Amerikanen he....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef PieterBas het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit voor meerdere personen is...
zitten idiote dingen bij maar ook wel dingen die best lekker kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:05 schreef yvonne het volgende:
Nog meer lekkers:
http://thisiswhyyourefat.com/
inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:13 schreef Curiosity het volgende:
Het gehakt is op sommige plekken nog niet helemaal gaar.
Whehehe!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:05 schreef yvonne het volgende:
Nog meer lekkers:
http://thisiswhyyourefat.com/
Nee, ik vind dit meer een soort freak show zeg maar.quote:
Voor ieder wat wils:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:48 schreef Leef het volgende:
Nee, ik vind dit meer een soort freak show zeg maar.
Dit zou ik nog wel eten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils:
A regular ham and cheese sandwich but topped with 11 sunny-side up egg yolks.
[ afbeelding ]
dankuwel voor de tipquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:56 schreef single_queen het volgende:
volgens mij ontbreken er een paar stappen in het stappenplan:
nadat de kaas en bacon is toegevoegd komt er volgens mij nog een laag burger op en na toevoeging van de 'bacon dreamcatcher' (geniaal!) komt er nog veel meer kaas op...
Ik zou best 1 hapje willen proberen, ben bang dat ik dan wel voor 1 week genoeg gegeten heb (en dat ik het ook niet superlekker vind, de gebruikte pizza's lijken mij ook niet de lekkerste)
die tosti met eigeel brengt me wel op ideeen!
Ik ben nu aan de lijn (vooralsnog met succes), maar een tosti van witbrood, met ham en kaas en een ei erboven op doen wonderen tegen een kater (en met ketchup mijn favo ontbijt). Toevallig zag ik bij dokter OZ (ja, Oprah), dat in deze maaltijd idd veel stofjes zitten die goed zijn tegen een kater (zoals de anti-oxidanten in eigeel!). Goede reden om misschien niet 11 eigeeltjes, maar misschien eens 2 of 3 te proberen!
Helemaal mee eens, maar 11 stuks op je tosti?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:56 schreef single_queen het volgende:
maar een tosti van witbrood, met ham en kaas en een ei erboven op doen wonderen tegen een kater
Het geeft in ieder geval een mooi plaatjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar 11 stuks op je tosti?
Dat kan toch nooit van kippeneieren zijn, of is dit ook weer zo'n flinke boterhamquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils:
A regular ham and cheese sandwich but topped with 11 sunny-side up egg yolks.
[ afbeelding ]
Volgens mij kun je wel last krijgen van wormen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:14 schreef celc1us het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit bij rundvlees, is al uitgelegd bij mijn hamburger topic.
nog een tip: zak chips als ontbijt of een pak koek (geen gevulde koek ofzoquote:
Gewoon een stevig glas cola op mijn nuchtere maag doet (echt) ook een hoop.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef The_Hives het volgende:
nog een tip: zak chips als ontbijt of een pak koek (geen gevulde koek ofzo) . Dat helpt ook altijd goed bij mij tegen een kater
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Gewoon een stevig glas cola op mijn nuchtere maag doet (echt) ook een hoop.
Als je die biologische variant netjes behandelt als Zwezerik is het ultra top. In milksauce is het om te spugen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:55 schreef Gospodin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de FUCK?!1170% ADH
En, ook echt ... varkenshersenen in melksaus?! Ik wist niet eens dat dat eetbaar was...
Ik ken iemand die de "Big Fat Ugly" bestelde bij The Fat Sandwich Company (allemaal dikke belegde broodjes, voor als je het leven niet meer ziet zitten denk).quote:Op zondag 1 maart 2009 09:32 schreef Tezz het volgende:
Brrrr ik ben wel van de 'expirimenten' zeg maar, maar dit slaat werkelijk alles! Eten ze dat in Amerika echt???
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de "Big Fat Ugly" bestelde bij The Fat Sandwich Company (allemaal dikke belegde broodjes, voor als je het leven niet meer ziet zitten denk).
Wat houdt de Big Fat Ugly in? Het zijn 2 'broodjes' (in 1 past het niet) met daarin:
- 4 cheeseburgers
- dubbele cheesesteak
- kip cheesesteak
- gyros
- gegrilde kip
- bacon
- worstje
- mozzarella sticks
- kipfingers
- kipnuggets
- mac 'n' cheese bites
- uienringen
- röstirondjes
- gebakken champignons
- gevulde pepers
- pizza bites
- cheddar
- mini corndogs (hotdogs met krokant laagje)
- mayo
- ketchup
En hij kwam nog tot de helft (1 broodje). Later in de auto ging het raampje open en lag die helft in het gras
Dat dus!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:40 schreef AquaMined het volgende:
Jezus ik krijg al een hartinfarct als ik ernaar kijk.
Ik denk aan corndog on a stick ofzo?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:14 schreef vosss het volgende:
Het valt me op dat ze daar heel veel dingen "on-a-stick" hebben.
Is dat typisch Amerikaans ofzo? Veel verder dan een ijsje "on-a-stick" kom ik hier niet
Sate on-a-stickquote:Op zondag 1 maart 2009 13:14 schreef vosss het volgende:
Het valt me op dat ze daar heel veel dingen "on-a-stick" hebben.
Is dat typisch Amerikaans ofzo? Veel verder dan een ijsje "on-a-stick" kom ik hier niet
en hoe ziet ie er uit als ie klaar is?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:55 schreef Etcetera het volgende:
Dit wil ik nog wel eens maken: Bacon Explosion
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan niet in m'n eentje opetenWant ik denk dat je na 1 hap wel al stuffed bent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
en hoe ziet ie er uit als ie klaar is?
Een plakje zou ik best wel willen proberen.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:00 schreef celc1us het volgende:
Ik vind die bacon roll er best wel lekker uitzien :
Het vet aan de buitenkant ja. Maar dat gehakt en nog eens spek vanbinnen zal ook nog heel wat vet bevatten, en niet te vergeten, de sauzen die ze hebben gebruikt.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:13 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Een plakje zou ik best wel willen proberen.
(Bovendien ligt een groot deel van het vet in de bbq..)
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:51 schreef Biancavia het volgende:
Ze zijn er wel creatief mee!
The Meat Ship
Made from bacon, sausages, pastry, franks and pork mince.
[ afbeelding ]
Echt een vreselijke foto, dat joch lijkt gewoon uit zijn vel te barstenquote:
Zekers! En als je het recept leest ben je niet zo 1,2,3 klaar en zit er veel werk aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:51 schreef Roi het volgende:
Die bacon roll ziet er nog best lekker uit!
Getverdemme that was uncalled forquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:00 schreef devlinmr het volgende:
mm, waarom moet ik toch aan deze denken:
Lijkt me echt téring zout. Fles cola ernaast dan maar, burp.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:00 schreef celc1us het volgende:
Het ziet eruit als kindermishandeling.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Echt een vreselijke foto, dat joch lijkt gewoon uit zijn vel te barsten
Ja inderdaad. Als je met 30 man aan het eten bent kan je dat best opmaken denkquote:Op zondag 1 maart 2009 21:00 schreef celc1us het volgende:
Hier een filmpje van iemand die dat 'broodje' eetquote:Op zondag 1 maart 2009 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de "Big Fat Ugly" bestelde bij The Fat Sandwich Company (allemaal dikke belegde broodjes, voor als je het leven niet meer ziet zitten denk).
Wat houdt de Big Fat Ugly in? Het zijn 2 'broodjes' (in 1 past het niet) met daarin:
- 4 cheeseburgers
- dubbele cheesesteak
- kip cheesesteak
- gyros
- gegrilde kip
- bacon
- worstje
- mozzarella sticks
- kipfingers
- kipnuggets
- mac 'n' cheese bites
- uienringen
- röstirondjes
- gebakken champignons
- gevulde pepers
- pizza bites
- cheddar
- mini corndogs (hotdogs met krokant laagje)
- mayo
- ketchup
En hij kwam nog tot de helft (1 broodje). Later in de auto ging het raampje open en lag die helft in het gras
Getverdemme wat een gore zooi!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hier een filmpje van iemand die dat 'broodje' eet
Ik geloof dat varkenshersenen ook van al het voedsel het hoogste cholesterol gehalte hebben...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:55 schreef Gospodin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de FUCK?!1170% ADH
En, ook echt ... varkenshersenen in melksaus?! Ik wist niet eens dat dat eetbaar was...
Zes pond... da's gewoon drie kilo vreten! Da's echt niet gezond als je dat weggestouwd krijgt... kan je maag niet aan johquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hier een filmpje van iemand die dat 'broodje' eet
http://www.aldenteblog.com/2008/10/fat-sandwich-co.html
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
Sorry, lekkere mosterd na de maaltijd, maar:
[ afbeelding ]
The Pursuit Of Awesomeness Ice Cream Sandwich
Vanilla ice cream with raspberries and blueberries between two chocolate brownies.
Klinkt dat even lekker
(komt dus van thisiswhyyourefat.com)
het kind heeft niet eens een nek meerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Zul je nog zien dat het een verjaardagstaart is voor zo'n 6-jarig michelinmannetje dat daar voor "kind" doorgaat...
[ afbeelding ]
Alsof jij daar problemen mee zou hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zes pond... da's gewoon drie kilo vreten! Da's echt niet gezond als je dat weggestouwd krijgt... kan je maag niet aan joh
Lijkt me heerlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
Sorry, lekkere mosterd na de maaltijd, maar:
[ afbeelding ]
The Pursuit Of Awesomeness Ice Cream Sandwich
Vanilla ice cream with raspberries and blueberries between two chocolate brownies.
Klinkt dat even lekker
(komt dus van thisiswhyyourefat.com)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |