Ik dacht dat hij nu misschien een keer klaar was met berekenenquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:16 schreef Bomil het volgende:
Hebben jullie nou echt niet door dat jullie een topic hebben opgekrikt van begin 2009...?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
omg zie ik nu pasquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:16 schreef Bomil het volgende:
Hebben jullie nou echt niet door dat jullie een topic hebben opgekrikt van begin 2009...?
Ja, daar moest ik ook aan denken, die gast die had berekend hoeveel perfecte vrouwen er voor hem rondliepen in Londen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit is een kopie van dat 'onderzoek' van die Engelse student dat laatst in het nieuws was?
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:05 schreef Black-Death het volgende:
quel fuck?
Die tijd had TS beter kunnen gebruiken voor het zoeken naar een meisje
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:16 schreef Bomil het volgende:
WTF?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Vrouwen zijn ook objecten om de verveling mee tegen te gaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Net of 't een uitje is naar Center Parcs.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die gaan berekenen hoeveel kans er is dat ze hun droomvrouw tegen het lijf lopen
Ga toch lekker naar de kroeg ipv research doen naar dat soort onzin, als je binnen blijft zul je er nooit een vinden.
Dat weet je zelfs zonder research !
Neem nog een biertje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die gaan berekenen hoeveel kans er is dat ze hun droomvrouw tegen het lijf lopen
Ga toch lekker naar de kroeg ipv research doen naar dat soort onzin, als je binnen blijft zul je er nooit een vinden.
Dat weet je zelfs zonder research !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |