Dan wacht ik wel een uurtje hoor zodat ik het op Hardtraxx kan lezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:53 schreef ElDani het volgende:
Emporium lineup is er..
Over 1 uurtje ook op hardtraxx (er is wat mis met adminprogramma :S)
http://partyflock.nl/news/13198:Emporium_presenteert_line_up.html
Eenschquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:19 schreef Sethje het volgende:
wat een gestalk zeg
Ja ik ga wel proberen om te gaan in elk geval!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog Alphaverbende FOK!kers aanwezig zaterdag?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat is dat nou weer voor domme opmerking....2 jaar terug werd alles op 141 bpm ofzo gereleased....wat maakt het uit...gewoon pitchen met die handel en gaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:53 schreef poiuytr het volgende:
Hoezo is op die vinyl van Ran-D, my name is hardstyle zo sloom in die livesetjes klinkt ie echt 10000x vetter?
Ik snap niet hoe je hierbij komt.. hij staat altijd open voor een praatje/biertjequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:53 schreef poiuytr het volgende:
Kerel gedraagt zich ook altijd zo nep vind ik.
Gewoon hoe die achter die draai tafels staat, vind hem gewoon een beetje nep weet eigenlijk niet waarom.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je hierbij komt.. hij staat altijd open voor een praatje/biertje
Boy (onze oude stamgast hier) heeft nog een keer lang met hem staan praten waarna Dozer hem vroeg of hij miss ook een shirt voor hem zou willen ontwerpen.
ik heb zelf met hem gepraat, gewoon een doodnormale kerel, geen sterallures ofzo
Een echte brabander
Als je hem al nep vind wat vind je dan van iemand als Headhunterz?
Vind het gewoon jammer, in die livesetjes klinkt het veel lekkerder..quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor domme opmerking....2 jaar terug werd alles op 141 bpm ofzo gereleased....wat maakt het uit...gewoon pitchen met die handel en gaan
riep je Harm?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:34 schreef Da_Ripper het volgende:
ja, ik zag het ook alquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:31 schreef LeonH het volgende:
gvd waarom valt het nou gelijk met Pinkpop
moet je ff terugzoekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:02 schreef 16meter het volgende:
is gewoon dezelfde line-up als die zogenaamde fake lijn?
Have a good time 'ol chapquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef NrSiX het volgende:
Mensen, ik vertrek vanacht naar London voor een lekker lang weekend. Iedereen heel veel hardstyle plezier dit weekend =] ! Ciao
goede argumentatiequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gewoon hoe die achter die draai tafels staat, vind hem gewoon een beetje nep weet eigenlijk niet waarom.
Tony is gewoon een held, hij komt altijd lekker meezuipen en even buurten en hij draait tenminste neit de standaard plaatjes die iedereeen al draait, verder vind hij het niet erg als je hem op wilt tillen en daarna hard op de grond laat vallenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gewoon hoe die achter die draai tafels staat, vind hem gewoon een beetje nep weet eigenlijk niet waarom.
En ik vind hem super slecht draaien kan er niet echt warm geworden nu al paar zien draaien!
Wat je zegt slaat echt totaal nergens op, het BPM waarop een plaat is gereleased zegt helemaal niets, net alsof een van die artiesten op 141 bpm draait......elke plaat word gepitched....wat maakt het uit?quote:Vind het gewoon jammer, in die livesetjes klinkt het veel lekkerder..
Zelfde heb ik bij I Got You die is ook op weinig BPM uitgegeven terwijl die in setjes echt flink tekeer gaat
kijk, dat zijn de echte heldenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
verder vind hij het niet erg als je hem op wilt tillen en daarna hard op de grond laat vallen![]()
Zullen TBY en co überhaupt nog wel slapen of hebben ze een bed in die studio?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:34 schreef kollie het volgende:
[..]
kijk, dat zijn de echte helden
top 10 van TBY:
1. Technoboy - Ti Siento
2. DJ Phil Ty - A Kay A
3. Technoboy & The Prophet feat Shayla - Psycho Ex
4. Ivan Carsten - Bumpin Hard (Tuneboy Remix)
5. TNT - DDD (Hardstyle Masterz Different Edit)
6. The Prophet - Recession
7. Gostosa - Never say Never
8. Tuneboy - Re-generate it
9. Wildstylez - Push That Feeling
10. The Kgb's - Sandmen / Infinity (DJ Phil Ty Remix)
benieuwd naar die nieuwe van de kgb's en tuneboy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |