quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
faalhaasquote:
Zegt iemand die geen blokhaken in de TT gebruikt.quote:
Kap eens met dat gebagger en ga stofmuizen ruimen!quote:
Ik zie nergens staan dat het verplicht isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt iemand die geen blokhaken in de TT gebruikt.
Zegt iemand die 24/7 in dit topic isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blokhaken...... dat klinkt als een of ander SM-dingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Allure adoratie UI.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt iemand die 24/7 in dit topic is
Waar het hart vol van is...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Blokhaken...... dat klinkt als een of ander SM-ding
ik wil hem net veranderenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Allure adoratie UI.Oh en ik ben er normaal gesproken alleen tijdens kantooruren.
Je bent gewoon een faler, dat gaat al 957 delen zoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat het verplicht is
Ik hou me schuil.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:02 schreef McFearless het volgende:
Ik blijf nog een half uur binnen, daarna is geen vrouw in Nederland meer veilig.. Nou ja, alles tussen de 16-30 wat er een beetje appetijtelijk uitziet maakt kans.
Hoezo had je mij verwacht dan? Misschien volgende meet, okeequote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
He Bobby, miste jou gisteren. Had je op z`n minst wel verwacht!
Edit: niet homo ofzo
Jajaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ik wil hem net veranderen
Ohja en natuurlijk zit je nu weer op kantoor.
Hey BT!quote:
Jij bent de die-hard klb-erquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo had je mij verwacht dan? Misschien volgende meet, okee
[..]
Jaja
Maar het was een ONZ meetquote:
50/50quote:
Goeie UI en nee zit niet op kantoor, maar normaal ben ik er nooit in het weekendquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ik wil hem net veranderen
Ohja en natuurlijk zit je nu weer op kantoor.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:07 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ken iemand uit Andijk.
Is dat bij Laak een beetje leuk WD?
Mênnus tanken vanavond.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:07 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ken iemand uit Andijk.
Is dat bij Laak een beetje leuk WD?
Exact.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Andijk? Dat is echt een kut boeren gehucht 20 min hier vandaan ofzo
Wat een toevalquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goeie UI en nee zit niet op kantoor, maar normaal ben ik er nooit in het weekendverveel me nu alleen.
Vanwaar dequote:
Ik las "negers".quote:
Volgens mij hoef je dan 2 weken niet meer te eten.quote:
Jij natuurlijk meteen die sjaal + foto in de fik stekenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:15 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb pic gemaakt van de Ajax sjawl die ik zag liggen in de winkel in Antwerpen.
Nieuwe dildo.quote:
waaromquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij natuurlijk meteen die sjaal + foto in de fik steken
Je wil toch niet daarmee gezien worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je wil toch niet daarmee gezien worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
AJAX AMSTERDAM!
De verlosserquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LEOOOOOOONARDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Als je dat doet wil ik echt langskomen om 'm op te etenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:14 schreef De_Ananas het volgende:
Godvterdetyfus ik zou dat ding serieus willen maken
dagdag!quote:
Heul niet !quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik niet, want dan krijg ik gegarandeerd ruzie aangezien 2/3 daarzo nepsupporter is en sinds 2 jaar fan is van Twente
Jou heb ik een tijd niet gezienquote:
Doe je goedquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
Wauw, eindelijk herrezen uit de dood?
wat had je gedaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Godver het doet meteen al vaagJa na 4 maand unbanned
Oh, die vervangen we wel voorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik sta niet eens meer in de op
hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Joah vanalles vooral kloons maken
Hehe..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, die vervangen we wel voor [ afbeelding ]. Die zie ik hier nooit meer posten.
Dat lieg je maar ik wil het best proberenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je dat doet wil ik echt langskomen om 'm op te etendan eet ik daarvoor wel 2 dagen niet.
WAT VOOR TIETENquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:36 schreef bloodysunday het volgende:
Tijd voor Tieten!
[ afbeelding ]
Je zal het maar moeten lopen.quote:
Sterf.quote:
Baas.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb het eens moeten doen, toen ik lekke band had
Het doet meteen al vaagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Godver het doet meteen al vaagJa na 4 maand unbanned
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ookToen ik nog op school zat.
Moest ik iedere dag 10KM fietsen en altijd op maandag, wat al zo'n kutdag was, reed er wel iemand van onze fietsgroep de band lek op kapot gegooide bierflesjes. Met name 's winters als het nog donker is 's ochtends.
2 weken geleden zonden ze die film ook al uit geloof ik.quote:
Boeiend.quote:
Ja, ik was aan het typen en toen verdween het weer..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het doet meteen al vraagque?
En dat duurt godverdomme lang!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ookToen ik nog op school zat.
Moest ik iedere dag 10KM fietsen en altijd op maandag, wat al zo'n kutdag was, reed er wel iemand van onze fietsgroep de band lek op kapot gegooide bierflesjes. Met name 's winters als het nog donker is 's ochtends.
Handig.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ik was aan het typen en toen verdween het weer..
Elisha Cuthbert en dat is geen travo!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie is die travo met kauwgum in je ava?
...quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Elisha Cuthbert en dat is geen travo!
Jaloersssssquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie is die travo met kauwgum in je ava?
Schattigquote:
Dat vraag om een topic vol Kim Bauer!quote:
Kruisjes failquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat werd mede mogelijk gemaakt door Remlof..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je hebt net geen 400delen niet gepost..![]()
0-1 voorquote:
Tepelpiercingsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welnee, BT is veul knapper.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu zie ik ze ookDat is zeker BT?
En een tijdje terug wou je ze niet omdat je nog kinderen wil. Maar goed, als jij het wil doen om mij te irriteren moet je dat vooral doen, alsof ik ze ooit zal zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, nou omdat jij er zo van houdt ga ik er eentje nemenof twee.
Wel zo'n 1 hé?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, nou omdat jij er zo van houdt ga ik er eentje nemenof twee.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En een tijdje terug wou je ze niet omdat je nog kinderen wil. Maar goed, als jij het wil doen om mij te irriteren moet je dat vooral doen, alsof ik ze ooit zal zien.
haha zij heeft een tietquote:
Handig. Kun je ook je sleutels eraan hangen. Raak je die ook niet meer kwijt.quote:
Hilversumquote:
"Loes Sieraden"quote:
Nergens en daarom ben je al snel veel knapper.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar zie jij een hoofd dan?
Dat jij zo nodig op je telefoon moet internetten is jouw faal, niet de onze.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:00 schreef Adelante het volgende:
ik probeer hier op een mobiele telefoon te internetten, ophoeren met al die pics graag!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:01 schreef Paaskonijn het volgende:
"Turkse cockpit taal voor beginners: ik land, jij land, weiland. "
GT
Je hoeft hier niet te komen hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:00 schreef Adelante het volgende:
ik probeer hier op een mobiele telefoon te internetten, ophoeren met al die pics graag!
p0wnedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar zie jij een hoofd dan?
Niks p0wned, ik wist dat ze die vraag ging stellen.quote:
Kon ik alquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:01 schreef Paaskonijn het volgende:
"Turkse cockpit taal voor beginners: ik land, jij land, weiland. "
GT
Je moeder, die is pas oud.quote:
?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, gave leggingmaar american apparel is sowieso mooi spul.
Jaaa! Hij zit zo lekker en hij is heel warm.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, gave leggingmaar american apparel is sowieso mooi spul.
Wat kon je al? Landen?quote:
Ja en dan moet WD daarin de foto met mijn tekening maken. Of aanstaande vrijdag aantrekken, ook prima.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor jou, WD?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor jou, WD?
Leuk dingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik bijna gekocht.
Ga gewoon naaktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik bijna gekocht.
Verkapt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuk dingmaar wat moet je ermee?
Ik heb ook zo'n body, heb t nooit aan.
Heb er wel sexy pics in gemaakt laatst
Jij ook al? Me2quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook toen ik er gister mee in m'n handen stond.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
pm?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je ging gisteren naar.. Amsterdam ofzo right? Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook toen ik er gister mee in m'n handen stond.![]()
Maar koop tot nu toe ook alleen leggings daar en dat gaat prima.
quote:
Oh niet lullig bedoelt ofzo, maar als het nu wat drukker was had je zo 30 reacties van: STUREN, POSTEN ZIEN *FAPFAPFAPFAP* POSTEN BTquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verkapt wát? Ik bedoelde het gewoon grappig.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Iedereen weet dat ze die alleen naar mij stuurt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verkapt wát? Ik bedoelde het gewoon grappig.
Had ik me tenminste weer 10 seconden vermaakt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh niet lullig bedoelt ofzo, maar als het nu wat drukker was had je zo 30 reacties van: STUREN, POSTEN ZIEN *FAPFAPFAPFAP* POSTEN BT![]()
![]()
Zekerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Simpel doch erg leuk rokje.
Dat zal best.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ZekerVind het bij mij ook goed staan
Ik prefereer naakt.quote:
+1quote:
Oeh picsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:21 schreef De_Ananas het volgende:
Ik had gisteren een groene jurk aan, heb er zelfs een foto van
Wat een diversiteit.quote:
Volgens mij vind je I Try van Macy Gray erg leuk.quote:
Remlof, kunt u even mijne pm functie reparen? Dankquote:
Vandaag wel jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij vind je I Try van Macy Gray erg leuk.
Heey leef jij ook weerquote:
quote:
Donequote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Remlof, kunt u even mijne pm functie reparen? Dank
quote:
Whihihiihih.quote:
Joahquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heey leef jij ook weer![]()
lekkere chick
Haha jij bent gerickrolledquote:
dankuquote:
Woehoe nu voel ik me nog beter. Ofja een beetje, nog steeds hoofdpijn enzo.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
En ik trap echt nóóit in rickrolls.
En die van mij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je misbruikte mijn vertrouwen.
Nu voel je je onzeker?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je misbruikte mijn vertrouwen.
quote:
Ik reageerde op Bobby.quote:
Kut, verkeerde account.quote:
quote:
vast een tumoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Cool als ik gaap doet mijn oor pijn.
Verbaast me niks.quote:
kut....quote:
Ik groep 1, ik krijg maar geen blokkentoren van hoger dan 10 blokken gemaaktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, misschien ga ik dan toch groep 3 nog maar eens overdoen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil het je wel leren hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik groep 1, ik krijg maar geen blokkentoren van hoger dan 10 blokken gemaakt [ afbeelding ]
Ik op martijn.org chatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:53 schreef dagdag het volgende:
Jezus heb ik een ban op het jailbait chat
Dan leer ik je we op de goede persoon te reageren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:53 schreef dagdag het volgende:
Vet lief.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan leer ik je we op de goede persoon te reageren.
hihiquote:
hoe heb je dat voor mekaar gekregen ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:53 schreef dagdag het volgende:
Iets met een verhaal over fokquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor mekaar gekregen ?
Morgen is ook de rest van zijn verstand aangetast. Beter blijft ie nog even, nu het nog kan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga je wel op tijd naar bed vanavond?
Misschien geneest je tumor wel door wat slaap.
Link ?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
Grrrr, ik zit hier nog steeds omdat ik moet wachten tot mn beste vriendin uitgeneukt is met dr vriendje en ik eindelijk met dr kan gaan chillenhoe zielig is dat.
Mijn hoofdpijn is een beetje wegquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga je wel op tijd naar bed vanavond?
Misschien geneest je tumor wel door wat slaap.
storm haar slaapkamer in, en neem evt pics voor die lui hierquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
Grrrr, ik zit hier nog steeds omdat ik moet wachten tot mn beste vriendin uitgeneukt is met dr vriendje en ik eindelijk met dr kan gaan chillenhoe zielig is dat.
Maken ze veel geluid ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
HENK HENK OOOHHHH HENKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
storm haar slaapkamer in, en neem evt pics voor die lui hier
Jij altijdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn hoofdpijn is een beetje wegof het komt door de aspirine's, anyways ik blijf nog even als dat mag van je
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
http://www.jailbaitonly.com/chat/
oww ik dacht dat jullie in hetzelfde huis zaten, maar zij dan een verdieping hoger en jij in de woonkamer en dat jij dan moest wachten ofzoquote:heh thnx koning![]()
Op zaterdag 28 februari 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben er niet in de buurt ofzo! Ik zit in mn eigen huis, en zij zit in haar huis
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh vind je het gek dat al die Amerikanen zo dik zijn, ik zou me ook volvreten als er dit soort dingen waren
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh vind je het gek dat al die Amerikanen zo dik zijn, ik zou me ook volvreten als er dit soort dingen waren
Ik heb geen energie om stom te doen, dat heb ik allemaal al verbruikt.quote:
Dan hoop ik dat je voor eeuwig moe bent.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb geen energie om stom te doen, dat heb ik allemaal al verbruikt.
heb je die ene met dat paard ergens? (met die tv reporter)quote:
quote:
Zal wel niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je voor eeuwig moe bent.
wehehe PWNd !!quote:
hihi daar ben je. Ik zag toen voor Ajax dat jij allemaal Ajax songs op je pc had staanquote:
waar?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Heerlijk die samenvatting van Ajax
Hahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zal wel niet.
Mensen die altijd lief zijn
Ik geef je wel download link.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hihi daar ben je. Ik zag toen voor Ajax dat jij allemaal Ajax songs op je pc had staanDoe is lijstje maken dan kan ik ze ook ff downloaden
![]()
?
Hehe.. is ze nog niet uitgeneukt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb me zelfs opgemaakt uit verveling.
Beter dan afmaken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb eten en drinken gehaald en er waren 10 posts bij ofzo.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Weetik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahadaar heb je ook weer een punt.
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hehe.. is ze nog niet uitgeneukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |