Wat is een goed masker? Ik ga vandaag naar de sauna en heb gelezen dat ie dan extra goed intrektquote:Op maandag 23 maart 2009 14:15 schreef Natalie het volgende:
Ik gooi er eens per week een maskertje in omdat het toch al zo droog is. En dat is wel lekker
Over het algemeen besteed ik niet veel tijd aan m'n haar. Heb er gewoon geen tijd voor 's morgens. Beetje wax, elastiekje en klaar.
Hahahahaha! Je bent niet goed wijsquote:Op zondag 22 maart 2009 23:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik was trouwens 41 Euro kwijt voor Kinky Curl shampoo + conditioner, das wel duur nu ik er over nadenk
Maar laten we hopen dat het het waard is
Ach het is 10 euro duurder dan de producten van John Frieda en als het echt beter is dan overleef ik dat heus wel!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahahaha! Je bent niet goed wijs
Sommige vinden het gayquote:Op maandag 23 maart 2009 19:01 schreef Julie. het volgende:
Wel schattig, jij met je haarinteresse zo
Controleer je dan ook even de shampoo van John Frieda op silliconen? Ik durf te wedden dat ze daarin zitten. Nogmaals, als jij wilt dat kinky curly werkt, moet je er wel moeite voor doen he...quote:Op zondag 22 maart 2009 21:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dinsdag nog 1x haren wassen met John Frieda Curl around en dan niet met die Conditioner.
En de keer daarna dan voortaan wassen met Kinky Curl shampoo en conditioner, ben benieuwd
Ja, en bereid je maar voor op een flinke rolberoerte. Ik heb twee tassen aan zooi afgevoerd toen ik begon. Ik heb niet durven bedenken hoeveel geld het in totaal was, maar het was VEEL. Ik had 1 conditioner en 1 mousse overquote:Op zondag 22 maart 2009 22:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar met etos huismerk gewassen. Daar zat SLS in. Geen conditioner gebruikt. Nu moet ik dus al m'n flesjes nakijken op silioconen/SLS om te beginnen met het krijgen van mooi, glanzend haar..
Ach ik heb een pot Kinky Curly Curling Custard staan van 34 euroquote:Op maandag 23 maart 2009 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahahaha! Je bent niet goed wijs
Ik heb net 41 euro uitgegeven (vind je dat niet moeite doen voor..) en ben opzoek naar een shampoo die wel SLS bevat, maar geen siliconen.. weet jij uit je hoofd een shampoo die daaraan voldoet? Niet zo duur svp want het is maar voor 1x!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Controleer je dan ook even de shampoo van John Frieda op silliconen? Ik durf te wedden dat ze daarin zitten. Nogmaals, als jij wilt dat kinky curly werkt, moet je er wel moeite voor doen he...
Oh en een goed masker he? L'Oreal Nutrigloss Glansmasker voor lang haar (fuck lang haar, het is voor elk haar super spul)
[..]
Ja, en bereid je maar voor op een flinke rolberoerte. Ik heb twee tassen aan zooi afgevoerd toen ik begon. Ik heb niet durven bedenken hoeveel geld het in totaal was, maar het was VEEL. Ik had 1 conditioner en 1 mousse over![]()
[..]
Ach ik heb een pot Kinky Curly Curling Custard staan van 34 euroWat maakt het uit
WTf?! EN hoe lang doe je daarmee?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ach ik heb een pot Kinky Curly Curling Custard staan van 34 euroWat maakt het uit
Als het bijna een halve kilo weegt wel een tijdje mag ik hopen!quote:
Het einde der tijden.quote:
http://www.mariposa-impor(...)d959c79e45000b414ce9quote:
Ok, dan is't nog wel rendabelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Het einde der tijden.
Nee echt, als je dat binnen een jaar opmaakt (als niet-kroeshaar-hebbend-persoon), dan gebruik je gewoon echt veel en veel te veel. De kans is dan groot dat het niet eens werkt. Ik heb hem nu 4 maanden en er is nog geen 5e uit.
uhu, ik doe nooit wat in mn haar, als ik er wax in doe gaan mn krullen er eerder van uit dan ik er meer krullen van krijgquote:
Ik zie je al helemaal diamondglossenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
Evil, bedoel je deze shampoo:
http://www.nivea.nl/image(...)85bbd.jpg?1223561486
Want dan ga ik die morgen even halen
Ja, maar lees alsjeblieft even het etiket voor je het koopt, je weet nooit wat die lui er ineens in hebben gestopt en dat is zonde van je geldquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
Evil, bedoel je deze shampoo:
http://www.nivea.nl/image(...)85bbd.jpg?1223561486
Want dan ga ik die morgen even halen
Wat gebruik je nog meer, hoevaak was je, hoe was je, etc...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:51 schreef _aurum_ het volgende:
Ik 'was' mijn haar nu een week of 2 met cremespoeling van Palmolive, de roze fles. Alleen heb ik nu last van roos? En het haar bij mijn hoofdhuid blijft vettig?!
Terwijl ik 't wel degelijk goed inmasseer en 't goed uitspoel. Voordeel is wel dat ik geen jeuk meer heb na 't wassen van mijn haar.
Wat doe ik verkeerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |