abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66692011
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Goddelijk idd ! Heb ze ook wel eens in als mijn huisgenoot zijn muziek door mijn muur heen komt. Filtert al het lawaai prima weg, zelfs draaiende wasmachines naast mijn kamer hoor je niet meer.

Er zijn toch ook goedkopere opties??

Wat ik zelf had op Qountdown met die wassen oordopjes was een gevoelsprobleem.
De hele grond trilde van de harde bassen, maar het klonk alsof het feestje in de ruimte naast me was, heb je dat met otoplastieken ook? Want dat heb ik liever niet..

Verder Scooter (ik heet ook geen El Divo ), had ik hem inderdaad gelezen, hij werd gepakt door onze spam-jetser, maar ik heb hem geaccepteerd .

@ ReM: Had ik ook met Donkey Rollers! Mijn vrienden stonden ervan te kijken (was hun eerste feestje)..
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:09:06 #152
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66692172
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:04 schreef ElDani het volgende:
De hele grond trilde van de harde bassen, maar het klonk alsof het feestje in de ruimte naast me was, heb je dat met otoplastieken ook? Want dat heb ik liever niet..
Ja daar ben ik dus ook bang voor dat je dan niet meer inleeft met de muziek
quote:
@ ReM: Had ik ook met Donkey Rollers! Mijn vrienden stonden ervan te kijken (was hun eerste feestje)..
Haha je had mij moeten zien staan voroaan stond daar als een debiel tekeer tegaan
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_66692262
quote:

[..]

Er zijn toch ook goedkopere opties??

je hebt wel standaard uitgaansdoppen van 20 euro, maar die gaan bij mij na een uur irriiteren en de Exinore kan ik heel DefQon.1 inhebben zonder problemen; soms voel ik voor de zekerheid even of ik ze nog wel in heb en ik ervaar met die doppen een feest prima, alsof het geluid op huiskamerniveau is. ik hoor echt elk toontje/piepje superhelder en de bass voel je er gewoon doorheen dreunen
quote:
ja, dat kijken van mensen blijft grappig, sta je daar midden in de zaal (of standaard links vooraan in de menigte) en ga je met 10 man volledig uit je plaat; krijg je toch een hoop rare blikken van anderen

zie als voorbeeld het filmpje van ons bij Freakin' @ Qountdown
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_66692312
Ik vond zelf alleen Zany Vs. Zatox minder.. Was een beetje schraal van alles ervoor.. Er werd misschien wat te hard opgebouwd om Zatox interessant te houden, jammer, want het was een heerlijk setje! Alleen stond dus een groot gedeelte van de zaal stil, terwijl dat de rest vd tijd niet zo was, ook niet bij Donkey Rollers, wat erna was.

Wat voor mij heel goed werkt op PF is gewoon 10 favo artiesten aangeven, (ik heb er nu maar een paar, maar goed) en dan staat er achter een party een sterretje met een nummer als er 1 of meerdere favo artiesten staan. Je kan daardoor in 1 x zien waar een mooi feestje komt. Ook kun je alleen zoeken op de stijl hardstyle, dan hou je nog maar een kwart over ofzo.

@ ReM: Ik weet alleen neit zeker of ik vaak naar feesten zal gaan, al ga ik dat wel (en mijn budget laat het toe), of mijn DJ carriere neemt een mooie lift, dan ga ik die dan maar aanschaffen, want ik wil liever geen hol geluid zeg maar.
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:16:44 #155
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_66692468
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
@ ElDani: verzoek verstuurd

@ de_huig: maar zo beleef ik een feest(je) ook, geniet echt met volle toeren en wanneer er aanleiding voor is geef ik echt gas en leef me compleet uit, ben ik ff in m'n eigen wereldje en bij bijvoorbeeld en 2 Sidez of Alpha2 plaat lijkt het volgens mij net alsof ik helemaal gek wordt
hehe prima
ik huppel altijd een beetje als een debiel rond..en ik betrapte me zaterdag er op dat ik vlak voor de qlimax een paar keer op de plaats recht in de lucht spring op de maat, omdaarna de grond onder me weg te stampen het lijkt potverdorie wel nederland in beweging
The only limit is your own imagination
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:19:44 #156
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66692596
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:13 schreef ElDani het volgende:
Ik vond zelf alleen Zany Vs. Zatox minder.. Was een beetje schraal van alles ervoor.. Er werd misschien wat te hard opgebouwd om Zatox interessant te houden, jammer, want het was een heerlijk setje! Alleen stond dus een groot gedeelte van de zaal stil, terwijl dat de rest vd tijd niet zo was, ook niet bij Donkey Rollers, wat erna was.
Vond de set zelf wel goed, alleen inderdaad was iedereen los gegaan bij Zany en ff uit aan het rusten voor Donkey's, ikzelf kon ook niet echt hard los gaan
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_66692696
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:16 schreef de_huig het volgende:

[..]

hehe prima
ik huppel altijd een beetje als een debiel rond..en ik betrapte me zaterdag er op dat ik vlak voor de qlimax een paar keer op de plaats recht in de lucht spring op de maat, omdaarna de grond onder me weg te stampen het lijkt potverdorie wel nederland in beweging
ik pingel met m'n vingers/handen altijd de laatste toontjes van de Qlimax mee en geef dan vol gas
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:13 schreef ElDani het volgende:
@ ReM: Ik weet alleen neit zeker of ik vaak naar feesten zal gaan, al ga ik dat wel (en mijn budget laat het toe), of mijn DJ carriere neemt een mooie lift, dan ga ik die dan maar aanschaffen, want ik wil liever geen hol geluid zeg maar.
dan is voor nu misschien die doppen van ¤ 20 een verstandige aankoop gewoon ff een Beter Horen, Schoonenborg of andere audicien bij jou in de buurt binnen lopen (heten meestal discodoppen)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_66692779
voor de beeldvorming, dit ben ik @ Qlimax 2007 DVD en DefQon.1 2007 DVD

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_66692903
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
dan is voor nu misschien die doppen van ¤ 20 een verstandige aankoop gewoon ff een Beter Horen, Schoonenborg of andere audicien bij jou in de buurt binnen lopen (heten meestal discodoppen)
Lijkt me inderdaad wel fijn.. Alhoewel het geluid in de Outland echt geweldig goed stond, met Donkey Rollers als dik mindere uitzondering! VEEL te hard! Ik ga inderdaad maar die discojetsers proberen, dat zorgt er wel voor dat ik niet zulke rare holle dingen hoor?

En je bent wel camerageniek dan.. Ik schijt echt van mijn foto's in de Outland haha.

Overigens had ik daar echt een extreem mooie chick gezien.. Heb ik nog een tijdje naast staan beuken.. Zijn nog samen gefotografeerd met haar eigen camera.. Weet alleen niets van haar, vergeten te vragen .. Dus ik kijk nu iedere dag braaf bij de albumpagina van zany .

[ Bericht 20% gewijzigd door ElDani op 04-03-2009 15:31:48 ]
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:30:23 #160
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66693060
whahaha die fotos
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:30:55 #161
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_66693079
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:

ik pingel met m'n vingers/handen altijd de laatste toontjes van de Qlimax mee en geef dan vol gas

ook dat is een afwijking van me :p ennn ik denk dat mn beeld is gevormd door die laatste foto van je :p

en het geluid van de ezels vond ik wel prima...dat kan aan twee dingen liggen..:
1. ik stond onder het balkon, achterin
2. ik heb geen doppen
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:32:29 #162
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_66693145
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:29 schreef NLS04 het volgende:
Herkennen jullie trouwens dat je soms ineens van die momenten heb dat je enorm verlangd om op dat moment op een feest (linksvooraan natuurlijk ) lekker los te kunnen gaan
voornamelijk als ik in de auto naar HS luister. Heb al vaker rare blikken van voorbijgangers gezien als ik zittend los ga achter het stuur
quote:
sc0tty..verzoek is verstuurd op pf
- van Cool Ethan

Top verslagje moet idd vaker, ben zelf niet zo'n held in het opsommen van de tracks die langs geweest zijn, maar geef/lees wel graag een sfeerimpressie.

Je 9 is een beetje discutabel (gezien je feest-archief) maar getuigt wel van een dikke avond
Dat de vloer trilt is 'n eigenschapje van Outland.

Pingelen met 2 handen, 8 vingers (geen duimen) en dan niet als op een piano, maar als op een keyboard met n rij toetsen boven en n rij toetsen onder
en pa-da-pa-dap playbacken

Filmpjes doen we vanaaf ... en volgens mij hoorde ik het IQ-anthem ook tijdens de NC @ Indicator. Kende het nummer niet, maar hoorde wel In Qontrol, dag ik
Wat je vindt, ...
pi_66693166
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:30 schreef de_huig het volgende:

[..]

ook dat is een afwijking van me :p ennn ik denk dat mn beeld is gevormd door die laatste foto van je :p

en het geluid van de ezels vond ik wel prima...dat kan aan twee dingen liggen..:
1. ik stond onder het balkon, achterin
2. ik heb geen doppen
Ik had ze ook niet, en ik stond helemaal vooraan, beetje aan de rechterkant van de punt van dat hek.. Man wat had ik spijt toen ik buitenkwam..
Hele avond was het geluid top, op toen na..
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:34:45 #164
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66693232
hehe mjah die 9 was niet een vergelijking met andere avonden, gewoon voor die avond

met vingers en armen raar bewegen doek ook altijd bij elke muziek soort vind dat op en neer doen van je armen maar zo saai

@de_huig, voorin vond ik het ook prima, het stond wel harder, ik denk dat iemand gewoon te dicht bij d eboxen stond, al stond ik er ook redelijk dichtbij
pi_66693616
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:26 schreef ElDani het volgende:
En je bent wel camerageniek dan.. Ik schijt echt van mijn foto's in de Outland haha.
ik ga echt niet richting een camera rennen als ik er 1 zie op een feest wist op DefQon.1 niet eens dat er een camera in de buurt was, maar met neus op de grond zie je die ook niet op Qlimax wist ik wel dat er een camera op ons groepje gericht was, maar wel lachen toen bleek dat het de DVD gehaald had...
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:30 schreef Sc0tTy het volgende:
whahaha die fotos
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:30 schreef de_huig het volgende:

[..]

dat is dan niet echt een slechte beeldvorming hoor, want zo ga ik meestal wel los
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:32 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

voornamelijk als ik in de auto naar HS luister. Heb al vaker rare blikken van voorbijgangers gezien als ik zittend los ga achter het stuur
zoals ik laatst al keer postte, helemaal loessoe toen ik Like Thiz weer een keer hoorde
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_66693705
Ik heb helaas geen eigen auto, is me allemaal veels te duur als arm studentje.. Maar de auto van mijn ma heeft alleen een bandjesding.. Dus ik moet het doen met Fresh FM of Radio 1 (Langs de Lijn ). Zonde! Want ik zou best los willen in de auto .
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:50:17 #167
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_66693833
quote:

[..]

picture this:
oostenrijk
file
terug van vakantie
de 'tank'
zakt bijna door de achteras door de bagage
crusty rechtsvoorin
bartman en ik achterin
mooie papieren kroon op

en losssssss

mensen keken raar
pi_66694430
quote:
Ongelofelijk.. Je stond met dat filmpje ongeveer naast me.. Dan heb ik jou nog zien filmen! En als je @ 2.00 de camera draait krijg je het precies voor mekaar om mij te missen.. Volgens mij had ik toen net 2 stappen achteruit gedaan om naar mijn vrienden te gaan en wat te vertellen.. Precies verkeerd dus!
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:08:25 #169
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_66694627
quote:

[..]

[..]

Filmpjes doen we vanaaf ... en volgens mij hoorde ik het IQ-anthem ook tijdens de NC @ Indicator. Kende het nummer niet, maar hoorde wel In Qontrol, dag ik
Ctrl-Alt-Delete kwam idd voorbij "In Qontrol.. Ctrl Alt Delete.... "
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:28:47 #170
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_66695493
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga echt niet richting een camera rennen als ik er 1 zie op een feest wist op DefQon.1 niet eens dat er een camera in de buurt was, maar met neus op de grond zie je die ook niet op Qlimax wist ik wel dat er een camera op ons groepje gericht was, maar wel lachen toen bleek dat het de DVD gehaald had...
Normaal gesproken vermijd ik de camera als de ziekte ... behalve laatst op HB/Valentijn

En losgaan in de auto FTW ... kleine ruimte met geluid vol & vol open
Wat je vindt, ...
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:31:49 #171
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_66695630
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Normaal gesproken vermijd ik de camera als de ziekte ...
Ik ook... alleen al omdat ik niet geassocieerd wil worden met die camerageile mooiboys.
Net als die lelijke wijven op de defqon/qlimax dvd's die daar een beetje quasi-geil staan te doen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_66695705
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik ook... alleen al omdat ik niet geassocieerd wil worden met die camerageile mooiboys.
Net als die lelijke wijven op de defqon/qlimax dvd's die daar een beetje quasi-geil staan te doen.
Moet je even naar die Q-Dance Pres: Scantraxx aftermovie kijken.. Die 2 met die veels te korte rokjes.. Hoezo ik heb zin ..
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:39:37 #173
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_66695983
op decibel geloof ik had zon camera onder de lens een briefje hangen met de tekst: "TIETEN!"
nou vind ik dat een statement waar ik me wel in kan vinden, maar t was voor mij toch nog een reden om die camera maar te laten voor wat het is..
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:02:11 #174
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_66696842
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:04 schreef ElDani het volgende:

[..]

Ongelofelijk.. Je stond met dat filmpje ongeveer naast me.. Dan heb ik jou nog zien filmen! En als je @ 2.00 de camera draait krijg je het precies voor mekaar om mij te missen.. Volgens mij had ik toen net 2 stappen achteruit gedaan om naar mijn vrienden te gaan en wat te vertellen.. Precies verkeerd dus!
Hehe links of rechts van me ? links stond bijna de heletijd een blond meisje ( best lekker overigens, maar had een vriend dacht ik )

Voor de camera staan doek eigenlijk nooit, maat van wie ik was tikte de fotograaf aan dus toen maan gaan posen en ik moest nog een lauwe dans/actie foto hebben, dus later bij zany kwam die fotograaf weer langs kzeg, ik gaat stampen, jij maakt foto das me PF foto nu

en bij de fotos van publiek sta ik er telkens net niet op

[ Bericht 3% gewijzigd door Sc0tTy op 04-03-2009 17:12:43 ]
pi_66697103
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:02 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Hehe links of rechts van me ? links stond bijna de heletijd een blonde meisje ( best lekker overigens, maar had een vriend dacht ik )

Voor de camera staan doek eigenlijk nooit, maat van wie ik was tikte de fotograaf aan dus toen maan gaan posen en ik moest nog een lauwe dans/actie foto hebben, dus later bij zany kwam die fotograaf weer langs kzeg, ik gaat stampen, jij maakt foto das me PF foto nu

en bij de fotos van publiek sta ik er telkens net niet op
Je bedoelt die in het blauw? Ze stond aan de kant waar jij het eerst heen ging met je camera (je ging rechtsom), aan die kant stond ik.
Die heeft idd een vriend, althans ik zag een jongen bij haar vandaan weggevoerd worden.. Vond ze niet zo grappig. Achteraf schijnt ze vet actief te zijn op PF, maar dat terzijde.

Als ze links van je stond weet ik het niet zo goed. Staat ze ergens op een filmpje dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')