquote:Op zondag 1 maart 2009 21:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kost het je nog geld ook
Breezer-seks / ONS die uit de kroeg komen vind ik persoonlijk gevoellozer dan FB's
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan heet ie toch niet er zo
ik was gewoon even semi grappig
Dank jequote:Op zondag 1 maart 2009 21:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Haai Ludo, ik zag dat je weer was teruggekeerd. Wb
Ja.quote:
zo hoeft het toch neit te zijn?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn lukt het gewoon niet... of ik ben/raak gevoelsmatig te betrokken of ik voel me gewoon te schuldig omdat ik die ander gebruik.
Ja of waarbij een relatie niet gaat werken om verschillende redenenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo hoeft het toch neit te zijn?
de FB's die ik heb gehad waren of vrienden of exen of zo
mensen iig die ik mocht en waar ik een goede band mee had en zo en die ik ook nog lichamelijk erg aantrekkelijk vond maar waar ik geen relatie mee wilde
Nu ben ik nieuwsgierigquote:
Jaquote:Op zondag 1 maart 2009 21:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
[romanticus-mode]
Dat is juist het enige wat telt.
[/romanticus-mode]
Tuurlijk wel. Iedereen hier is op zoek. Of in ontkenning.quote:
Na het eten mag je het uitleggenquote:
Smooth!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:04 schreef Litpho het volgende:
[romanticus-mode]
Dat is juist het enige wat telt.
[/romanticus-mode]
Gevoelens zijn kutquote:Op zondag 1 maart 2009 21:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn lukt het gewoon niet... of ik ben/raak gevoelsmatig te betrokken of ik voel me gewoon te schuldig omdat ik die ander gebruik.
Dan is een FB / ONS voor jou toch ideaal als je gevoelens kut vindt?!quote:
Naar liefde?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Iedereen hier is op zoek. Of in ontkenning.
Jij bent de heerser hier geloof ik, dus vertel maarquote:
De heerser in?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij bent de heerser hier geloof ik, dus vertel maar
Juist niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan is een FB / ONS voor jou toch ideaal als je gevoelens kut vindt?!
Ja dat vraag ik me ook af!quote:
Heerser klinkt in elk geval beter dan e-player.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij bent de heerser hier geloof ik, dus vertel maar
Gevoelens vind je kut.quote:
Het hele jaar kerstmis vieren?quote:
Waar is die idd?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Heerser klinkt in elk geval beter dan e-player.
Zoals MNR het zei ja. voor iemand krijgen als het bijv alleen om sex zou gaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gevoelens vind je kut.
Gevoelloze seks vind je
Dan spreek je jezelf toch tegen?
Hij vind sexquote:Op zondag 1 maart 2009 21:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gevoelens vind je kut.
Gevoelloze seks vind je
Dan spreek je jezelf toch tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |