dat ligt aan de film uiteraardquote:Op zondag 1 maart 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is hier koffie komen drinken idd
Verder niks hoor en ik wilde hem deze week een keer vragen om film te komen kijken als dat mag
over wie? of over beide?quote:
Hoiquote:
Niet altijd hoorquote:
Ja, dat wist je toch wel?quote:
En hoe ze dingen kunnen bedenken..quote:Op zondag 1 maart 2009 20:44 schreef Adolecens het volgende:
Heerlijk, hoe discreet mensen ook kunnen zijn hier...
over box en duim!!!quote:
De fantasie van de mensen hier is idd erg grootquote:
Dat hebben ze vrijdag hier besproken hoorquote:
Hoi en welkom!quote:
ow ik ga er uiteraard gewoon vanuit dat er geneukt gaat wordenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en aan of het 'film kijken'of gewoon film kijken is natuurlijk
13-13-13quote:
Hij is nog steeds haar toyboyquote:
Ach, iedereen mag denken wat ze willenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De fantasie van de mensen hier is idd erg groot
ja maar toen was ik er niet en niemand heeft het ff gezegdquote:Op zondag 1 maart 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat hebben ze vrijdag hier besproken hoor
Zie bovenstaande postquote:Op zondag 1 maart 2009 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar toen was ik er niet en niemand heeft het ff gezegd
is het weer aan nu dan?
of heo moet ik dit plaatsen?
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer, de kalenders gaan niet verder dan 21-12-2012.
Tof dan wilde ook al gaan trouwen. Nu alleen nog iemand vinden die met mij wel trouwen.quote:
Gelukkig welquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:48 schreef Ludootje het volgende:
Damn, der wordt hier maar wat afgehokt door iedereen en ik mis het weer allemaal!
Bij hokken heb ik dan weer een andere associatie!quote:Op zondag 1 maart 2009 20:48 schreef Ludootje het volgende:
Damn, der wordt hier maar wat afgehokt door iedereen en ik mis het weer allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |