dit vind ik nou echt een briljant ideequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:07 schreef LeonH het volgende:
Zou het trouwens voor Q niet een idee zijn om een soort van membership opties toe te voegen. Net als een fanclub bij een band ofzo. 25 euro ofzo per jaar dokken maar dan wel verzekerd zijn van een soort presale voor een feestje, en kortingen voor minder hardlopende feestjes. Scheelt voor de diehards een hoop teleurstelling bij feestjes als Defqon en Qlimax
ja precies. Zo dacht ik er ook over.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
dit vind ik nou echt een briljant ideeelk kwartaal het q-dance magazine
denk dat het voor een Q ook nog flink extra geld op kan leveren, dus dan zijn ze zeker geinteresseerd
oquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:27 schreef Silaz het volgende:
mstx, lsdb wordt trouwens nog genoemd in MoH radio. wee tniet of je het zelf al wist, maar hoorde het net tijdens het setje van amnyses![]()
gewoon 1 kaart per account. Bij meer wordt de kans op de praktijken zoals jij ze omschrijft groter.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef ElDani het volgende:
Ik zou zelf zeggen doe er 3 of 4 max per account, maar goed.
Dat concept gaat sowieso niet werken. Je moet dus zo'n membership nemen om een reële kans op kaarten te maken. Iedereen neemt dus bij voorbaat al een membership... wat gebeurt er dan als er meer dan 60.000 memberships zijn? Moet je dan een VIP membership om dáár weer voorrang op te krijgen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:05 schreef kollie het volgende:
[..]
gewoon 1 kaart per account. Bij meer wordt de kans op de praktijken zoals jij ze omschrijft groter.
daar heppie een punt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat concept gaat sowieso niet werken. Je moet dus zo'n membership nemen om een reële kans op kaarten te maken. Iedereen neemt dus bij voorbaat al een membership... wat gebeurt er dan als er meer dan 60.000 memberships zijn? Moet je dan een VIP membership om dáár weer voorrang op te krijgen?
Ja dat bedoelde ik dus ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat concept gaat sowieso niet werken. Je moet dus zo'n membership nemen om een reële kans op kaarten te maken. Iedereen neemt dus bij voorbaat al een membership... wat gebeurt er dan als er meer dan 60.000 memberships zijn? Moet je dan een VIP membership om dáár weer voorrang op te krijgen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:34 schreef Sethje het volgende:
Ik ga morgen naar hardstyle insanity...
ran-d
frequencerz
nc live
dbstf
J&W
Ik niet.. Vind de timetable erg gek, en Dordrecht is mij weer net ff te ver voor zo'n feestje..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:34 schreef Sethje het volgende:
Ik ga morgen naar hardstyle insanity...
ran-d
frequencerz
nc live
dbstf
J&W
Haha hoezo zijn daar veel casanova killers dan?quote:
ik belandde een keer op een feest in dordt (in amigo's). Nog nooit zo veel kisten en bombers bij elkaar gezien. Lekker pogo-enquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Haha hoezo zijn daar veel casanova killers dan?
ik denk inderdaad dat het wel meevalt..sowieso de moeite voor het registreren en daarbij wordt dan dat ene kaartje wat ze per jaar kopen ook weer x euro duurder (het membership geld).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus ook![]()
bij deze vraag ik dan al een VIP VIP VIP VIP kaart aan
al denk ik wel dat het wel iets zou schelen want mensen moeten moeite doen.. en mensen zijn lui dus er zullen ook mensen denken nou laat maar zitten ik ga wel naar iets anders toe..
Nou dj Fuckhead komt vanavond niet dus ik denk niet dat die mannen 15 euro gaan betalen voor iets wat niet arisch isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:45 schreef kollie het volgende:
[..]
ik belandde een keer op een feest in dordt (in amigo's). Nog nooit zo veel kisten en bombers bij elkaar gezien. Lekker pogo-en![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nou dj Fuckhead komt vanavond niet dus ik denk niet dat die mannen 15 euro gaan betalen voor iets wat niet arisch is
Morgenavond natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:04 schreef kollie het volgende:
[..]
![]()
zal inderdaad wel niet. have fun iig!
Denk dat het wel meevalt met alles. Alleen de vaste bezoekers van die feesten zullen dat doen. Mensen die alleen naar een Defqon of Qlimax gaan, gaan heus geen 25 tot 40 euro extra betalen alleen vanwege de zekerheid dat ze kaartjes hebben. Zijn weer behoorlijk wat biertjes extra op het feest. Dan gaan ze maar niet, of gokken ze maar op de verkoop.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus ook![]()
bij deze vraag ik dan al een VIP VIP VIP VIP kaart aan
al denk ik wel dat het wel iets zou schelen want mensen moeten moeite doen.. en mensen zijn lui dus er zullen ook mensen denken nou laat maar zitten ik ga wel naar iets anders toe..
Als je kijkt naar het aantal mensen dat kaartjes op marktplaats e.d. koopt voor ¤80+ denk ik dat je je daar aardig in vergist.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt met alles. Alleen de vaste bezoekers van die feesten zullen dat doen. Mensen die alleen naar een Defqon of Qlimax gaan, gaan heus geen 25 tot 40 euro extra betalen alleen vanwege de zekerheid dat ze kaartjes hebben. Zijn weer behoorlijk wat biertjes extra op het feest. Dan gaan ze maar niet, of gokken ze maar op de verkoop.
Gast loop nou eens niet zo te zeiken over die lyricsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef ElDani het volgende:
Verder hebben we HHZ in de studio:
Quote: "I became part of the Revolution"... Niemand weet, niemand weet, dat ik egostreeltje heet!. Wel ook een heel erg happy deuntje..
Hebben we niet genoeg heldenverering gedaan na Just Say My Name?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |