Er is niemand die elk programma grappiger of even grappig kan zijn. Najib komt na een seizoen niks doen echt wel weer sterk terug hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 00:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Marketingdag van het nieuwe bedrijf?
[..]
Klopt, maar die is niet meer grappig
Ga je toch ergens anders zittenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:08 schreef Puala het volgende:
tvp, ga maar slapen, vriend zeurt al een half uur over het typgeluid
Finkers is de enigequote:Op zondag 1 maart 2009 00:08 schreef jna het volgende:
[..]
Er is niemand die elk programma grappiger of even grappig kan zijn. Najib komt na een seizoen niks doen echt wel weer sterk terug hoor
Ronald goedmondt..quote:Op zondag 1 maart 2009 00:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Finkers is de enige
En Najib had teveel dezelfde grappen, en was veel minder dan de 2 / 3 eerdere
Over gehoord ja, moet ik eens kijkenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ronald goedmondt..
man van de toekomst
Middelburg weet ik alleenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, 3 ofzo
Maar een arrangement met dinertje en voorstelling lijkt me wel wat![]()
Terneuzenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Goes heeft pas een nieuweEn Terneuzen ook
Maar dat is niet echt Zeeland
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:19 schreef jna het volgende:
Milou gaat weg en alles valt stil.
Nu is het zeker wel ok om op die foto te gaan fappen he
Ik zie het morgen welquote:Op zondag 1 maart 2009 00:23 schreef dekkered het volgende:
ben benieuwd naar de top 100 van gister
zie nu net dat die pas rond 2 uur wordt gepost![]()
Jij ookquote:
het was nog al laat... sorryquote:Op zondag 1 maart 2009 10:05 schreef PieterBas het volgende:
Ging het weer zo snel gisteren![]()
en jullie zijn mij vergeten
32. 107 PieterBas
ik ben nu al weer wakker... (last van koppijn...quote:Op zondag 1 maart 2009 10:37 schreef denB het volgende:
Blegh zo verjaardag, verplicht vroeg op staan
quote:Op zondag 1 maart 2009 10:49 schreef denB het volgende:
Tijd om te gaan douchen, voor dat de familie op de stoep staat
lol doet je pc het nog steeds niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoop dat ze winnen.
De OP is trouwens niet PSP-vriendelijk.
Dat zat er wel in na donderdag.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:46 schreef Houniet het volgende:
Luctor Gabri doet niet mee.
Dat ik aan de overkant werk, is al erg genoeg hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
lol doet je pc het nog steeds niet?
Geloof dat je in terneuzen woont toch (die richting op?), dat is net iets te ver voor mij
dan is het nog lekker in de buurtquote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ik aan de overkant werk, is al erg genoeg hoor.
Woon gewoon in Middelburg.
2 is nog niksquote:Op zondag 1 maart 2009 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Gewoon twee posts van mij achter elkaar.
quote:
Dat is meestal juist de oplossingquote:Op zondag 1 maart 2009 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben namelijk van Compaq overgegaan op normaal en dat is het probleem
via de PSP is dat een hele prestatie.quote:
Het OS wordt bij Compaq op een andere plek opgeslagen, hierdoor kan het niet gevonden wordenquote:Op zondag 1 maart 2009 12:02 schreef Piles het volgende:
Middaaag
Ik ga zo maar eens opstaanNu al?
Ja, nu al
[..]
Dat is meestal juist de oplossing![]()
Compaqquote:Op zondag 1 maart 2009 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het OS wordt bij Compaq op een andere plek opgeslagen, hierdoor kan het niet gevonden worden
Goed hèquote:Op zondag 1 maart 2009 12:09 schreef Psychonikeo het volgende:
tering wat hebben jullie gedaan gister?
Gewoon naamtopic gemist zelfs
Paula kan gewoon niet zonder mijquote:Op zondag 1 maart 2009 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Compaq![]()
[..]
Goed hèAlleen naamtopic van jou was een beetje vreemd
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben jullie het tempo aan mij aangepast.
Dat was het denk ikquote:
Sterktequote:Op zondag 1 maart 2009 12:14 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar ff douchen enzo en dan maar weer eens naar de kuip
inderdaad, maar ben er nu bijna van af.quote:
Ik kan hem uitleggen, maar dit vind ik leukerquote:
dankjequote:[..]
Sterkte![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En ik zet net de tv aan en meteen komt ajax op 1-0
Joomlaquote:Op zondag 1 maart 2009 13:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Hoe heb je trouwens je website gemaakt? Het ziet er uit als wordpress ergens..
Eenvoudige html website, wat moet ik me er bij bedenken?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
Joomla
Maar binnenkort komt er een eenvoudig html website voor in de plaats (vindt ik namelijk beter passen bij men fotografie want dan lijd dat niet zo af)
meer deze kant op.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Eenvoudige html website, wat moet ik me er bij bedenken?
als jij je daar beter bij voelt mag datquote:Op zondag 1 maart 2009 13:28 schreef Psychonikeo het volgende:
Leo driesen zit hier.. Mag ik m afmaken![]()
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 1 maart 2009 13:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
meer deze kant op.
Maar dan met rustige lichte tinten
Die gozer is zo irritant met zijn commentaar..quote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
als jij je daar beter bij voelt mag dat![]()
(is niet door mij gemaakt hor)quote:Op zondag 1 maart 2009 13:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit![]()
Ben zelf ook bezig met een nieuwe website, maar dat wilt nog niet zo erg lukken
voetbal interesseert me niet echt...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die gozer is zo irritant met zijn commentaar..
opstelling gehad.. Geen verrassingen volgens mij
Wies dat?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:28 schreef Psychonikeo het volgende:
Leo driesen zit hier.. Mag ik m afmaken![]()
Nou ja, ik heb wel een idee en ik kan het ook wel uitvoeren.. Alleen heb ik het dan uitgevoerd en vind ik het niet mooi genoegquote:Op zondag 1 maart 2009 13:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
(is niet door mij gemaakt hor)
Wat wilt er niet zo lukken?
Genoeg programmeer nerds hier dus![]()
show mequote:Op zondag 1 maart 2009 13:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel een idee en ik kan het ook wel uitvoeren.. Alleen heb ik het dan uitgevoerd en vind ik het niet mooi genoeg
ik ben meer van de Auto/motor sport.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Paula wel maar alleen vitessemaar leo is een irritante commentator
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Paula wel maar alleen vitessemaar leo is een irritante commentator
Ik ook.. Ben gewoon sportgekquote:Op zondag 1 maart 2009 13:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ben meer van de Auto/motor sport.
En sporten waar ze mooie stunts laten zien (zo als kite surfen dan)
moest ff een foto voor school maken, dus dat ging even voor.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga maar eens op de tribune zitten.. Tot vanavond
Veel plezierquote:Op zondag 1 maart 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga maar eens op de tribune zitten.. Tot vanavond
hmm, vindt de kleuren niet zoquote:Op zondag 1 maart 2009 13:44 schreef Puala het volgende:
http://puala.nl/nieuw/
Daar staat de achtergrondafbeelding. Hij komt in het midden te staan en op de witte afbeelding een kleurrijke foto van mezelf (even egostrelen he). Op de balk er onder komt het menu met kleurrijke afbeeldingen als "button".
voor de rest was ik er nog niet helemaal uit.
Hoe wil ik dat doen?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:50 schreef dekkered het volgende:
misschien helpt het trouwens als je het wat beter laat overvloeien (dus niet die balkjes er tussen)
Sinds vrijdag mee aan het posten (had geen zin meer om wat te doen op stage zodoendequote:
Introduceer jezelf evenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
Sinds vrijdag mee aan het posten (had geen zin meer om wat te doen op stage zodoende)
2 kleuren vind ik niet leuk, maar ik zal het is in overweging nemen.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
photosoepen
of maar 2 kleuren gebruiken
Nou ik ben Erik Dekker (wat een deel dus wel al wist).quote:
2 kleuren maakt het ook meestal nog wat rustiger (of je moet 2 hele felle vloekende kleuren nemen dan niet)quote:Op zondag 1 maart 2009 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
2 kleuren vind ik niet leuk, maar ik zal het is in overweging nemen.
verliefd, verloofd, getrouwd of gescheiden?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nou ik ben Erik Dekker (wat een deel dus wel al wist).
Loop nu stage tot 16 april bij Dominicus (moet ik een database maken voor de grafmonumenten business wat in Frankrijk zit)
Voor de rest doe ik nog aan fotografie (zie website) en veel achter de pc zitten.
Nog meer weten?
Ik kijk wel, weet er heus wel wat vanaf trouwens, gezien ik al wel langer websites maak als enkel deze. Alleen stel ik misschien iets te hoge eisenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
2 kleuren maakt het ook meestal nog wat rustiger (of je moet 2 hele felle vloekende kleuren nemen dan niet)
verliefdquote:Op zondag 1 maart 2009 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
verliefd, verloofd, getrouwd of gescheiden?
ik zeg puur mijn meningquote:Op zondag 1 maart 2009 14:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kijk wel, weet er heus wel wat vanaf trouwens, gezien ik al wel langer websites maak als enkel deze. Alleen stel ik misschien iets te hoge eisen
Je hebt men hyvesquote:Op zondag 1 maart 2009 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
Hoe oud ben je trouwens, geloof dat ik dat nog niet gezien had
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
Je hebt men hyves![]()
Maar ik ben nog 18 (over 20 dagen 19)
Gisteren een duurloop van 40 minuten gedaan en zojuist 1 uur en 45 minuten training gehad in de duinen..quote:
Klinkt actiefquote:Op zondag 1 maart 2009 14:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisteren een duurloop van 40 minuten gedaan en zojuist 1 uur en 45 minuten training gehad in de duinen..
No pain.. no gain
was het ook.. Moet ook weer in vorm komen voor het zomerseizoen..quote:
Daar heb ik zo weinig verstand van hequote:Op zondag 1 maart 2009 14:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
was het ook.. Moet ook weer in vorm komen voor het zomerseizoen..
Ik skate elke week 50 km, verder doe ik niets.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
je bent ook niet de actiefste kwa sport?
dan doe je meer dan mijquote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik skate elke week 50 km, verder doe ik niets.
Komt wel goed, schatjequote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef PieterBas het volgende:
Ik word die motorrijders in de straat wel ondertussen erg zat...
al kan ik op dit moment sowieso al minder... (dankzij gym mijn enkelband gescheurd in december en daar heb ik nog steeds last van...)quote:
Zal wel een zo'n spijkermat over de breedte van de gehele straat gooienquote:
zullen ze op prijs stellen denk ikquote:Op zondag 1 maart 2009 14:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal wel een zo'n spijkermat over de breedte van de gehele straat gooien
Hmm, kan gebeurenquote:Op zondag 1 maart 2009 14:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
al kan ik op dit moment sowieso al minder... (dankzij gym mijn enkelband gescheurd in december en daar heb ik nog steeds last van...)
wat?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg, je bent welkom, maar daar zit ik niet op te wachten hoor
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
al kan ik op dit moment sowieso al minder... (dankzij gym mijn enkelband gescheurd in december en daar heb ik nog steeds last van...)
Ik vond het een goeie grap horquote:Op zondag 1 maart 2009 14:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet lief doen tegen mij en niet van die emoticons gaan plaatsen
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, gok ook dat je eigen vorm er wat mee te maken zal hebben
Had het niet met die reclame van de roos vicee te maken?quote:
Daar had het wel mee te makenquote:Op zondag 1 maart 2009 14:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
Had het niet met die reclame van de roos vicee te maken?
En als je dan ook nog is niet sport kan je lichaam weinig hebben jaquote:Op zondag 1 maart 2009 14:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
![]()
(ben 1,95 ongeveer en weeg rond de 95 kilo)![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:53 schreef Puala het volgende:
[..]
En als je dan ook nog is niet sport kan je lichaam weinig hebben ja
ach ik ben gelukkig niet zo een vatsig persoon die niet eens normaal kan lopen omdat die zo dik isquote:
Over het hoofd is ook geel...quote:Op zondag 1 maart 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
Wanneer krijg je geel met betrekking op shirt uittrekken? Als hij over het hoofd gaat of wat.. ?
Met 1.95 en een massa van 95 kilogram, valt dat nog onder een gezond gewicht..quote:Op zondag 1 maart 2009 15:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
ach ik ben gelukkig niet zo een vatsig persoon die niet eens normaal kan lopen omdat die zo dik is(niet dat jij dat wel bent
)
Hmm, speler trok net het shirt over zijn gezicht, helaas dus geen geel?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over het hoofd is ook geel...
Ik snap ook niet waarom je zo graag je shirt uit wil trekken als je gescoord hebt.
Ik niet? Geloof niet dat daar foto's van zijn trouwens?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
ach ik ben gelukkig niet zo een vatsig persoon die niet eens normaal kan lopen omdat die zo dik is(niet dat jij dat wel bent
)
ook maar precies hoor, 1 kilo zwaarder en hij heeft overgewichtquote:Op zondag 1 maart 2009 15:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met 1.95 en een massa van 95 kilogram, valt dat nog onder een gezond gewicht..
op je hyves stonden er een paar foto's van het geheel.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik niet? Geloof niet dat daar foto's van zijn trouwens?
Nou en...quote:Op zondag 1 maart 2009 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
ook maar precies hoor, 1 kilo zwaarder en hij heeft overgewicht
Hmm, dacht van niet, maar goed dat geeft niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:06 schreef dekkered het volgende:
[..]
op je hyves stonden er een paar foto's van het geheel.
Ik zei ook niet dat er wat mis mee wasquote:Op zondag 1 maart 2009 15:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nou en...
Ik heb liever dat ik wat zwaarder ben dan dat ik extra moet gaan eten omdat ik te ligt weeg...
En dikkere mensen zijn gezelliger toch![]()
![]()
Officieel zou hij dus geel moeten krijgen.. Trouwens snap ik dat uitgebreid juichen niet zo.. vind het ook verre van sportief naar de tegenstanderquote:Op zondag 1 maart 2009 15:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, speler trok net het shirt over zijn gezicht, helaas dus geen geel?
En dat snap ik ook niet, maar ik wilde gewoon even weten of hij geel verdiend had of niet..
klote scheidsquote:Op zondag 1 maart 2009 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Officieel zou hij dus geel moeten krijgen.. Trouwens snap ik dat uitgebreid juichen niet zo.. vind het ook verre van sportief naar de tegenstander
Op de website van Nike +.. kan je challenges aan gaanquote:
ah okquote:Op zondag 1 maart 2009 15:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op de website van Nike +.. kan je challenges aan gaan
Dat kan bijvoorbeeld man tegen vrouwen zijn, of land tegen land.. maar ook qua smaak.. dus welke chocolade liefhebbers zijn het snelste
Daar, op de grond.quote:
quote:
Zie PI.quote:
Hup Vitessequote:
Dan is het goed.quote:
Wat een mooie House opmerkingquote:Op zondag 1 maart 2009 15:52 schreef Piles het volgende:
Waarom zijn mensen zo achterlijk dom![]()
Ongelofelijk
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:52 schreef Piles het volgende:
Ongelofelijk
Mensen zijn kut!quote:Op zondag 1 maart 2009 15:52 schreef Piles het volgende:
Ongelofelijk
Geen ideequote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)__.html?pageNumber=1 Klopt geen ruk vanquote:
quote:De verkeersleiding stuurt de Turkse Boeing halverwege Nederland richting SPY (Spijkerboor), verzoekt koers 210 aan te nemen en te dalen naar 400 voet!
quote:Ik geloof dat het ILS een geautomatiseerd systeem is die vanuit de toren wordt uitgevoerd. Dus hoe hard het ook is, de fout ligt bij de verkeerstoren.
quote:Co-piloot zou op knop boven zijn hoofd hebben gedrukt om landings-gestel uit te klappen, echter in oudere types geldt dat wel, in dit type worden de motoren stilgelegd....Oef...
House is een tv serie over een cynische dokterquote:Op zondag 1 maart 2009 15:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee![]()
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)__.html?pageNumber=1 Klopt geen ruk vanAltijd diezelfde 'journalist'
En dan de reacties:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ahquote:Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
House is een tv serie over een cynische dokter
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee![]()
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)__.html?pageNumber=1 Klopt geen ruk vanAltijd diezelfde 'journalist'
En dan de reacties:
[..]
[..]
[..]
![]()
Beetje trekken kan geen kwaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
wel apart, aan het shirt trekken mag niet, aan de broek wel?
Plaatje van de Telegraaf gezien, ze tekenen de crash ná de A9. Hij ligt er voorquote:
Het zijn niet de officiele, maar onbetrouwbare signalen, die heel vaak niet kloppenquote:Dat valt af te leiden uit een nauwkeurige reconstructie op grond van de officiële radarregistraties van de luchtverkeersleiding, die in bezit zijn van deze krant.
in de loop van de week zullen we wel meer te komen weten hoop ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Plaatje van de Telegraaf gezien, ze tekenen de crash ná de A9. Hij ligt er voor![]()
[..]
Het zijn niet de officiele, maar onbetrouwbare signalen, die heel vaak niet kloppen![]()
En nu zal ik er over ophouden
wel opschieten he, anders kan je vanavond niet met de avond bagger mee helpenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows is bezig met opnieuw installeren
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
wel opschieten he, anders kan je vanavond niet met de avond bagger mee helpen![]()
is = eensquote:Op zondag 1 maart 2009 16:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
wordt er hier dan wel is wat anders gedaan ?
sorryquote:
quote:En er wordt hier bijna nooit gebaggerdAlleen veel gepost.
hierna moet alles dus nog geïnstalleerd worden aan drivers en daarna alle andere software. Dus we zijn er voorlopig nog niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
wel opschieten he, anders kan je vanavond niet met de avond bagger mee helpen![]()
Ja niet zo Puquote:
why?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet echt eens een andere hobby gaan zoeken.
Zoek dat meisje nou eens opquote:Op zondag 1 maart 2009 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet echt eens een andere hobby gaan zoeken.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde en mijn verdriet!!!!!!!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:38 schreef jna het volgende:
DIT IS DE MOOISTEEEEE CLUB VAN ALLEMAAAALLLL
Het kan dooien, het kan vriezenn. We kunnen winnen of verliezennnquote:Op zondag 1 maart 2009 16:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde en mijn verdriet!!!!!!!.
Maaaaar een beet're club dan deze is er nietttt.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:51 schreef jna het volgende:
[..]
Het kan dooien, het kan vriezenn. We kunnen winnen of verliezennn
Blijf dat vooral denkenquote:Op zondag 1 maart 2009 16:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maaaaar een beet're club dan deze is er nietttt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterktequote:Op zondag 1 maart 2009 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows geïnstalleerd. Nu de drivers nog.
jaja, als het weer eens mooi weer is.quote:
ik ook nietquote:Op zondag 1 maart 2009 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat ik geen leven heb zonder PC.
thnxquote:
Waarom nou weerquote:Op zondag 1 maart 2009 17:53 schreef dekkered het volgende:
Als ik binnenkort in 1 keer niet meer reageer dan heb ik een ban btw
Dat duurt nog een half jaaarquote:Op zondag 1 maart 2009 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jaja, als het weer eens mooi weer is.
Waarom zou jij een ban krijgen dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:53 schreef dekkered het volgende:
Als ik binnenkort in 1 keer niet meer reageer dan heb ik een ban btw
Het hoeft niet gelijk 20 graden te zijn hoor. Een lekker zonnetjequote:Op zondag 1 maart 2009 17:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom nou weer
[..]
Dat duurt nog een half jaaar![]()
Vorige FB moet je ook maar is door lezen...quote:Op zondag 1 maart 2009 18:00 schreef Piles het volgende:
Ik dacht dat de mods in SES erg waren, maar wtf gebeurt er in FOT
En wat ga je doen dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het hoeft niet gelijk 20 graden te zijn hoor. Een lekker zonnetjeis al genoeg. En de lente is begonnen.
is = eensquote:Op zondag 1 maart 2009 18:02 schreef dekkered het volgende:
[..]
Vorige FB moet je ook maar is door lezen...
Lente is nog helemaal niet begonnenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het hoeft niet gelijk 20 graden te zijn hoor. Een lekker zonnetjeis al genoeg. En de lente is begonnen.
wat voor videokaart heb jij dan wel nietquote:Op zondag 1 maart 2009 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff de driver van de videokaart downloaden. Ding is110 MB groot
Duurt nu nog twee uur.
1 2 3 4 5 6 | 2004 20 maart 07:49 2010 20 maart 18:32 2016 20 maart 05:30 2005 20 maart 13:33 2011 21 maart 00:21 2017 20 maart 11:28 2006 20 maart 19:26 2012 20 maart 06:14 2018 20 maart 17:15 2007 21 maart 01:07 2013 20 maart 12:02 2019 20 maart 22:58 2008 20 maart 06:48 2014 20 maart 17:57 2020 20 maart 04:49 |
uhm... nee, nog geen plan.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:03 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat ga je doen dan?Zo te horen heb je een plan
Hoe langzaam is jouw internet dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff de driver van de videokaart downloaden. Ding is110 MB groot
Duurt nu nog twee uur.
Volgens de meteorologen wel.quote:
Dus je zorgt nu voor uitstel door te wachten op mooi weerquote:
De site is zo traag. Er wordt slechts 0,02 % van de verbinding gebruikt.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe langzaam is jouw internet dan?
Zitten heus wel leuke mensen hor maar die mods...quote:Op zondag 1 maart 2009 18:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus je zorgt nu voor uitstel door te wachten op mooi weer![]()
@dekkered: wat een overloos gezeik daar in FOT, blij dat ik daar niet kom
meteorologisch is hij al begonnenquote:
quote:Om praktische, maar ook klimatologische redenen begint de meteorologische lente op een vaste datum op 1 maart op het noordelijk halfrond en op 1 september op het zuidelijk halfrond. Deze duurt dan respectievelijk tot 1 juni en 1 december.
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
meteorologisch is hij al begonnen
[..]
vandaag dus? Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een lente kind ja! (ik ben op de dag dat de lente begon geboren)
jij leest niet hequote:
ik lees heel goed, jij hebt er wat meer moeite mee zo blijkt. Meteorologisch is vandaag de lente begonnen en jij zegt dat je geboren bent op de dag dat de lente is begonnen. En jij post net zelf dat de astronomische lente niet altijd op dezelfde dag begintquote:Op zondag 1 maart 2009 18:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
jij leest niet he
(en nee ik ben niet vandaag jarig)
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik lees heel goed, jij hebt er wat meer moeite mee zo blijkt. Meteorologisch is vandaag de lente begonnen en jij zegt dat je geboren bent op de dag dat de lente is begonnen. En jij post net zelf dat de astronomische lente niet altijd op dezelfde dag begint
Jij bent dus niet duidelijk
quote:Astronomische lente
Het begin en einde van de lente (21 maart - 20 juni) is bepaald op basis van een afspraak. Astronomisch gezien begint de lente als de dag en de nacht even lang zijn. Tijdens de lente worden de dagen steeds langer. Deze lentenachtevening treedt op rond 20 maart op het noordelijk halfrond en rond 23 september op het zuidelijk halfrond). De zon gaat dan door het lentepunt en de dag en de nacht zijn ongeveer even lang. De lente eindigt met de zomerzonnewende (rond 21 juni op het noordelijk halfrond en 21 december op het zuidelijk halfrond). Dat is het moment dat de zon het hoogste aan de hemel staat.
klopt maar in de vorige eeuw was het meestal de 21ste (en als ik het goed heb in 1990 ook)quote:Op zondag 1 maart 2009 18:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je post net toch zelf dat het 20 of 21 maart is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |