SWJ is dus géén autistische nerd?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:25 schreef dagdag het volgende:
Ik ben gered door superwormjim
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:34 schreef koningdavid het volgende:
Dat bordje ook, "succes in Limburg".
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:46 schreef Adelante het volgende:
dagdag kennen ze natuurlijk niet in Limburg, da's houdoehoudoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:47 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
![]()
Ik kom daar nooit, verder dan Eindhoven is het wat mij betreft Belgie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:49 schreef nightfall het volgende:
klinkt als een lulverhaal,. je bent gewoon niet gegaan omdat je nooit buiten komt, en op het laatste moment vond je het toch net te eng
is gers nog op de trein gekomenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaaaa, ik sta in de op![]()
De trein van Harderwijk richting Utrecht vertrekt altijd om 15 en 45
Ja, volgens mij welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is gers nog op de trein gekomen?
quote:
QFT.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Maar je bent tenminste wel in Limburg() geweest! Je leven zal na deze schitterende ervaring nooit meer hetzelfde zijn
Opgelost, slotje.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:25 schreef dagdag het volgende:
Nou even een bericht.
Ben net hersteld van afgelopen nacht, alleen mijn humor is nog beetje weg.
Dank voor de steun
Moest dit topic nou omhoog?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:29 schreef Emimich het volgende:
Is dat Stewie in de regiotaxi die je uitzwaait?
Ik hou van briljante topics van briljante users.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:30 schreef Adelante het volgende:
Moest dit topic nou omhoog?
Family Guy.quote:
Ditquote:Op maandag 30 maart 2009 19:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik hou van briljante topics van briljante users.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:45 schreef dagdag het volgende:
ja niet overdrijven, straks spring ik van vreugde van toren
dan lees je ze mooi in stilte maar doorquote:Op maandag 30 maart 2009 19:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik hou van briljante topics van briljante users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |