Er zijn toch ook goedkopere opties??quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Goddelijk idd ! Heb ze ook wel eens in als mijn huisgenoot zijn muziek door mijn muur heen komt. Filtert al het lawaai prima weg, zelfs draaiende wasmachines naast mijn kamer hoor je niet meer.
Ja daar ben ik dus ook bang voor dat je dan niet meer inleeft met de muziekquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:04 schreef ElDani het volgende:
Wat ik zelf had op Qountdown met die wassen oordopjes was een gevoelsprobleem.
De hele grond trilde van de harde bassen, maar het klonk alsof het feestje in de ruimte naast me was, heb je dat met otoplastieken ook? Want dat heb ik liever niet..
Haha je had mij moeten zien staan voroaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:04 schreef ElDani het volgende:
@ ReM: Had ik ook met Donkey Rollers! Mijn vrienden stonden ervan te kijken (was hun eerste feestje)..![]()
je hebt wel standaard uitgaansdoppen van 20 euro, maar die gaan bij mij na een uur irriiteren en de Exinore kan ik heel DefQon.1 inhebben zonder problemen; soms voel ik voor de zekerheid even of ik ze nog wel in hebquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:04 schreef ElDani het volgende:
[..]
Er zijn toch ook goedkopere opties??
Wat ik zelf had op Qountdown met die wassen oordopjes was een gevoelsprobleem.
De hele grond trilde van de harde bassen, maar het klonk alsof het feestje in de ruimte naast me was, heb je dat met otoplastieken ook? Want dat heb ik liever niet..
ja, dat kijken van mensen blijft grappig, sta je daar midden in de zaal (of standaard links vooraan in de menigte) en ga je met 10 man volledig uit je plaat; krijg je toch een hoop rare blikken van anderenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:04 schreef ElDani het volgende:
@ ReM: Had ik ook met Donkey Rollers! Mijn vrienden stonden ervan te kijken (was hun eerste feestje)..![]()
hehe primaquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
@ ElDani: verzoek verstuurd
@ de_huig: maar zo beleef ik een feest(je) ook, geniet echt met volle toeren en wanneer er aanleiding voor is geef ik echt gas en leef me compleet uit, ben ik ff in m'n eigen wereldje![]()
en bij bijvoorbeeld en 2 Sidez of Alpha2 plaat lijkt het volgens mij net alsof ik helemaal gek wordt
Vond de set zelf wel goed, alleen inderdaad was iedereen los gegaan bij Zany en ff uit aan het rusten voor Donkey's, ikzelf kon ook niet echt hard los gaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:13 schreef ElDani het volgende:
Ik vond zelf alleen Zany Vs. Zatox minder.. Was een beetje schraal van alles ervoor.. Er werd misschien wat te hard opgebouwd om Zatox interessant te houden, jammer, want het was een heerlijk setje! Alleen stond dus een groot gedeelte van de zaal stil, terwijl dat de rest vd tijd niet zo was, ook niet bij Donkey Rollers, wat erna was.
ik pingel met m'n vingers/handen altijd de laatste toontjes van de Qlimax mee en geef dan vol gasquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
hehe prima![]()
ik huppel altijd een beetje als een debiel rond..en ik betrapte me zaterdag er op dat ik vlak voor de qlimax een paar keer op de plaats recht in de lucht spring op de maat, omdaarna de grond onder me weg te stampenhet lijkt potverdorie wel nederland in beweging
dan is voor nu misschien die doppen van ¤ 20 een verstandige aankoopquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:13 schreef ElDani het volgende:
@ ReM: Ik weet alleen neit zeker of ik vaak naar feesten zal gaan, al ga ik dat wel (en mijn budget laat het toe), of mijn DJ carriere neemt een mooie lift, dan ga ik die dan maar aanschaffen, want ik wil liever geen hol geluid zeg maar.
Lijkt me inderdaad wel fijn.. Alhoewel het geluid in de Outland echt geweldig goed stond, met Donkey Rollers als dik mindere uitzondering! VEEL te hard! Ik ga inderdaad maar die discojetsers proberen, dat zorgt er wel voor dat ik niet zulke rare holle dingen hoor?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
dan is voor nu misschien die doppen van ¤ 20 een verstandige aankoopgewoon ff een Beter Horen, Schoonenborg of andere audicien bij jou in de buurt binnen lopen (heten meestal discodoppen)
ook dat is een afwijking van me :p ennn ik denk dat mn beeld is gevormd door die laatste foto van je :pquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
ik pingel met m'n vingers/handen altijd de laatste toontjes van de Qlimax mee en geef dan vol gas
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:29 schreef NLS04 het volgende:
Herkennen jullie trouwens dat je soms ineens van die momenten heb dat je enorm verlangd om op dat moment op een feest (linksvooraan natuurlijk) lekker los te kunnen gaan
![]()
- van Cool Ethanquote:sc0tty..verzoek is verstuurd op pf
Ik had ze ook niet, en ik stond helemaal vooraan, beetje aan de rechterkant van de punt van dat hek.. Man wat had ik spijt toen ik buitenkwam..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:30 schreef de_huig het volgende:
[..]
ook dat is een afwijking van me :p ennn ik denk dat mn beeld is gevormd door die laatste foto van je :p
en het geluid van de ezels vond ik wel prima...dat kan aan twee dingen liggen..:
1. ik stond onder het balkon, achterin
2. ik heb geen doppen
ik ga echt niet richting een camera rennen als ik er 1 zie op een feestquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:26 schreef ElDani het volgende:
En je bent wel camerageniek dan.. Ik schijt echt van mijn foto's in de Outland haha.
quote:
dat is dan niet echt een slechte beeldvorming hoor, want zo ga ik meestal wel losquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:30 schreef de_huig het volgende:
[..]
ook dat is een afwijking van me :p ennn ik denk dat mn beeld is gevormd door die laatste foto van je :p
zoals ik laatst al keer postte, helemaal loessoe toen ik Like Thiz weer een keer hoordequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
voornamelijk als ik in de auto naar HS luister. Heb al vaker rare blikken van voorbijgangers gezien als ik zittend los ga achter het stuur
![]()
picture this:quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
voornamelijk als ik in de auto naar HS luister. Heb al vaker rare blikken van voorbijgangers gezien als ik zittend los ga achter het stuur
![]()
Ongelofelijk.. Je stond met dat filmpje ongeveer naast me.. Dan heb ik jou nog zien filmen! En als je @ 2.00 de camera draait krijg je het precies voor mekaar om mij te missen.. Volgens mij had ik toen net 2 stappen achteruit gedaan om naar mijn vrienden te gaan en wat te vertellen.. Precies verkeerd dus!quote:
Ctrl-Alt-Delete kwam idd voorbij "In Qontrol.. Ctrl Alt Delete.... "quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
[..]
Filmpjes doen we vanaaf ... en volgens mij hoorde ik het IQ-anthem ook tijdens de NC @ Indicator. Kende het nummer niet, maar hoorde wel In Qontrol, dag ik
Normaal gesproken vermijd ik de camera als de ziekte ... behalve laatst op HB/Valentijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga echt niet richting een camera rennen als ik er 1 zie op een feestwist op DefQon.1 niet eens dat er een camera in de buurt was, maar met neus op de grond zie je die ook niet
op Qlimax wist ik wel dat er een camera op ons groepje gericht was, maar wel lachen toen bleek dat het de DVD gehaald had...
Ik ook... alleen al omdat ik niet geassocieerd wil worden met die camerageile mooiboys.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Normaal gesproken vermijd ik de camera als de ziekte ...
Moet je even naar die Q-Dance Pres: Scantraxx aftermovie kijken.. Die 2 met die veels te korte rokjes.. Hoezo ik heb zinquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ook... alleen al omdat ik niet geassocieerd wil worden met die camerageile mooiboys.![]()
Net als die lelijke wijven op de defqon/qlimax dvd's die daar een beetje quasi-geil staan te doen.
Hehe links of rechts van me ? links stond bijna de heletijd een blond meisjequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:04 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ongelofelijk.. Je stond met dat filmpje ongeveer naast me.. Dan heb ik jou nog zien filmen! En als je @ 2.00 de camera draait krijg je het precies voor mekaar om mij te missen.. Volgens mij had ik toen net 2 stappen achteruit gedaan om naar mijn vrienden te gaan en wat te vertellen.. Precies verkeerd dus!
Je bedoelt die in het blauw? Ze stond aan de kant waar jij het eerst heen ging met je camera (je ging rechtsom), aan die kant stond ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:02 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hehe links of rechts van me ? links stond bijna de heletijd een blonde meisje( best lekker overigens, maar had een vriend dacht ik )
Voor de camera staan doek eigenlijk nooit, maat van wie ik was tikte de fotograaf aan dus toen maan gaan posen en ik moest nog een lauwe dans/actie foto hebben, dus later bij zany kwam die fotograaf weer langs kzeg, ik gaat stampen, jij maakt fotodas me PF foto nu
en bij de fotos van publiek sta ik er telkens net niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |