quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:18 schreef Krentenbol. het volgende:
Lastig normaal plaatje te vinden van een vent in een mini broekje.
Alsof ik ooit minibroekjes zou dragenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:18 schreef Krentenbol. het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:18 schreef Krentenbol. het volgende:
Dat is jouw opinie.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zei vandaag dat je een korte broek aan ging doen, dus dan moet ie zo kort mogelijk!
Zacht zo te zien.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:30 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
hoe vinden jullie me nieuwe tapijt
Whehe, dikke fail van mij trouwens.quote:
Doutzen.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:30 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:30 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
je bent gewoon jaloersquote:
is dat niet die nederlandsequote:Op zondag 1 maart 2009 17:30 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
Faler. Ik heb ESotSM.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehe, dikke fail van mij trouwens.Je weet toch wel dat Fun with Dick and Jane op tv was en dat ik die graag wilde zien (maar toen iets anders moest doen). Ik balen, blijkt dat ik de dvd ervan gewoon hier heb liggen.
Was ik helemaal vergeten. [ afbeelding ]
Doutzenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:33 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
is dat niet die nederlandse
dauzan offzo
hoeveel geld zou ze hiervoor hebben gekregenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:30 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twee keer.quote:
Niet meer dan 5000.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:34 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
hoeveel geld zou ze hiervoor hebben gekregen
Ik heb Fight Club..quote:Op zondag 1 maart 2009 17:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik twee keer.Waarvan een met Amerikaanse regio, dus dat is ook pretty fail.
En ik heb Man on the Moon, The Mask, The Truman Show, Dumb and Dumber, Me, Myself & Irene, Fun with Dick and Jane, The Number 23 (gratis gekregen van een lieve FOK!ster) en Lemony Snicket's. HA!
Ik heb Flodder.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik twee keer.Waarvan een met Amerikaanse regio, dus dat is ook pretty fail.
En ik heb Man on the Moon, The Mask, The Truman Show, Dumb and Dumber, Me, Myself & Irene, Fun with Dick and Jane, The Number 23 (gratis gekregen van een lieve FOK!ster) en Lemony Snicket's. HA!
En ik vond je nog wel zo'n Flodderfan!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik kon zo snel geen andere slechte film bedenken.
Broeken van ribstof.quote:
Ohmaighawd!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I won't settle for less.
Not Foundquote:Op zondag 1 maart 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook niet als je opent in een nieuw tabblad?
Deze serie.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /graficos/firewall.gif was not found on this server.
Tjahquote:Op zondag 1 maart 2009 17:49 schreef KingOfPop het volgende:
Welke SC ben ik eigenlijk beland?
Hahaha dat viel mij ook al opquote:Op zondag 1 maart 2009 17:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Borsten tegen het raam duwen ziet er een beetje vreemd uit.
*Onthoud*
Ik niet zo.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit meisje zooo mooi he!
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja.Maar jammer van die stierenpiercing.
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja.. Een septum, ook nooit mijn favoriet geweestquote:Op zondag 1 maart 2009 17:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Schaduw van d'r haar?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vraag me overigens wel af wat die oranje streep op dr wang is.
Lijkt wel lichtinval op een of andere manier.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:57 schreef Breathtaking het volgende:
poepquote:Op zondag 1 maart 2009 17:57 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al zo'n debiele piercing.quote:
gisteren toch nogquote:
Macaroni en ketchup te duur?quote:
Graskalf, dat duurt nog 1,5 uur, voor mij geen rommel.quote:
Graskalfquote:Op zondag 1 maart 2009 18:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Graskalf, dat duurt nog 1,5 uur, voor mij geen rommel.
Heh?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Graskalf, dat duurt nog 1,5 uur, voor mij geen rommel.
Chinees is lekkerquote:Op zondag 1 maart 2009 18:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga eten. Chinees![]()
bp zou trots op me zijn.
quote:
Of wil je compleet genegeerd worden?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet te stoer he, anders ga je maar weer weg
Wat een pauperriche menuquote:Op zondag 1 maart 2009 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Ik eet zometeen pasta met champignonroomsaus
Het water loopt me letterlijk al in de mondquote:Op zondag 1 maart 2009 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Hangt ervanaf wat en waar.quote:
Ik vraag me af of het in China te eten is.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat en waar.
Het chinese eten in Belgie was niet te vreten.
Ik vind d'r ergens wel leuk.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Onze Audreydie wil ik wel eens zien zonder make-up..
Huh, welke van de drie ga je nou kijken?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben even Fantastic Four, Rise of the Silver Surfer kijken
"In China noemen ze het natuurlijk gewoon eten"quote:Op zondag 1 maart 2009 18:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het in China te eten is.
Ik heb iig etenquote:
Maar het lijkt niet op chinees eten van hier.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
"In China noemen ze het natuurlijk gewoon eten"
Fantastic Four: Rise of the Silver Surferquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, ik ben vooral benieuwd naar Remlof, Yvonne en Juicyhil
Ooooooooooooh!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
gadverquote:Op zondag 1 maart 2009 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mij zometeen ookquote:Op zondag 1 maart 2009 18:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het water loopt me letterlijk al in de mond
Je houdt dus niet van champignonroomsaus?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
gadver
champignonsaus
roomsaus
champignonroomsaus =x
=
2
JIJ mag mij sowieso niet wakker maken.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar je mij trouwens niet wakker voor mag maken zijn bruine/witte/tuinbonen
Ik maak anderen wel eens wakker, doordat ik bruine bonen heb gegeten.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar je mij trouwens niet wakker voor mag maken zijn bruine/witte/tuinbonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik wilde hem niet maken.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik maak anderen wel eens wakker, doordat ik bruine bonen heb gegeten.
*Notitie maakt.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
JIJ mag mij sowieso niet wakker maken.
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je houdt dus niet van champignonroomsaus?
Botontkalking EINZ!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:35 schreef Marurk het volgende:
[..]
Pasta is wel lekker. Daar hoort tomatensaus bij met sambal en gehakt.![]()
Vleesch!!!!!!!!!! EINZ!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spaghetti bolognesequote:Op zondag 1 maart 2009 18:35 schreef Marurk het volgende:
[..]
Pasta is wel lekker. Daar hoort tomatensaus bij met sambal en gehakt.![]()
Vleesch!!!!!!!!!! EINZ!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon op een willekeurige post van je! Kwam die smiley net toevallig tegen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese![]()
Maar dan in Italie...
Ik vind stamppotten best lekkerquote:Op zondag 1 maart 2009 18:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, dat vieze ralle hollandse voer ook
[IQM]quote:Op zondag 1 maart 2009 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind stamppotten best lekker
Wortelstampot met zuurvleesquote:Op zondag 1 maart 2009 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens. Maar, de rest.. Das goed voor anorexiapatiëntjes zonder vingers, dat voer houdt je toch niet binnen.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden van de rest dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Eens. Maar, de rest.. Das goed voor anorexiapatiëntjes zonder vingers, dat voer houdt je toch niet binnen.
WoordgaRpen...quote:
De spruiten die eronder zittenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden van de rest dan?
Dat soort grapjes maak jij ook.quote:
Hehe, ik heb je posts gemist <3quote:Op zondag 1 maart 2009 18:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Eens. Maar, de rest.. Das goed voor anorexiapatiëntjes zonder vingers, dat voer houdt je toch niet binnen.
Ik heb nog nooit zuurvlees op, toch maar eens keer proberen, misschien.quote:
Ik wil het allemaal niet weten..quote:Op zondag 1 maart 2009 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden van de rest dan?
O ja, gekookte aardappelenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik wil het allemaal niet weten..
Ja, gewoon alles met aardappels, hollandse groentjens en shit. Ik mag het niet van de dokter, ik herhaal, ik mag het niet!
Hij heeft wel een kutaccent.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haters mogen zuigen aan de P van m'n pikkkk.
SJAAK.
Ik nooit.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, gekookte aardappelen![]()
Ik eet dat bijna nooit meer.
Hahaha, Fasquote:Op zondag 1 maart 2009 18:51 schreef Fascination het volgende:
Gaan we een stukje lawwpeenn.
Foeiquote:Op zondag 1 maart 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
HEY BT, HOE WAS HET GISTEREN?
Ik was toch maar niet naar bed gegaan.
Laten we het hopen, lijkt me leuk je eens "in het echt" te zien.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, Fas.
Sinds vrijdag ben ik sowieso zijn nummer 1 fan. Misschien mag ik wel een keer met m'n booty shaken in een van zijn nieuwe video's.
Beterom.quote:
Correct.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:50 schreef IQM het volgende:
Pagina vijf.
Maar wat helemaal sad is, is dat die chinezen hier chinees kopen om de hoekquote:Op zondag 1 maart 2009 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beterom.
Wie gaat er nou piepers jassen.
Je weet wel, de stoute dingetjes die jij ook deed, en die ik ook wilde gaan doenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Foeiwat heb je dan wel gedaan?
![]()
En ja was wel gezelligkon beter omdat ik een beetje chagrijnig was dat ik zo lang moest wachten
maarja, na wat rode wodka en diesel voelde ik me stukken vrolijker.
Mag toch niet van m'n boyyy. Hij mag Sjaak niet zo, denk ikquote:Op zondag 1 maart 2009 18:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laten we het hopen, lijkt me leuk je eens "in het echt" te zien.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar wat helemaal sad is, is dat die chinezen hier chinees kopen om de hoek
Niets mis met stoute dingetjesquote:Op zondag 1 maart 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet wel, de stoute dingetjes die jij ook deed, en die ik ook wilde gaan doen![]()
.
Haha, ja wel stom dat ze je zo lieten wachten natuurlijk. Doe jij de volgende keer ook bij haar dan
.
[..]
Mag toch niet van m'n boyyy. Hij mag Sjaak niet zo, denk ik.
Is het zo fout als het klinkt?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet wel, de stoute dingetjes die jij ook deed, en die ik ook wilde gaan doen![]()
.
Haha, ja wel stom dat ze je zo lieten wachten natuurlijk. Doe jij de volgende keer ook bij haar dan
.
[..]
Mag toch niet van m'n boyyy. Hij mag Sjaak niet zo, denk ik.
Klopt, chinees eten is veel pittiger.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Really?
Ik dacht dat de nederlandse chinese restaurants niet echt lijken op wat ze in china eten.
Nog fouter zelfs.quote:
Hoezo heb je geen levenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niets mis met stoute dingetjes
En ja maar ik heb geen levendus dat werkt niet in mn voordeel ofzo
dan moet ik zelf ook wachten.
Ja maar wáár? Hier zie je ze niet hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog fouter zelfs.
[..]
Hoezo heb je geen leven. Ga dan toch eens op zoek naar een lekkere Jude Law
.
Ja, maar jij woont ook in zo'n uithoek van Nederlandquote:Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar wáár? Hier zie je ze niet hoor.
Zó wanhopig ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 1 maart 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij woont ook in zo'n uithoek van Nederland.
Of kijk even op Relatieplanet![]()
.
Oja, leuke huisgenotenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zó wanhopig ben ik nou ook weer niet! En joah, ik duikel er wel eentje op als ik ga studeren over een halfjaartje.
Groningen.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, leuke huisgenoten. Waar ga je studeren dan?
Hahaha je sais, maar hij heeft geloof ik net een leuk chickie ontmoetquote:Op zondag 1 maart 2009 19:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jajong is available en zeker willing![]()
.
Maar leuk! Wanneer ga jij op zoek naar kamers
?
Dat wordt moeilijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha je sais, maar hij heeft geloof ik net een leuk chickie ontmoetdus ooh noes!
Enneh, zodra ik zeker weet dat ik geslaagd ben!
Ja, een leuk chickie voor 2 dagen waarschijnlijkquote:Op zondag 1 maart 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha je sais, maar hij heeft geloof ik net een leuk chickie ontmoetdus ooh noes!
Enneh, zodra ik zeker weet dat ik geslaagd ben!
Dit jaar alweer een record aan inschrijvingen, is moeilijk om aan een kamer te komen.quote:
Dat heb ik ook al gezegd. Maar ja. Je kan altijd geluk hebben via-via. (Al zou ik er niet van uitgaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dit jaar alweer een record aan inschrijvingen, is moeilijk om aan een kamer te komen.
Idd, ken nog zat lui die dit jaar zijn begonnen en nog een kamer zoeken, terwijl de generatie voor volgend jaar zich binnenkort alweer meldt.. vooral bij de uni is het hopeloos, ze laten bijna iedereen toe die zich aanmeldt.. en dan krijg je dit geouwehoer.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gezegd. Maar ja. Je kan altijd geluk hebben via-via. (Al zou ik er niet van uitgaan.)
Tsja... Dat is aan Bt om zelf te ontdekken.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, ken nog zat lui die dit jaar zijn begonnen en nog een kamer zoeken, terwijl de generatie voor volgend jaar zich binnenkort alweer meldt.. vooral bij de uni is het hopeloos, ze laten bijna iedereen toe die zich aanmeldt.. en dan krijg je dit geouwehoer.
Als ik geen kamer kan vinden, mag ik dan in je villa komen wonenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, een leuk chickie voor 2 dagen waarschijnlijk.
Aw, oke. Ik hoop nog steeds dat ik binnen nu en 3 maanden de loterij win zodat ik in een villa kan gaan wonen, i.p.v een pauper studenten kamer
.
Mweh, lukt vast wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dit jaar alweer een record aan inschrijvingen, is moeilijk om aan een kamer te komen.
Aldus de (eigen)wijze oude man.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja... Dat is aan Bt om zelf te ontdekken.
Bij uni in groningen.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:19 schreef Allure_ het volgende:
Inschrijven waar?
En het ligt er toch ook per stad aan? Groningen kan ik me voorstellen dat het moeilijk is, ja.
Klopt, maar als ik HBO had gedaan, zou ik naar Zwolle moeten, en dat is 35 minuten met de trein. Als ik WO zou doen, moest ik naar Utrecht of Amsterdam, en dat is in het ergste geval maar een uur.quote:
Wat is hier (eigen)wijs aan? 't Is toch gewoon zo...quote:
Dat valt zeker nog mee, ik moet 2,5 uur heen en nog eens 2,5 uur terug, als ze op tijd rijden..quote:Op zondag 1 maart 2009 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik HBO had gedaan, zou ik naar Zwolle moeten, en dat is 35 minuten met de trein. Als ik WO zou doen, moest ik naar Utrecht of Amsterdam, en dat is in het ergste geval maar een uur.
Pffquote:Op zondag 1 maart 2009 19:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat valt zeker nog mee, ik moet 2,5 uur heen en nog eens 2,5 uur terug, als ze op tijd rijden..
Dat jullie daarin gefaald hebben wil niet zeggen dat ik dat ook ga doenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is hier (eigen)wijs aan? 't Is toch gewoon zo...Wat KOP en ik zeggen: lijkt ons moeilijk om zo snel een kamer te vinden. Maar ja, dat is dan iets om zelf te ontdekken.
Natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik geen kamer kan vinden, mag ik dan in je villa komen wonen?
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is hier (eigen)wijs aan? 't Is toch gewoon zo...Wat KOP en ik zeggen: lijkt ons moeilijk om zo snel een kamer te vinden. Maar ja, dat is dan iets om zelf te ontdekken.
quote:
Ik baseerde het niet eens op mezelf.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jullie daarin gefaald hebben wil niet zeggen dat ik dat ook ga doen.
Denk het ook niet nee. Ik begon ook pas met zoeken in Augustus ofzo, maar care..quote:Op zondag 1 maart 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jullie daarin gefaald hebben wil niet zeggen dat ik dat ook ga doen.
Precies, dat is niet te doen lijkt me.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als ik om negen uur om school moest zijn, moest ik om 4 uur uit bed en stond ik om 7 uur op Zwolle CS
Ja ik vind het ook een beetje flauw, en echt iedereen reageert zoquote:Op zondag 1 maart 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Moet je wel vanuit Breda naar Groningen iedere dag
. Maar da's bijzaak
.
Wat is dit nou weer voor bangmakerij. Wij snappen ook wel dat je niet zomaar aan een kamer komt. Maar het is heus niet onmogelijk. Er stoppen ieder jaar ook weer ontzettend veel studenten met hun studie, dus er komt weer genoeg vrij.
Dan missen we wel een heul aantal leuke treintopicsquote:Op zondag 1 maart 2009 19:25 schreef Fascination het volgende:
Ik zou ook zo snel mogelijk beginnen met kamer zoeken.
Ja, maar je kunt toch moeilijk al 5 maanden vantevoren een kamer gaan huren?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:25 schreef Fascination het volgende:
Ik zou ook zo snel mogelijk beginnen met kamer zoeken.
om 4 uur je nest uitquote:Op zondag 1 maart 2009 19:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als ik om negen uur om school moest zijn, moest ik om 4 uur uit bed en stond ik om 7 uur op Zwolle CS
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, dat is niet te doen lijkt me.![]()
Wat achterlijk trouwens dat Groningen vanaf Twente al 3 uur is met de trein.
Ja, maar niet zo raar, dé twee meest achtergestelde gebieden van Nederland.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, dat is niet te doen lijkt me.![]()
Wat achterlijk trouwens dat Groningen vanaf Twente al 3 uur is met de trein.
Je kan je wel alvast inschrijven.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch moeilijk al 5 maanden vantevoren een kamer gaan huren?
Ik ga nu alvast 300 euro per maand betalen voor een kamer in Groningenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging dan ook bijna nooitquote:Op zondag 1 maart 2009 19:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
om 4 uur je nest uitgofferdomme, wat een mongool ben je dan
Dat is waar.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dan missen we wel een heul aantal leuke treintopics
Je hoeft 't toch niet meteen te huren.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
om 4 uur je nest uitgofferdomme, wat een mongool ben je dan
Nee, je vraagt gewoon of ze een kamer 5 maanden willen vasthouden voor jequote:Op zondag 1 maart 2009 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
[..]
Je hoeft 't toch niet meteen te huren.
[..]![]()
![]()
![]()
Inschrijven heb ik allang gedaan. Bij mij kon het alleen bij de gemeente, en dat gaat op basis van inschrijfduurquote:
Je kunt afspreken dat je 't vanaf juli/augustus wil huren.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, je vraagt gewoon of ze een kamer 5 maanden willen vasthouden voor je?
Ja van die mannen die dan 1 keer per maand een dienst van je willen, en dat is niet huishoudelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, je hebt ook vaak advertenties van ''Gratis kamer voor ruimdenkende meid'' Waarom nou niet voor jongens
Nee, maar het is meer zo, dat je nu meer kans hebt dan straks, daarom is het handiger om al vroeg te beginnen met zoeken. Als je nu gaat zoeken, moet je ook niet denken dat je meteen een kamer krijgt. Maar, dat merk je allemaal nog wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, je vraagt gewoon of ze een kamer 5 maanden willen vasthouden voor je?
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, je hebt ook vaak advertenties van ''Gratis kamer voor ruimdenkende meid'' Waarom nou niet voor jongens
Nou, probleem opgelostquote:Op zondag 1 maart 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt afspreken dat je 't vanaf juli/augustus wil huren.
Dat werkt niet zo lieverd.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je kontje verkopen achter CS.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, Resultaten 1 - 10 van circa 1.230 voor Gratis kamer voor ruimdenkende meid.
Jij denkt dat ze daar aan mee werken?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Sommigen van ons hebben zelfrespect.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Als ik een meisje was, en die vent was niet al te lelijk, had ik het gedaan
Ik denk dat ik ook maar zo'n pandje ga kopen, en dan elke avond zo'n kijkavond organiseren, daar kun je video's van maken, je kunt geld vragen voor publiek, lucratieve business men.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Als ik een meisje was, en die vent was niet al te lelijk, had ik het gedaan
En dat geld moet je later weer aan een psycholoog uitgeven, omdat je twisted bent geworden door dat te doenquote:
Achja, twisted ben ik toch alquote:Op zondag 1 maart 2009 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En dat geld moet je later weer aan een psycholoog uitgeven, omdat je twisted bent geworden door dat te doen.
Ach, als 'ie knap is, had ik me wel kapot laten neuken hoor, beetje helpen met huiswerk enzoquote:Op zondag 1 maart 2009 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En dat geld moet je later weer aan een psycholoog uitgeven, omdat je twisted bent geworden door dat te doen.
dat kan ook gratis, beetje tegen een uitsmijter brullen die dan vervolgens je hersenpan weer de goede staat in beukt.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat moet ik ervoor doen?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een kamertje voor je vrij, BT.
Knappe jongens doen dat nietquote:Op zondag 1 maart 2009 19:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, als 'ie knap is, had ik me wel kapot laten neuken hoor, beetje helpen met huiswerk enzo
Gastquote:Op zondag 1 maart 2009 19:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, als 'ie knap is, had ik me wel kapot laten neuken hoor, beetje helpen met huiswerk enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |