Dat was ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie kreeg er ook alweer geld van je voor elke JAAAAAAAAAAAAAAAA? Die is zo langzamerhand miljonair namelijk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie kreeg er ook alweer geld van je voor elke JAAAAAAAAAAAAAAAA? Die is zo langzamerhand miljonair namelijk.
quote:Stap ik bij mijn vader in de auto hoor ik @antiroos praten. Da's schrikken.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:13 schreef Sersjee het volgende:
Eerder deze week heb ik Michiel het advies gegeven z'n day job niet te quitten. Dat advies wil ik bij deze ook aan Roosmarijn en Sebastiaan geven.
Waar slaat dat advies exact op ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:13 schreef Sersjee het volgende:
Eerder deze week heb ik Michiel het advies gegeven z'n day job niet te quitten. Dat advies wil ik bij deze ook aan Roosmarijn en Sebastiaan geven.
IKquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Don't quit your day job. Klinkt bekend?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar slaat dat advies exact op ?
Oeh!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:22 schreef 3FMaster het volgende:
Kijk uit naar volgende week: Froukje
Vat hem nu nam je tekst te letterlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Don't quit your day job. Klinkt bekend?
the Madd
Achja je bent nog jong en de jeugd van tegenwoordig vind dit wel goedquote:
Dit is tevens ook het enigste rapnummer wat ik wel kan waarderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Achja je bent nog jong en de jeugd van tegenwoordig vind dit wel goed
Ik ken zeker 2 30plussers die dit een tof nummer vinden. Ik ben er 1 van.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Achja je bent nog jong en de jeugd van tegenwoordig vind dit wel goed
Ook jij maakt af en toe een slippertjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ken zeker 2 30plussers die dit een tof nummer vinden. Ik ben er 1 van.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook jij maakt af en toe een slippertje
Echt freaknacht plaatjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:30 schreef -Hans- het volgende:
Hercules and love affair. Favo plaatje van Diergaarde
Heerlijke plaat !![]()
Absoluut niet. Ik heb gewoon een uitermate brede smaak en sta open voor praktisch alles.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook jij maakt af en toe een slippertje
Jup, maar gelukkig draaide Edwin de plaat ook redelijk vaak tijdens zijn show en ook 3voor12/MYA hebben de plaat aardig gedraaid. Deze gaat mij in elk geval niet snel vervelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Echt freaknacht plaatje
Ik sta ook open voor bijna alles daarom heb ik ook 3 spice girls cd,s in de kast staan( mijn jeugdzondequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik heb gewoon een uitermate brede smaak en sta open voor praktisch alles.
Op weg van werk naar huis heb ik naar Steps geluisterdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik sta ook open voor bijna alles daarom heb ik ook 3 spice girls cd,s in de kast staan( mijn jeugdzonde)
Maar tijdmachine nee dat niet
Morgen de cd halenquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik sta ook open voor bijna alles daarom heb ik ook 3 spice girls cd,s in de kast staan( mijn jeugdzonde)
Maar tijdmachine nee dat niet
Als het goed is niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Morgen de cd halen![]()
-edit- krijgen dalijk Veenstra Veenstra in de freaknacht?
Giel is al gesignaleerdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Morgen de cd halen![]()
-edit- krijgen dalijk Veenstra Veenstra in de freaknacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |