Ik was 't op dit moment iedere derde dag, voorheen met shampoo was 't iedere 5e dag. Nu wordt mijn pony zo snel vet dat ik 't wel eerder moet wassen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 06:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wat gebruik je nog meer, hoevaak was je, hoe was je, etc...
Het kan zijn dat je huid wat opgefok!t is omdat je niet meer met shampoo wast. Geef het nog eventjes (week of 2) en zie je nog geen verandering; een andere conditioner uitproberen.
In Amerika gaan ze uit van 4 tot 6 weken aanpassingstijd en ik heb die 6 weken echt nodig gehad.
Ik heb deze nu binnen, maar er staat dat ie maar 1 min hoeft in te trekken, is het niet gebruikelijk een masker ong. 10 min in te laten trekken? Zo ja kan dit kwaad?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Controleer je dan ook even de shampoo van John Frieda op silliconen? Ik durf te wedden dat ze daarin zitten. Nogmaals, als jij wilt dat kinky curly werkt, moet je er wel moeite voor doen he...
Oh en een goed masker he? L'Oreal Nutrigloss Glansmasker voor lang haar (fuck lang haar, het is voor elk haar super spul)
[..]
Ja, en bereid je maar voor op een flinke rolberoerte. Ik heb twee tassen aan zooi afgevoerd toen ik begon. Ik heb niet durven bedenken hoeveel geld het in totaal was, maar het was VEEL. Ik had 1 conditioner en 1 mousse over![]()
[..]
Ach ik heb een pot Kinky Curly Curling Custard staan van 34 euroWat maakt het uit
Die heb ik laatst inderdaad gezien op ebay, maar heb zelf niet zo'n zin om ze zelf te maken. (ben niet echt zo'n crea-bea). Je kon een hele lading stokjes kopen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:49 schreef briana_muirinn het volgende:ooh wat een mazzel! en nog kiezen ook, gaaf zeg.
Ik ben er intussen achter gekomen dat er een soort van prefab haarstokjes met voorgeboorde gaatjes aan het eind bestaan voor het zelf verder afmaken van de stokjes. Ze schijnen op ebay aangeboden te worden maar daar heb ik nog niet naar gezocht.
Water, VP DMAPA Acrylates Copolymer, Cyclomethicone, Polyquaternium 11, Polyquaternium 37, Styrene/Butadiene Copolymer, Perfume, Polysorbate 60, Simmondsia Chinensis Seed Oil (Jojoba), Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Cetearyl Alcohol, PPG 1 Trideceth 6, C12 15 Alkyl Benzoate, Helianthus Annuus Oil (Hybrid Sunflower), Panthenol (ProVitamin B5), Bacopa Monniera Extract, PVP/Dimethylaminoethylmethacrylate Copolymer, Cinnamidopropyltrimethyl Ammonium Chloride, Chitosan, Butylene Glycol, Helianthus Annuus Seed Acid (Sunflower), Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinonequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://international.drugstore.com/products/prod.asp?pid=83565&catid=3562&trx=29904&tab=1#1
iemand hier ervaring mee?
uhuquote:
Die laatste twee zijn -Nones, conserveringsmiddelen, geen silliconenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:44 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Water, VP DMAPA Acrylates Copolymer, Cyclomethicone, Polyquaternium 11, Polyquaternium 37, Styrene/Butadiene Copolymer, Perfume, Polysorbate 60, Simmondsia Chinensis Seed Oil (Jojoba), Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Cetearyl Alcohol, PPG 1 Trideceth 6, C12 15 Alkyl Benzoate, Helianthus Annuus Oil (Hybrid Sunflower), Panthenol (ProVitamin B5), Bacopa Monniera Extract, PVP/Dimethylaminoethylmethacrylate Copolymer, Cinnamidopropyltrimethyl Ammonium Chloride, Chitosan, Butylene Glycol, Helianthus Annuus Seed Acid (Sunflower), Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone
Ik ken het niet, maar er zitten een lading siliconen in. Ik zou het niet gaan gebruiken.
ik ga vandaag is bellen voor die kinky shampoo, want ze antwoorden ook niet op mail :Squote:Op woensdag 1 april 2009 06:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn -Nones, conserveringsmiddelen, geen silliconenCyclomethicone dan weer wel.
Maakt dat wat uit dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:49 schreef Evil-Cherry het volgende:
Meteen ook maar weer EIN-DE-LIJK de glycerine/honing/panthenol/sorbitol-bevattende producten uit de kast gerukt, want het is de goede temperatuur buiten daarvoor![]()
Jaaaaaaah! Glycerine en dergelijke zijn 'moisturisers' (bij gebrek aan een Nederlands woord). Dat betekent dat ze vocht uit de lucht opnemen en zeg maar afgeven aan je haar of huid. Echter, bij te droog weer (en ook bij enorm vochtig zomerweer) werken ze juist andersom, waardoor ze vocht afgeven naar buiten. Met als resultaat een ongedefinieerd bosje pluis na 2 uur... Dat wil je niet. Maar nu is het warmer, het dauwpunt ook hoger, meer vocht in de lucht en dus werken ze gewoon normaalquote:Op woensdag 1 april 2009 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan?
Moet je 's zomers iets anders gebruikeen, of ergens anders op letten, dan 's winters?
Humectants = glycerine, honing, panthenol, soritolquote:Fine Hair
Fine hair can appear very limp or flyaway and does not hold a style well. It frequently seems dry, when in fact it is quite often over-moisturized. It is very easy to over-process and is quickly damaged by chemical services if great care is not taken. Products with a lot of humectants and emollients should be avoided in favor of those with protein.
(ik ga hier echt enorm vanuit dat jij een vrouwtje bent, erg hequote:Op woensdag 1 april 2009 15:24 schreef Ang3l het volgende:
Als ik 1 hara pak (en da's al een hele crime om 1 haar te pakken) dan voel ik 'm niet als ik rolDan zal het wel fine zijn! (En fijn is helemaal niet fijn
)
Maar als ik het goed lees zijn zaken als aloe vera en honing niet ana te raden? Terwijl ik dacht dat die doffe dorre bos daar juist zachter van zou wordenMaar goed, die moet ik dus ontwijken. Maar wat er dan goed voor is.... zal dit weekend ook 's gaan zoeken!
Thanks!
PS Je hebt mooi haar
Neuh, anders zou ik hier niet postenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
(ik ga hier echt enorm vanuit dat jij een vrouwtje bent, erg heAls je het te veel get(r)ut vind, zeg je het maar hoor
)
O jaquote:Wat wel goed is staat erbij, pop, namelijk protein![]()
Nadeel vind ik dus dat het je haar dikker en zwaarder maakt, wat mag en fijn is, ware het niet dat het ook de krullen uit m'n haren haalt OMDAT het dan zwaarder wordtquote:L'Oreal Elvive Verstevigende Crèmespoeling Volume non-stop voor fijn, fultloos haar zonder volumeDe wit/paarse fles.
quote:Maar heb jij wel krullen dan?
Snap ikquote:ps; dank je, ik ben er zeer blij mee!
Waarom zou het je haar verzwaren? Het is nogal een lege niets-conditioner, wat jij nodig hebt, maar dan met wat proteïne erin. Proteïne verzwaart geenzins, alleen maakt het je haar sterker (niet dikker, niets maakt je haar dikker, behalve een dikke laag silliconen of wax).quote:Op woensdag 1 april 2009 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Nadeel vind ik dus dat het je haar dikker en zwaarder maakt, wat mag en fijn is, ware het niet dat het ook de krullen uit m'n haren haalt OMDAT het dan zwaarder wordt
Ja dat zal dan wel in die ene gezeten hebben die ik geprobeerd heb. Ik ga op zoek naar de proteinen!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Waarom zou het je haar verzwaren? Het is nogal een lege niets-conditioner, wat jij nodig hebt, maar dan met wat proteïne erin. Proteïne verzwaart geenzins, alleen maakt het je haar sterker (niet dikker, niets maakt je haar dikker, behalve een dikke laag silliconen of wax).
quote:En ok, je hebt me overtuigt, je hebt krullen
Gel wordt m'n haar hard vanquote:Op woensdag 1 april 2009 18:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Pleur die meuk maar in de prullenbak, en koop gel. Stukken beter..
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:15 schreef Niara het volgende:
Niara wil even melden dat één van haar haarstokjes gebrkoen is![]()
Kracht zetten is nooit de oplossingen om je haar te draaien!
Maar dan vraag ik mij toch wel af of het dan als ik het vaker ga gebruiken het mijn haar beschadigd..quote:type:
Pliable Paste
effect
That ‘grungy dirty’ effect
features
Easy to use cream, gives medium to long hair the firmness it needs to create a messy and dirty look. Non greasy and easy to wash out. For a matte effect; mold product for a longer time.."Wanna experience a hairgasm??"
madefor
Medium to longer lengths
using
Make sure your hair is towel dried, rub the Sinner in the palms of your hands, and work evenly into your hair.
mix
When you wanna have some extra shine, add the Blender to the Sinner. Only use a few drops for optimal shine.
die winkel waar ik kinky curls shampoo/con heb besteld heeft een dooie in de familie, dus zijn de hele week dicht.. dat ben ik net te weten gekomen via voicemail.quote:
En het mijne niet? Ik gebruik al-tijd gel, mijn haar is toch ook niet lelijkquote:
Genantquote:Op donderdag 2 april 2009 13:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
die winkel waar ik kinky curls shampoo/con heb besteld heeft een dooie in de familie, dus zijn de hele week dicht.. dat ben ik net te weten gekomen via voicemail.
lekker lullig, heb ik gister een boos mailtje in CAPS verstuurd of ze ooit nog eens van plan zijn te reageren op mn mails
Gru-we-lijk!quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En het mijne niet? Ik gebruik al-tijd gel, mijn haar is toch ook niet lelijk
Ik doe er nu wel gel in, tegen het pluizen. Merkte dat dat beter hielp dan al die anti pluis dingen. Waar ik op moet letten is dat ik er niet TE veel indoe, want dan droogt het op in strengetjes. En strengetjes zijn bij fijn haar echt heel dun zegmaar. Dus dan heb ik sliertjes haar, da's lelijk.quote:Je kneedt het in je haar als je haar nat is, eventueel wat krullen erin kneden, daarna laten drogen aan de lucht of diffusen tot het droog is, dan is het hard en daarna moet je de gel eruit kneden tot je haar weer normaal is, maar wel in mooie, glanzende krullen zonder pluis en in mooie 'strengetjes'.
Als mijn haar nat is is het stijlquote:Gel zorgt er namelijk voor dat je haar opdroogt, zoals het nat zit. En het voorkomt dus dat elke haar zijn eigen weg kiest met als resultaat pluis en kroes..
Is snijden erger dan knippen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
Als ze met een mes in de buurt van je haar komt, dan schop je d'r benen onder d'r lijf vandaan, ok?
Dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |