Het staat ook een beetje lullig om in je Ferrari Testarossa voor te rijden..tochquote:Op zondag 1 maart 2009 12:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik heb wel een aanvraag ingediend, maar ik werd geweigerd op grond van mijn vermogen en inkomen.
In het bespelen van de media is Wilders natuurlijk een goed politicus, maar in de Tweede Kamer slaat hij natuurlijk een schertsfiguur. Als je alleen al het debat na het uitkomen van die Fitna-film had gevolgd, had je dat ook kunnen weten. Ik zie Wilders daarom ook nog wel een of meerdere flaters maken, wanneer er echt politieke discussies tussen hem en andere politici gevoerd worden. 'Vreemd genoeg' is echter deze politicus geen groot liefhebber van het debat.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Deze 'slechte' politicus wast op dit moment wel alle oortjes van de gevestigde orde. Ze zouden inmiddels wel geleerd moeten hebben van hun baggataliserende en afwijzende houding. Het 'geluk' dat ze toen hebben gehad met een zot als Volkert, zal ze nu hopelijk niet redden.
Wilders is juist een uitstekend politicus, echter zoals bij elke politicus hoef je het niet eens te zijn met zijn ideeën. Er is op dit moment geen ander die de media, het volk naar zijn pijpen kan laten dansen.
tot zover lukt het hem aardig...quote:
Wilders is de beste politicus die wij ooit gehad hebben. Hoe hij met de media kan om gaan, zo kan helemaal niemand het. En Wilders gaat zich ook richten op economie, zorg en ouderen en hij gaat miljarden aan belastinggeld per jaar besparen, want eindelijk en terecht wordt de stekker getrokken uit al die geldverspillende linkse hobbies.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:23 schreef Falco het volgende:
Waait wel over, die PVV-storm. Bij debatten over economie, ouderen, klimaatverandering en zelfs allochtonen, gaat die Wilders hard op zijn bek, omdat ie gewoonweg een slecht politicus is (niet in de zin van mening) en domme meningen er op nahoudt. Moet ie wel natuurlijk in debat gaan, zoals een goed politicus betaamt, maar dat zie ik wel gebeuren. Hij kan zich niet blijven verschuilen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:32 schreef FokYouTwo het volgende:
"Jij gaat echt naar de voedselbank? "
[..]
Het staat ook een beetje lullig om in je Ferrari Testarossa voor te rijden..toch
Dit is weer een geval van discriminatie van de vermogenden. Je betaalt al extra belasting, krijgt geen toeslagen, geen vrijstelling gemeentelijke belastingen en bij de voedselbank zeggen ze dat je op kan rotten. Daar zou Wilders eens werk van moeten maken. Net alsof mijn kinderen geen chips lusten!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:30 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme pauper zijn als je voldoende inkomsten heb om je dan te melden bij een voedselbank
Hoezo? Ik heb gewoon bepaalde zaken verzwegen en kwam wel door de voedselbankballotage heen. Nu ga ik er elke week naartoe. Niet dat ik er ooit wat eetbaars heb kunnen ontdekken, maar het is zo'n leuk uitje!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:30 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme pauper zijn als je voldoende inkomsten heb om je dan te melden bij een voedselbank
Anders ga je gewoon een baan zoeken en werken voor je geld?????????quote:Op zondag 1 maart 2009 12:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is weer een geval van discriminatie van de vermogenden. Je betaalt al extra belasting, krijgt geen toeslagen, geen vrijstelling gemeentelijke belastingen en bij de voedselbank zeggen ze dat je op kan rotten. Daar zou Wilders eens werk van moeten maken. Net alsof mijn kinderen geen chips lusten!
Die heb ik al! En uitgerekend daarom krijg ik dus geen toegang. Wederom is de werkende Nederlander het slachtoffer van het knuffelbeleid van de Nederlandse regering.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon een baan zoeken en werken voor je geld?????????
Das een Wilders Quotequote:Op zondag 1 maart 2009 12:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon een baan zoeken en werken voor je geld?????????
Want je bent een criminele moslim met dubbel paspoort dus je bent bang dat je het land uit word geknikkerd?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
Ergens ben ik het wel een beetje met wilders eens, maar ik vind het niet zo veillig gevoel als hij echt premier van Nederland word.
Dat was vroeger ook de reden dat heel veel mensen destijds niet op Fortuyn durfden te stemmen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
Ergens ben ik het wel een beetje met wilders eens, maar ik vind het niet zo veillig gevoel als hij echt premier van Nederland word.
Ja laten we doen alsof Wilders alles uitgevonden heeft. Ik hoor Rutte , Balkellende en andere (niet Groenlinks , PVDA etc) politieke gasten ook zulke uitspraken doen.quote:
Dat je je kinderen droog brood te eten geeft vind ik eigenlijk nog het aller ergst!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die heb ik al! En uitgerekend daarom krijg ik dus geen toegang. Wederom is de werkende Nederlander het slachtoffer van het knuffelbeleid van de Nederlandse regering.
En als ik al die pauperkinderen zie, met hun vette chipsbekken van de voedselbankzoutjes, terwijl mijn kinderen droog brood eten omdat ik mijn verliezen op ING moet compenseren, dan weet ik wel waarop ik ga stemmen!
Dat zou dus niet gehoeven hebben wanneer de voedselbanken een rechtvaardig beleid zouden voeren!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:49 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dat je je kinderen droog brood te eten geeft vind ik eigenlijk nog het aller ergst!
Jij bent zeker zo'n witbrood-eter.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:49 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dat je je kinderen droog brood te eten geeft vind ik eigenlijk nog het aller ergst!
quote:
PVV trekt zijn kiezers weg bij de VVD en CDA dus is het aannemelijk dat de rest ook aanschuift.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat was vroeger ook de reden dat heel veel mensen destijds niet op Fortuyn durfden te stemmen.
Stem nou deze keer op Wilders, als die er een potje van maakt, stem je hem weer weg.
Ja dat ben ik wel met je eens. Als je geen super inkomen hebt dan mag krijg je allerlei kwijtscheldingen, subsidie's etc opeens niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die heb ik al! En uitgerekend daarom krijg ik dus geen toegang. Wederom is de werkende Nederlander het slachtoffer van het knuffelbeleid van de Nederlandse regering.
En als ik al die pauperkinderen zie, met hun vette chipsbekken van de voedselbankzoutjes, terwijl mijn kinderen droog brood eten omdat ik mijn verliezen op ING moet compenseren, dan weet ik wel waarop ik ga stemmen!
Naar de voedselbank ga je niet voor je lol.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een auto, 4 gekleurde kinderen, een straatfobie, internet, pc, elke week naar de kapper, tjah, dan heb je geen geld meer voor eten
Vergeet de flatscreen monitor , internet abonnement en gratis koelkast niet hequote:Op zondag 1 maart 2009 12:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een auto, 4 gekleurde kinderen, een straatfobie, internet, pc, elke week naar de kapper, tjah, dan heb je geen geld meer voor eten
Ja kijk weetje wat het probleem is, als hij echt premier word dan zit hij daar meteen 4 jaar he dat is genoeg om heel heel veel ellende te stichten. Hij mag Engeland al niet meer in sommige wereld leiders wantrouwen hem al, om nog maar niet te spreken over dat landen niet meer met ons willen handelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat was vroeger ook de reden dat heel veel mensen destijds niet op Fortuyn durfden te stemmen.
Stem nou deze keer op Wilders, als die er een potje van maakt, stem je hem weer weg.
Een flatscreen kost geen reet meer.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Vergeet de flatscreen monitor , internet abonnement en gratis koelkast niet he
Slechter dan het nu gaat, kan het toch niet gaan.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja kijk weetje wat het probleem is, als hij echt premier word dan zit hij daar meteen 4 jaar he dat is genoeg om heel heel veel ellende te stichten. Hij mag Engeland al niet meer in sommige wereld leiders wantrouwen hem al, om nog maar niet te spreken over dat landen niet meer met ons willen handelen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:50 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja dat ben ik wel met je eens. Als je geen super inkomen hebt dan mag krijg je allerlei kwijtscheldingen, subsidie's etc opeens niet.
Als mensen vanuit de bijstand gaan werken zitten ze vaak nagenoeg gelijk kwa inkomen als mensen die een uitkering hebben. Laat Wilders (of wie dan ook) daar eens iets aan doen.
Ha John, ben jij ook al wakker. Weet je al welke machtige mensen Wilders steunt, want daar waren we gisteren gebleven.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En bij de machtigste mensen van de Wereld is Wilders diegene die het meest gewaardeerd wordt van alle Nederlanders.
Ik denk dat dat wel een rol speelt hoor. Mensen ergeren zich (terecht) aan luie varkens die beloond worden door gratis boodschappen pakketten maar zelf niets doen om hun steentje bij te dragen (ziek zwak misselijk)quote:Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef Spooky4u het volgende:
Het is ook absurd hoeveel mensen krijgen die van de bijstand moeten leveren.
Een TV, een abonnement op Internet, een abo op een tijdschrift, mensen die in de bijstand leven door eigen schuld kunnen wmb een kamertje krijgen in een klooster en daar eten wat de pot schaft, de rest van de tijd mogen ze zich voorbereiden op een werkend bestaan.
Maar volgens mij heeft de voedselbank weinig te maken met het feit dat de PVV bovenaan de peilingen staat.
In veel gevallen niet maar er zijn er ook genoeg (*bekijk het filmpje) die na het schrappen van bepaalde vaste lasten (een auto is voor een chronisch werkeloze geen noodzaak namelijk..) geld over hebben om normale boodschappen te kunnen doen, geen wegenbelasting,geen verzekering, geen onderhoudskosten, geen brandstof en hoppa je hebt er zo ¤ 200 per maand aan contanten bij waarvoor je de boodschappen voor je kinderen kunt doen. De dame uit het filmpje weet heel goed waar ze alles &gratis* moet vinden, laat haar ook eens googlen naar gratis voorbehoedsmiddelen voordat ze strax met een elftal exotische kindertjes zit.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Naar de voedselbank ga je niet voor je lol.
Dan moet je wel een ontzettend gierige flapdrol zijn als je voldoende inkomen hebt maar op die manier wat wil besparen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik heb wel een aanvraag ingediend, maar ik werd geweigerd op grond van mijn vermogen en inkomen.
Hoezo gierig? Als je het niet doet ben je gewoon een dief van je eigen portomonaiiequote:Op zondag 1 maart 2009 13:01 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan moet je wel een ontzettend gierige flapdrol zijn als je voldoende inkomen hebt maar op die manier wat wil besparen.
Kijk dat zijn keuzes die je maakt. Als mensen liever verrot voedsel willen eten omdat ze zo kunnen auto rijden e.d. dan is dat hun keuze.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In veel gevallen niet maar er zijn er ook genoeg (*bekijk het filmpje) die na het schrappen van bepaalde vaste lasten (een auto is voor een chronisch werkeloze geen noodzaak namelijk..) geld over hebben om normale boodschappen te kunnen doen, geen wegenbelasting,geen verzekering, geen onderhoudskosten, geen brandstof en hoppa je hebt er zo ¤ 200 per maand aan contanten bij waarvoor je de boodschappen voor je kinderen kunt doen. De dame uit het filmpje weet heel goed waar ze alles &gratis* moet vinden, laat haar ook eens googlen naar gratis voorbehoedsmiddelen voordat ze strax met een elftal exotische kindertjes zit.
Je maakt dus als moeder in dit geval de bewuste keuze om geen eten te kunnen kopen voor je kinderen omdat je auto en je kapsel belangrijker isquote:Op zondag 1 maart 2009 13:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk dat zijn keuzes die je maakt. Als mensen liever verrot voedsel willen eten (want laten we eerlijk wezen, zoiets vreet je alleen in een oorlog en dan nog zou ik liever een dier of mens op de bbq leggen) omdat ze zo kunnen auto rijden e.d. dan is dat hun keuze.
Wat kost een kapper tegenwoordig? 12 tot 15 euro? Als je bijvoorbeeld familie moet opzoeken en het gezin moet met het openbaar vervoer, dan kost dat pas echt een godsvermogen en heb je die auto er zo uit.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je maakt dus als moeder in dit geval de bewuste keuze om geen eten te kunnen kopen voor je kinderen omdat je auto en je kapsel belangrijker is
Daarnaast beste johndope, de voedselbank wil eigenlijk voornamelijk de A producten in de pakketjes stoppen, dus geen onbekende merken maar A producten.
Wél als ons aller Wilders de meeste zetels wegkaapt.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Slechter dan het nu gaat, kan het toch niet gaan.
Uhu.quote:En bij de machtigste mensen van de Wereld is Wilders diegene die het meest gewaardeerd wordt van alle Nederlanders.
Zijn er überhaupt al pogingen gedaan dan?quote:Sowieso al het feit dat er nog nooit iemand een aanslag op Wilders heeft kunnen plegen, is het bewijs dat de grootste veiligheidsdiensten in deze wereld hem supporten.
Waarom niet. Een alleenheersende partij is nooit goed. Denk je nou echt dat het PVV al haar standpunten erdoor krijgt? Elke partij maakt reclame voor zichzelf, en Geert is daar beter in dan een Rouvoet of een JP.quote:
Die kosten ook geen reet meer.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:17 schreef Xa1pt het volgende:
En ondertussen heeft 9 van de 10 bijstandsgezinnen een HDTV van minimaal 30" in de huiskamer staan.
Geef Wilders nou gewoon een kans, want zoals het nu gaat werkt het niet, misschien doet Wilders het beter.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wél als ons aller Wilders de meeste zetels wegkaapt.
[..]
Ik zou het niet weten, maar Wilders is de meest gehate persoon op deze aardbol, maar kennelijk kunnen ze dus niet bij hem komen.quote:Zijn er überhaupt al pogingen gedaan dan?
Ja ome wilders heeft een prachtig idee! Laten we het leger inzetten tegen deze Nederlandse Jongeren! laten we met scherp gaan schieten als jij met een stel vrienden over straat loopt, want het is zo vreselijk!quote:Op zondag 1 maart 2009 09:05 schreef ES57 het volgende:
Ondertussen worden in Nederland de straten, bussen, treinen, zwembaden, winkelcentra, etc. nog steeds geterroriseerd door Marokkanen. De huidige linkse partijen kunnen alleen schande spreken over deze toestanden, de PVV gaat deze problemen grondig aanpakken.
Dé uitspraak van gierige flapdrollen en centenkakkers wereldwijdquote:Op zondag 1 maart 2009 13:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoezo gierig? Als je het niet doet ben je gewoon een dief van je eigen portomonaiie
De oplossing is gewoon simpel. Nederlanders die crimineel zijn gaan de bajes in. Mensen met een dubbel paspoort die crimineel zijn, gaan het land uit.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:19 schreef werkeend het volgende:
[..]
Ja ome wilders heeft een prachtig idee! Laten we het leger inzetten tegen deze Nederlandse Jongeren! laten we met scherp gaan schieten als jij met een stel vrienden over straat loopt, want het is zo vreselijk!
En laten we deze Nederlandse Jongeren dan ook maar meteen uitzetten, waartoe? geen idee, mischien marokko ofzo, niet hun thuis land, maar boeie, die laten ze vast toe!
Begrijp je nou echt niet dat dit een compleet idioot plan is?
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:12 schreef JohnDope het volgende:
Ingeblikte troep krijg je daar en de zogenaamd verse producten zijn al over datum.
alsof de gemiddelde nederland zich iets van debatten aantrekt. Je kan een aap als lijsttrekker inzetten, zolang je maar blijft roepen dat de Islam the source of all evil is gaan mensen erop stemmen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:23 schreef Falco het volgende:
Waait wel over, die PVV-storm. Bij debatten over economie, ouderen, klimaatverandering en zelfs allochtonen, gaat die Wilders hard op zijn bek, omdat ie gewoonweg een slecht politicus is (niet in de zin van mening) en domme meningen er op nahoudt. Moet ie wel natuurlijk in debat gaan, zoals een goed politicus betaamt, maar dat zie ik wel gebeuren. Hij kan zich niet blijven verschuilen.
als het zo simpel was, was het al lang ingevoerd. maar het is niet zo simpel om het is ingewikkeld om morele en praktische redenen. ik voorspel je: ook al krijgen we een regering van Wilders I T/m X, dan gebeurt dit nog niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De oplossing is gewoon simpel. Nederlanders die crimineel zijn gaan de bajes in. Mensen met een dubbel paspoort die crimineel zijn, gaan het land uit.
en jij denkt dat enig ander land vrolijk criminelen gewoon toe laat tot hun land? denk na...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De oplossing is gewoon simpel. Nederlanders die crimineel zijn gaan de bajes in. Mensen met een dubbel paspoort die crimineel zijn, gaan het land uit.
Blikjes bierquote:Op zondag 1 maart 2009 13:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Flensjes, blikjes bier, chips, géén varkensvlees voor de moslims, die krijgen een speciaal pakket.
Zolang Wilders weigert de grondwet te erkennen, mag 'ie van mij optyfen. En van politiek bedrijven heeft onze Limbo geen kaas gegeten.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Geef Wilders nou gewoon een kans, want zoals het nu gaat werkt het niet, misschien doet Wilders het beter.
En als Wilders er een potje van maakt, stemmen we hem weer weg.
Als er niet eens pogingen gedaan zijn Wilders te liquideren, kun je ook niet spreken van 'niet bij hem kunnen komen'.quote:Ik zou het niet weten, maar Wilders is de meest gehate persoon op deze aardbol, maar kennelijk kunnen ze dus niet bij hem komen.
Die landen moeten die mensen wel opnemen want anders gaat de VN moeilijk doen. En anders moet de VN maar een opvangkamp in die regio van herkomst gaan opzetten.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:25 schreef werkeend het volgende:
[..]
en jij denkt dat enig ander land vrolijk criminelen gewoon toe laat tot hun land? denk na...
oh wacht
wilders stemmer
denken is een Slecht Woord, net als Islam, moet beide verboden worden.
De VN gaat niet moeilijk doen als we zomaar even wat allochtonen het land uitschoppen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die landen moeten die mensen wel opnemen want anders gaat de VN moeilijk doen. En anders moet de VN maar een opvangkamp in die regio van herkomst gaan opzetten.
En dan doet de VN ook een keertje wat.
Who cares. De VN is zolangzamerhand een complete wassen neus.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De VN gaat niet moeilijk doen als we zomaar even wat allochtonen het land uitschoppen.
De VN gaat echt niet moeilijk doen als wij een crimineel met een dubbel paspoort uit zetten.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De VN gaat niet moeilijk doen als we zomaar even wat allochtonen het land uitschoppen.
Omschrijf de volgende definities: 'crimineel', 'gajes'.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De VN gaat echt niet moeilijk doen als wij een crimineel met een dubbel paspoort uit zetten.
En er wordt heus niet iemand uitgezet die een rolletje drop heeft gestolen. Ik bedoel echt dat gajes waar de bajes mee vol zit.
Als jij niet begrijpt wat ik bedoel, ben jij echt wereldvreemd.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omschrijf de volgende definities: 'crimineel', 'gajes'.
Een beetje vaag gebral, als je het mij vraagt. Je begrijpt ook niet dat dit morele problemen oplevert?
Behalve het "gelukkige" land waar die persoon toevallig geboren is.. Je zit je straf uit in het land waar dat gepleegd is, tenzij er een uitleveringsverdrag is. Niets meer, niets minder. Daar gaat 1 mannetje met gek haar echt niets aan veranderen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als jij niet begrijpt wat ik bedoel, ben jij echt wereldvreemd.
En dat levert echt geen morele problemen op, want als je het strafblad van zo'n persoon op een persconferentie zou voorlezen, dan is iedereen het er mee eens.
En waarschijnlijk hoeven er maar een paar van die mensen uitgezet te worden en dan zit de schrik er bij die criminelen zo erg in dat ze zich wel gaan aanpassen.
laten we dan gelijk maar de doodstraf uitvoeren. Want uitzetten is erg, maar he als je een rolletje drop steelt en je gaat dood, nou dan bedenk je je wel 2x!quote:Op zondag 1 maart 2009 13:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En dat levert echt geen morele problemen op, want als je het strafblad van zo'n persoon op een persconferentie zou voorlezen, dan is iedereen het er mee eens.
En waarschijnlijk hoeven er maar een paar van die mensen uitgezet te worden en dan zit de schrik er bij die criminelen zo erg in dat ze zich wel gaan aanpassen.
Want laten we eerlijk wezen, die lui komen wel achterlijk en dom over, maar als ze een keer aan het denken worden gezet, kunnen ze heus wel veranderen.
Oh, ik begrijp wel wat je bedoelt, dat is het hele probleem niet. Het probleem is echter wel dat je bepaalde kaders moet stellen en niet met zomaar wat vage begrippen op de proppen kunt komen. Zo zal een pauper wat voor ¤ 5 toilet-artikelen jat geen crimineel zijn voor mij, terwijl het voor jou wellicht wél voor die omschrijving in aanmerking komt zodra het een allochtoon betreft. Je zult dus wat duidelijker moeten worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Oh, dus het moet wel een heel indrukwekkend strafblad zijn wil je iemand met een dubbel paspoort het land uitflikkeren?quote:En dat levert echt geen morele problemen op, want als je het strafblad van zo'n persoon op een persconferentie zou voorlezen, dan is iedereen het er mee eens.
Die criminelen zijn toch niet zozeer het probleem? De allochtonen daarentegen...quote:En waarschijnlijk hoeven er maar een paar van die mensen uitgezet te worden en dan zit de schrik er bij die criminelen zo erg in dat ze zich wel gaan aanpassen.
Er is natuurlijk wel een belangrijk verschil: de sociale voorzieningen zitten nu heel anders in elkaar. Hierdoor wordt er toch een bepaald bestaansminimum gegarandeerd. Dat zat toen wel wat anders in elkaar.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Inleveren is inleveren. Als je werkloos wordt en je hyptoheek niet meer kan betalen is het heel fijn dat je tegenwoordig een plasma tv en een wasmachine hebt, maar het maakt onder aan de streep erg weinig uit.
Nogal naïef om te veronderstellen dat we nu meer backbone hebben dan toen.
Meen je dit nauw serieusquote:Maar gast, je hebt Wilders wel eens politiek zien bedrijven? Er wordt door Wilders en consorten ook wel inhoudelijk deelgenomen aan debatten? Wilders heeft de laatste tijd ook wel blijk gegeven dat 'ie kaas geeft gegeten van economie, het zorgstelsel, et cetera?
Wat omstreden uitspraken doen en vervolgens weer wegduiken in je bunker en je onthouden van enig commentaar vind ik overigens niet onder politiek vallen, dus laat die onzin maar achterwege.
Ja, dat meen ik nauw serieus.quote:
- Met betrekking tot onderwijs is het niet allemaal heel slecht wat de PVV zegt. Het is ook zeker verre van perfect: er zijn zeker verbeteringen op aan te voeren en niet alles is even goed onderbouwd, maar het is ook zeker niet allemaal "dom" .quote:Op zondag 1 maart 2009 12:23 schreef Falco het volgende:
+1quote:Op zondag 1 maart 2009 14:08 schreef Doc het volgende:
[..]
- Met betrekking tot onderwijs is het niet allemaal heel slecht wat de PVV zegt. Het is ook zeker verre van perfect: er zijn zeker verbeteringen op aan te voeren en niet alles is even goed onderbouwd, maar het is ook zeker niet allemaal "dom" .
Wat ik echter opmerkelijker vind, is dat de Wilders aanhangers in dit topic het blijkbaar weinig boeit en weinig meningen over hebben. Het enige waar zij zich voor blijken te interesseren is het islampunt van Wilders.
Er moet wel bedacht worden dat als de PVV de grootste partij wordt, en stel dat zij dat regeringsverantwordelijkheid krijgen, wat zij dan vinden op de punten van economie, onderwijs en de zorg. Dat zijn namelijk de punten die meestal toch uiteindelijk - als puntje bij paaltje komt - ook de belangrijke punten worden gezien door de bevolking.
Het is misschien tijd voor het "PVV topic zonder de islamiseringsdiscussie". Want als one-issue partij hebben ze wel een unique selling point, maar dat staat niet gelijk aan een beleid. En als ze de grootste worden wordt het tijd om ook over hun andere beleidsplannen te praten.
Het islam punt is nu gewoon het belangrijkst.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:08 schreef Doc het volgende:
[..]
- Met betrekking tot onderwijs is het niet allemaal heel slecht wat de PVV zegt. Het is ook zeker verre van perfect: er zijn zeker verbeteringen op aan te voeren en niet alles is even goed onderbouwd, maar het is ook zeker niet allemaal "dom" .
Wat ik echter opmerkelijker vind, is dat de Wilders aanhangers in dit topic het blijkbaar weinig boeit en weinig meningen over hebben. Het enige waar zij zich voor blijken te interesseren is het islampunt van Wilders.
Er moet wel bedacht worden dat als de PVV de grootste partij wordt, en stel dat zij dat regeringsverantwordelijkheid krijgen, wat zij dan vinden op de punten van economie, onderwijs en de zorg. Dat zijn namelijk de punten die meestal toch uiteindelijk - als puntje bij paaltje komt - ook de belangrijke punten worden gezien door de bevolking.
Het is misschien tijd voor het "PVV topic zonder de islamiseringsdiscussie". Want als one-issue partij hebben ze wel een unique selling point, maar dat staat niet gelijk aan een beleid. En als ze de grootste worden wordt het tijd om ook over hun andere beleidsplannen te praten.
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het islam punt is nu gewoon het belangrijkst.
En als Wilders hier de dienst uit maakt, dan trekt hij de stekker uit al die kansloze dure linkse hobbies en die bergen met geld die we dan besparen, steken we in zorg en onderwijs.
Natuurlijk heeft de SP dat wel, natuurlijk niet zoals de economen dat willen maar de simpele man valt best om te praten met 'Werknemers moeten meer bescherming krijgen van de boze werkgever!', 'Geen ontslagen meer!', 'Meer kinderbijslag want het leven is duurder geworden!', 'Bedrijven zoals Shell moeten die miljardenwinsten verdelen over de werknemers en nederlandse burgers!', etc.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:22 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar de SP zal niet veel kiezers kunnen overtuigen dat zij hebben wat nodig is om deze crisis het hoofd te bieden, en dat hebben ze ook niet. Ook Wilders kan dat niet, maar hij drukt op een andere knop die mensen ook bezig houdt.
Je kan het draaien zoals je het wilt, maar dit is wel de enige beste oplossing.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
![]()
![]()
We hebben hier wel te maken met politiek onderlegde Wilders-stemmers, zo blijkt.
Ja, absolúút.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan het draaien zoals je het wilt, maar dit is wel de enige beste oplossing.
Ik vermoedde het al, je kan inhoudelijk niet serieus reargeren wat ook in je vorige posts al blijkte blijkt ook nu nog maar eens.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik nauw serieus.Verder heb ik ook niet bepaald de behoefte je nog van enig repliek te dienen. Zorg eerst maar eens dat je je Nederlands beter beheerst dan de gemiddelde allochtoon (de Wilders-stemmer die de schoen past, trekke 'm aan) en m'n post nog eens opnieuw leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |