Het is ook echt een leefbank. Ook handig voor logees door de diepe zittingquote:Op zondag 1 maart 2009 11:35 schreef Darkestrah het volgende:
Richtprijs? Ziet er behoorlijk tof en handig uit, namelijk.
Ik zat meer aan de postduif te denkenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:38 schreef Darkestrah het volgende:
Deze ga ik onthouden. Waar eventueel op te halen, of doe je er een postzegeltje op?
done. thanksquote:Op zondag 1 maart 2009 12:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag #74 MTM spanken met een elektrische vliegenmepper! zet anders ook ff linkje in het den haag topicleuke bank trouwens, helaas ook te groot om bij mij de trap op te krijgen
Mocht je iemand anders weten die interesse heeft, hoor ik het graag!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:43 schreef zeemonster het volgende:
Mooie bank, maar helaas passt de kleur niet bij mijn inrichting ...Was hij bruin geweest dan wel.
Succes met de verkoop!!
Als je het tegen mij had:quote:
okquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:51 schreef jack4ya het volgende:
We zochten al een tijd diepere (110cm) banken maar die vonden we niet.
Inmiddels zijn we geslaagd. (270x110)
Is iig geen trendhoppert geweest want die hebben we meerdere malen bezocht.
Vandaar dat ik nieuwsgierig was.
Hij is echt roodquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:54 schreef ChickenSpikey het volgende:
Is ie echt rood? Hij lijkt namelijk sprekend op mijn fuchsia bank
Ik heb hem destijds gekocht bij Sanders Meubelstad. Je kon kiezen uit verschillende kleuren en bekledingquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:53 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
ok
zou verder ook niet weten waar de mijne vandaan kwam.. Weet alleen dat t exact de bank van TS is (alleen missch andere kleur niet goed te zien op de foto) en dat t een fantastische bank is, gaat nooit meer weg!
* free kick
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:06 schreef Mryc het volgende:
[..]
Hij is echt rood. Neigt zelfs niet naar roze
Klopt. Ik ben niet voor niets verhuisdquote:
Das omgeving Albert Schweitzerlaan volgens mij met Leyenburg op achtergrondquote:Op zondag 8 maart 2009 18:04 schreef Mryc het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben niet voor niets verhuisd. 4,5 jaar Houtwijk is eigenlijk 4,5 jaar te lang
Hoe zag je dat zo snel trouwens?
Het is zeker geen slechte wijk. Het is vooral een saaie gezinnen- en bejaardenwijk die volledig decentraal ligt t.o.v. alles.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das omgeving Albert Schweitzerlaan volgens mij met Leyenburg op achtergrond
Heb 7 jaar daar gewoond en ik herken de woning qua indeling, de daken op de achtergronden zo erg is dat gedeelte houtwijk toch niet? of is het zo achteruitgegaan?
Heb iemand die evt interesse heeft maar die gaat vanaaf de maten ff opmeten in zijn woning of het past
Te klein trsapgat en geen vervoer op korte termijn, helaas...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:43 schreef JJH het volgende:
ff onthouden, morgen trapgat opmeten. Erg gave bank!
Haha , ik ga hem echt niet bij het oud vuil zetten. Dan laat ik hem wel ophalen door de kringloop, ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:19 schreef Wiebelkont het volgende:
toffe bank, maar ik wacht dan wel even totdat je klem zit en hem bij het vuil moet zetten
Dan wil ik wel ruimte maken op m'n kamerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:30 schreef Mryc het volgende:
[..]
Haha , ik ga hem echt niet bij het oud vuil zetten. Dan laat ik hem wel ophalen door de kringloop, ofzo.
En daar zal hij allicht lager geprijsd zijn dan hier op FoK.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:30 schreef Mryc het volgende:
[..]
Haha , ik ga hem echt niet bij het oud vuil zetten. Dan laat ik hem wel ophalen door de kringloop, ofzo.
Die kans is altijd aanwezigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:03 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En daar zal hij allicht lager geprijsd zijn dan hier op FoK.
Ik zou zeggen, PM me eens, dan kunnen we het er in ieder geval over hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:47 schreef JK1982 het volgende:
Sja, hier ook nog steeds wel interesse, maarja.. Moet een aanhanger regelen, halve dag ervoor uittrekken, daarbij de reiskosten etc. Dus ja, ik hoop ook een beetje op een heel leuk prijsje
En anders moet ik hier maar eens bij de kringloop kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |