Ik dacht precies t zelfdequote:Op zondag 1 maart 2009 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zingt: Ik heb geen zin meer in pizza calzone.. "
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan reageer gewoon ff niet
je hoeft niet op elke post te reageren
done!!quote:
Het is zijn mening tegen die van jou, en als iemand daar geen argument voor heeft, tja. Hoef je niet meteen zo te gaan reageren.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah jij weer
tof
het gaat niet om mn gelijk krijgen
alleen welles nietus ben ik wel een beetje ontgroeit
een argument wil nog wel eens helpen
Die moeten toch nog komen?quote:
quote:
quote:
Haha, terecht!quote:
zoals ik al zei: wellus nietus ben ik al een paar jaar ontgroeitquote:Op zondag 1 maart 2009 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is zijn mening tegen die van jou, en als iemand daar geen argument voor heeft, tja. Hoef je niet meteen zo te gaan reageren.
Het viel niet tegen he?quote:
Zo, pizza besteld en betaald. Ikquote:Op zondag 1 maart 2009 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Mwa, normaal denk ik, maar ze smaken wel. 25cm is te klein.
Ado, doe mij ook een PM.
Dacht ij die.. of dacht jij de eerste versie?quote:
Ja lekker volwassen rhuquote:Op zondag 1 maart 2009 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoals ik al zei: wellus nietus ben ik al een paar jaar ontgroeit
in een volwassen gesprek geef je argumenten want wellus nietus is geen gesprek en daar heb ik geen trek in
Pot verwijt de ketel.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah jij weer
tof
het gaat niet om mn gelijk krijgen
alleen welles nietus ben ik wel een beetje ontgroeit
een argument wil nog wel eens helpen
ooh ben je op je piemeltje getrapt omdat ik ongezouten mn mening geef?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja lekker volwassen rhu
[..]
Pot verwijt de ketel.
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ben je op je piemeltje getrapt omdat ik ongezouten mn mening geef?
vind ik niks onvolwassens aan eigenlijk haha
beter dan wat jij doet prive pms en zo posten en voer in de roddelmachine duwen![]()
maar goed hier ben ik ook al wel weer klaar mee eigenlijk
Stuur ook eens naar mijquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je denkt dat het niet lang en breed op de voorpagina van fok zou staan als ze uit zijn?
Ik verwacht niets minder eigenlijk. Gewoon op frontpage zetten.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je denkt dat het niet lang en breed op de voorpagina van fok zou staan als ze uit zijn?
De foto's zelf? Dat zou een beetje oneerlijk zijn he?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik verwacht niets minder eigenlijk. Gewoon op frontpage zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |