gratis tip: ga met de treinquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als ik dan ook nog daar ergens bij iemand kan crashen zou fijn zijn, niet zoveel zin om de bob te zijn. Of ik wil best mensen uit amsterdam meenemen anders
oja kwamers klinkt iets beterquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:53 schreef swarmahoer het volgende:
hahahahaha
doe dan iig de kwamers lijst ff maken
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:57 schreef swarmahoer het volgende:
haal komers en misschieners dan ff uit de op
gers moet er ook nog bij
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie het nou in den helder houden dan kom ik ook
Anders doen we het meteen in Reykjavikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie het nou in den helder houden dan kom ik ook
Jawel, dan komt BT ook, zij woont daar.quote:
Kan zij een cursus pijpen gaan doen, oefen personen zatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jawel, dan komt BT ook, zij woont daar.
Daarom was ze er gisteren niet, ze moest naar die cursus.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan zij een cursus pijpen gaan doen, oefen personen zat
Die heeft ze niet nodig.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan zij een cursus pijpen gaan doen, oefen personen zat
(grote, snel knipperende, kleur veranderende)/CAREquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat is mij niet bekend hoor !quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:41 schreef Adelante het volgende:
Den Helder, de stad met de meeste zelfmoorden, dat zal vast een reden hebben.
bob-b en btquote:
kan je gezellig met zn allen de trein pakkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
JaBT
![]()
en mikeymo
en rensje nogwat...
en susi volges mij
maar dat zijn niet echt klb'ers
Laat ik het zo stellen: Na Urk, Almere, Drenthe en Heerlen zou ik het liefst in Den Helder willen wonen.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen: Na Urk, Almere, Drenthe en Heerlen zou ik het liefst in Den Helder willen wonen.
Vergeet Staphorst niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen: Na Urk, Almere, Drenthe en Heerlen zou ik het liefst in Den Helder willen wonen.
En hoezo almerequote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Almerequote:
Jaaa!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:
WTF.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:51 schreef Bob-B het volgende:
pics komen niet, want niemand wou erop, wellicht worden ze verspreid onder degene die er wel waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
wel!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was er wel maar sta niet in de op
Indd kuttopicquote:
Dat jij nou een smoes hebt bij elke meetquote:Op zondag 1 maart 2009 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
KLB meet met welgeteld nog geen 40% wat vast KLB bezoeker is
OK.
Tijd dat ik eens een meet ga organiseren waar men kaartjes voor ontvangt zoals bij My Sweet 16.
1: Ik vind er geen zak aan om te meeten met mensen die ik op een forum zelfs al niet spreekquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Ik vind er geen zak aan om te meeten met mensen die ik op een forum zelfs al niet spreek![]()
2: Om daarvoor naar fucking Utrecht, the hell of all places te gaan: Nee ( 2 uur met de auto als het meezit)
3: Wanneer ik verhinderd ben, ben ik ook verhinderd.
4: Heeft Yvonne gevochten met een user ?
5: Dit was geen KLB meet, maar een random FOK meet. Noem het dan ook random FOK meet.
Ik doe ze pas maandag uploaden had ik duidelijk in het andere topic gezegd, prutserquote:
Oke ik wil het toch wetenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat jij nou een smoes hebt bij elke meet
Toch bedankt voor het eerder uploaden.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:18 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik doe ze pas maandag uploaden had ik duidelijk in het andere topic gezegd, prutser
niks aan toe tevoegenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Ik vind er geen zak aan om te meeten met mensen die ik op een forum zelfs al niet spreek![]()
2: Om daarvoor naar fucking Utrecht, the hell of all places te gaan: Nee ( 2 uur met de auto als het meezit)
3: Wanneer ik verhinderd ben, ben ik ook verhinderd.
4: Heeft Yvonne gevochten met een user ?
5: Dit was geen KLB meet, maar een random FOK meet. Noem het dan ook random FOK meet.
Heb ook nooit toegezegd man.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:22 schreef Juicyhil het volgende:
d_b is echt een zwakke piemel, kwam ie niet eens.
Ik zeg ook niet dat ik je bepaald wil zien, ik wil jouw neus gewoon krom maken.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb ook nooit toegezegd man.
En bovendien: Wil ik jou wel zien![]()
We matchen niet, en jij zit in een andere "scene".
Weinig om over te praten, niet ?
Of is het erg belangrijk voor je ?
Damnit..ik ben ook geen klb bezoeker, dan ga ik wel een V&A meet organiserenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
KLB meet met welgeteld nog geen 40% wat vast KLB bezoeker is
OK.
Tijd dat ik eens een meet ga organiseren waar men kaartjes voor ontvangt zoals bij My Sweet 16.
Haha yes. Zijn er uberhaupt wel random fok meets of is het vrijwel altijd gekoppeld aan een subforum?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
het was in eerste instantie redelijk vertegenwoordigd door de klb sc groep, en dat die uiteindelijk afhaken kunnen de andere klb users/fokkers natuurlijk niet veel aan doen
en rene ik kom wel op de V & A meet
in september de 10 jaar meetquote:Op zondag 1 maart 2009 16:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Haha yes. Zijn er uberhaupt wel random fok meets of is het vrijwel altijd gekoppeld aan een subforum?
Boh gek, een dreigement via internetquote:Op zondag 1 maart 2009 14:30 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik je bepaald wil zien, ik wil jouw neus gewoon krom maken.
Hoezo zit ik in een andere "scene"?
En moeten we matchen, tis hier geen relatieplanet ofzo.
Normaalquote:Op zondag 1 maart 2009 16:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boh gek, een dreigement via internet
Jij alto, ik normalo.
En nee, dit is geen relatieplanet.
Maar ik hoop dat je het leuk hebt gehad trouwens afgelopen vrijdag![]()
Het is wel een goede smoes reden.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat jij nou een smoes hebt bij elke meet
Doe ff normaal stuk stront dat je bentquote:Op zondag 1 maart 2009 16:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boh gek, een dreigement via internet
Jij alto, ik normalo.
En nee, dit is geen relatieplanet.
Maar ik hoop dat je het leuk hebt gehad trouwens afgelopen vrijdag![]()
Ja bij de ONZmeets komt ook altijd van alles en nog watquote:Op zondag 1 maart 2009 16:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in september de 10 jaar meet
er zou gewoon een GC meet moeten komen eigelijkvoor iedereen
verder zijn er n boel subforum meets, klb, onz, pub, en van alle STA sc's zijn er ook wel meets dacht ik
Gewoon doen, als iemand het niet wil haal je het gewoon weer wegquote:Op zondag 1 maart 2009 17:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wie wil de foto's trouwens hebben? De enige foto die ik hier in het topic mag posten is waarschijnlijk die van mijn schoenen. Maarer staat ook een stukje NanKing op! Weet niet of ik het dan wel durf te posten
[..]
Ja bij de ONZmeets komt ook altijd van alles en nog watONZ
Schattig als in schattig.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
Schattig
Als in friendszone en shoppingmaatje ?
Afgezien van het feit dat ik moest BOBen was het haske leuk jaquote:Maar goed.
Was de meet leuk ?
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
Schattig
Als in friendszone en shoppingmaatje ?
Ik kom niet verder dan Limburg/Brabant.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:40 schreef NoelGallagher het volgende:
volgende keer eerst goed hard inzuipen bij De_Ananas, dan komt bowa ook wel, toch
Jij was niet die megalange maar die andere toch?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:40 schreef NoelGallagher het volgende:
volgende keer eerst goed hard inzuipen bij De_Ananas, dan komt bowa ook wel, toch
Ja, dat was ik ja, die met die donkere truiquote:Op zondag 1 maart 2009 17:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij was niet die megalange maar die andere toch?
Ik betaal welquote:Op zondag 1 maart 2009 17:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan Limburg/Brabant.
Voor al het overige wil ik betaald worden.
En ik ga net als afgelopen jaar met koninginnedag weer naar D_A
Ik ben niet verlegen en niet schattigquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:20 schreef Bob-B het volgende:
Oh en Bio en ik lijken niet op elkaar, Janetje bijt toch niet, H_P is stiekem een verlegen en schattig meisje en Yv is een prima schoonmoeder
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wat vind ik verdorie in het vorige topicmijn imago, wat doe je.
[..]
Ik ben niet verlegen en niet schattig!!! Ik ben groot, sterk en stoer
![]()
Heb hier trouwens echt een geweldige foto van remlofheel verliefd naar zijn bier kijken
moet gewoon in fobo!!
Wat is je msn?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Kunnen de meeters die de foto's willen me niet gewoon ff op msn toevoegen, ben het na 1 foto uploaden al helemaal zat
en je mail staat waarquote:Op zondag 1 maart 2009 18:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Kunnen de meeters die de foto's willen me niet gewoon ff op msn toevoegen, ben het na 1 foto uploaden al helemaal zat
kneus je was er zelf niet ga niet om fotos zeikenquote:
Jij was er ook nietquote:Op zondag 1 maart 2009 18:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kneus je was er zelf niet ga niet om fotos zeiken
Bob-B@fok.nlquote:Op zondag 1 maart 2009 17:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wie wil de foto's trouwens hebben? De enige foto die ik hier in het topic mag posten is waarschijnlijk die van mijn schoenen. Maarer staat ook een stukje NanKing op! Weet niet of ik het dan wel durf te posten
[..]
Ja bij de ONZmeets komt ook altijd van alles en nog watONZ
quote:
Verklein ze (gewoon foto openen, printscreen maken, in paint plakken en opslaan als .jpg), allemaal in mailtje zetten en je mailt ze zo naar iedereenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh wacht nvm![]()
Bedenk me net dat het veel langer gaat duren om iedereen die foto's te sturen, dus ik doe ze toch ff uploaden en ik PM wel de links door dan!
![]()
Maar als iemand mijn msn wil hebben mag dat ook wel hoor
Heb ik zo'n indruk gemaaktquote:Op zondag 1 maart 2009 18:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Maar als iemand mijn msn wil hebben mag dat ook wel hoor
kost geen moeitequote:Op zondag 1 maart 2009 18:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Verklein ze (gewoon foto openen, printscreen maken, in paint plakken en opslaan als .jpg), allemaal in mailtje zetten en je mailt ze zo naar iedereen
quote:
Zal ik je de foto's ff op een USBstick toesturen dat jij het doet? Veel te veel werkquote:Op zondag 1 maart 2009 18:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Verklein ze (gewoon foto openen, printscreen maken, in paint plakken en opslaan als .jpg), allemaal in mailtje zetten en je mailt ze zo naar iedereen
Gaan er al geruchten?? Gaat íe afgezet worden? Hoelang nog?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]whehehe je bent nog niet eens een ex-modje en nu AL verzuurd
dat belooft wat straks
ik heb er 15, voor 2,50 per adres zal ik ze verkopenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee vind het gewoon leuk om wat meer fokkers op msn te hebben ook hoor! Heb er maar heul weinig
![]()
Waarom staat hij dan niet bij 'kwamers'quote:Op zondag 1 maart 2009 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij was er wel, stomme kneus![]()
Waarom zit jij eigenlijk op FOK! ?
omdat ik die post getypt had, hij gekopieerd is in de op, maar ik ben er niet bijgezetquote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan niet bij 'kwamers'
Waarom loop jij niet eens even de Noordzee in.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan niet bij 'kwamers'
Dan moet ik eerst 5 minuten lopenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom loop jij niet eens even de Noordzee in.
Ikquote:Op zondag 1 maart 2009 20:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En alles is upgeload, wie wil ze allemaal hebben? Eerst even die 100.000en PM's lezen natuurlijk
Ik heb jou niet eens op de fotoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:28 schreef CecilBDemented het volgende:
ach een foto van mij mag er wel op hoor. wil hem wel eerst zelf even zien
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wie post de foto's even hier?
Hadden jullie maar moeten komenquote:
Eensch, maar als iemand ze wilt PM'en dan graagquote:Op zondag 1 maart 2009 20:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nee hoor jongens, niet zo flauw doen!
Als iemand niet met zijn hoofd op internet wil moet je dat maar respecteren!
Ze zijn leukquote:Op zondag 1 maart 2009 20:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nee hoor jongens, niet zo flauw doen!
Als iemand niet met zijn hoofd op internet wil moet je dat maar respecteren!
Je had heus wel iemand van de douane neer kunnen meppen en gauw naar ons kunnen vluchten.quote:
Zit een mooie foto van jou bijquote:
Whehe true, zonder mijn bodyguard jordeeeh kom ik nergens.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:29 schreef jordeeeh het volgende:
Whehe, Joske durfde niet zonder mij te komen?
niet in het meettopic, hij heeft er net eentje geopend in klb iets met larp in de tt, succesquote:Op maandag 2 maart 2009 00:54 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben gestuurd om de dagdag paint te zien. Waar kan ik die vinden?
Ja daar ben ik al stuk om gegaanquote:Op maandag 2 maart 2009 00:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet in het meettopic, hij heeft er net eentje geopend in klb iets met larp in de tt, succes
In de trein slapen onderweg fok meet (belanden in limburg)quote:Op maandag 2 maart 2009 00:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja daar ben ik al stuk om gegaan. maar hij had er ook één van de meet gemaakt hoorde ik.
wtfquote:Op maandag 2 maart 2009 00:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In de trein slapen onderweg fok meet (belanden in limburg)
ah die bedoelde je dusquote:Op maandag 2 maart 2009 00:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In de trein slapen onderweg fok meet (belanden in limburg)
Je wilt mod worden?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
kheb nu alweer zin in de volgende meet
We kunnen ook gewoon stiekem prive afspreken hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
kheb nu alweer zin in de volgende meet
neuhquote:
Alweer?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon stiekem prive afspreken hoor
Het is dat ik er niet wasquote:Op maandag 2 maart 2009 23:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Was er trouwens nog iemand jonger dan 18 op de meet? Anders was ik de jongste
quote:
En weetje!quote:
We zeggen gewoon nietsquote:Op maandag 2 maart 2009 23:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alweer?mag Tim deze keer weer niet meedoen dan?
Stiekem net 18quote:Op maandag 2 maart 2009 23:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kan niet eens zien hoe oud je bent
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En weetje!
Vorig jaar was ik gewoon 17 he?
[..]
We zeggen gewoon niets
En niet eens knuffelen!quote:Op maandag 2 maart 2009 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tegen jou kan ik geen nee zeggendus een mini klb/kpd/f&f/r&p meet? Waar ik ga klagen dat je je niet snel genoeg uitkleed, je daarna gruwelijk misbruik en dat film om je vervolgens "doggy-style" te nemen waarna je kan gaan janken dat ik zo beroerd slecht in bed ben??
Kloptquote:Op maandag 2 maart 2009 23:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Dan ben je niet net 18, dan ben je bijna 19![]()
En ik blijf ouder!
die haakten allemaal afquote:Op maandag 2 maart 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:
Uh.. zoals het een rechtgeaard KLB'er betaamt, heb ik eerst gepost alvorens de OP te hebben gelezen. Even een vraagje, waarom was er zo ongeveer geen enkele echte KLB'er op de meet?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:12 schreef De_Ananas het volgende:
Swarmahoer wat heb jij allemaal op de meet gedaan dat je nu mod bent?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:12 schreef De_Ananas het volgende:
Swarmahoer wat heb jij allemaal op de meet gedaan dat je nu mod bent?
Dan wordt jij ForumAdminquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik ForumAdmin word wanneer ik kom de volgende keer dan count me maar in voor de meet !
Schijnt de kortste weg te zijn om te promoveren op FOK, komen naar een meet![]()
En ik wil tongen met Yvonne.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan wordt jij ForumAdmin
dan neem ik jouw modschap over
Stil maar.quote:
Ik heb 't nog welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, jij hoort nog met de lego te spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |