Niet met het bier hoorquote:
die gasten kunnen het wel schudden.quote:
Dan zal ik daar maar niet klikkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
voor de liefhebbers voor dewolff
klik dan vooral niet hier, onderaan de pagina staat de download hier
1 bier?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:50 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ben ik weer
Evaluatie van de avond: EW was top, De Pfafs ook, slechts 1 bier op.
Máár, blijf denk ik wel een stuk Freaknacht luisteren
Rudy is gewoon op vakantie naar een tropisch eiland. Is er over 2 weken weer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:50 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesavonds mensen
Rudi ziek of met onbetaald verlof ??
Avondquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:50 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesavonds mensen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:51 schreef Sirolf het volgende:
Rudy is gewoon op vakantie naar een tropisch eiland. Is er over 2 weken weer.![]()
Nu kan het zeker nog ??quote:
Hij is er vandoor met het geld van LLiNK - op vakantie dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:50 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesavonds mensen
Ja, hij ging ook pas om half 11 open ofzoquote:
Ja! kun je er een naar mij sturen, of heel goed een recensie schrijven.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Reminder voor morgen: Pack Corrona kopen
Check je PM, die van mij zijn van betere kwaliteit, als de bestandsgrootte zo zie..quote:
Hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:55 schreef Sirolf het volgende:
Ik verwacht een "JAAAAAAAAAAAAAAAAAA" van Hans nu.
[edit]
Ah, daar is 'ie al.
Je moet er van houden, ijskoud is hij super lekker, lauw is het smerigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja! kun je er een naar mij sturen, of heel goed een recensie schrijven.
Vandaag ook, ik moest dat vullen. Het lachte een beetje naar mij. Het zag er lekker uit, maar smaakt dat nou een beetje?
Hoelaat komt FN op Ned 3?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:54 schreef themauster het volgende:
ik wou 1 nummer van een concert luisteren van een niet nader te noemen groep op mp3fm en dan weer naar mya luisteren maar ben blijven steken in de rest van het concert nu wel luisteren en een groot deel gaan kijken/luisteren naar de Freaknacht
Thanks, heb 'm net binnenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
voor de liefhebbers voor dewolff
klik dan vooral niet hier, onderaan de pagina staat de download hier
Daar ben ik mee eens al moet bij al het bier bijna ijskoudquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet er van houden, ijskoud is hij super lekker, lauw is het smerig
Half 2 geloof ik maar wordt vast weer wat laterquote:
* 3FMaster heeft nu al zin in terras in Den Bosch, waar het zonnetje heerlijk schijnt, en een koel biertje wachtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar ben ik mee eens al moet bij al het bier bijna ijskoud
Fijne lijst hoorquote:]00-01
Roosmarijn's Guilty Pleasure : Andrew WK - Party Hard
De Staat - The Fantastic Journey Of The Underground Man
Garbage - Cherry Lips
The Madd - Jump Now!
Justice - D.A.N.C.E. (MSTRKRFT Remix)
Barbie Bangkok - I Remember
Dio ft Sef - Tijdmachine
The Smiths - Bigmouth Strikes Again
The Rapture - Whoo Allright Yeah Uh Uh!
Live Request:
1. Snow Patrol - Chasing Cars (Lowlands 2006)
2. Lauryn Hill - Doo Wop That Thing (Pinkpop 1999)
3. K's Choice - Everything For Free (Pinkpop 2001)
Little Boots - Meddle
Royksopp - Happy Up Here
Bij mij hetzelfde maar dan in Grunnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster heeft nu al zin in terras in Den Bosch, waar het zonnetje heerlijk schijnt, en een koel biertje wacht
Little Boots aan het einde van de lijst!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Laatste uur van MoveYourAss...
[..]
Fijne lijst hoor!
Arrow dus ook . . .quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:55 schreef 3FMaster het volgende:
Dadelijk heeft hij heel lang vakantie Hoezo, nu het nog kan? Llink gaat het redden hoor!![]()
Laten we het inderdaad hopen. Leuke singlequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Little Boots aan het einde van de lijst!
Nu maar hopen dat dat nog gehaald gaat worden.
Goeiesnachtsquote:
Wie kreeg er ook alweer geld van je voor elke JAAAAAAAAAAAAAAAA? Die is zo langzamerhand miljonair namelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:05 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
DA
N
C
Dat was ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie kreeg er ook alweer geld van je voor elke JAAAAAAAAAAAAAAAA? Die is zo langzamerhand miljonair namelijk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie kreeg er ook alweer geld van je voor elke JAAAAAAAAAAAAAAAA? Die is zo langzamerhand miljonair namelijk.
quote:Stap ik bij mijn vader in de auto hoor ik @antiroos praten. Da's schrikken.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:13 schreef Sersjee het volgende:
Eerder deze week heb ik Michiel het advies gegeven z'n day job niet te quitten. Dat advies wil ik bij deze ook aan Roosmarijn en Sebastiaan geven.
Waar slaat dat advies exact op ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:13 schreef Sersjee het volgende:
Eerder deze week heb ik Michiel het advies gegeven z'n day job niet te quitten. Dat advies wil ik bij deze ook aan Roosmarijn en Sebastiaan geven.
IKquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Don't quit your day job. Klinkt bekend?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar slaat dat advies exact op ?
Oeh!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:22 schreef 3FMaster het volgende:
Kijk uit naar volgende week: Froukje
Vat hem nu nam je tekst te letterlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Don't quit your day job. Klinkt bekend?
the Madd
Achja je bent nog jong en de jeugd van tegenwoordig vind dit wel goedquote:
Dit is tevens ook het enigste rapnummer wat ik wel kan waarderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Achja je bent nog jong en de jeugd van tegenwoordig vind dit wel goed
Ik ken zeker 2 30plussers die dit een tof nummer vinden. Ik ben er 1 van.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Achja je bent nog jong en de jeugd van tegenwoordig vind dit wel goed
Ook jij maakt af en toe een slippertjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ken zeker 2 30plussers die dit een tof nummer vinden. Ik ben er 1 van.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook jij maakt af en toe een slippertje
Echt freaknacht plaatjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:30 schreef -Hans- het volgende:
Hercules and love affair. Favo plaatje van Diergaarde
Heerlijke plaat !![]()
Absoluut niet. Ik heb gewoon een uitermate brede smaak en sta open voor praktisch alles.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook jij maakt af en toe een slippertje
Jup, maar gelukkig draaide Edwin de plaat ook redelijk vaak tijdens zijn show en ook 3voor12/MYA hebben de plaat aardig gedraaid. Deze gaat mij in elk geval niet snel vervelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Echt freaknacht plaatje
Ik sta ook open voor bijna alles daarom heb ik ook 3 spice girls cd,s in de kast staan( mijn jeugdzondequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik heb gewoon een uitermate brede smaak en sta open voor praktisch alles.
Op weg van werk naar huis heb ik naar Steps geluisterdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik sta ook open voor bijna alles daarom heb ik ook 3 spice girls cd,s in de kast staan( mijn jeugdzonde)
Maar tijdmachine nee dat niet
Morgen de cd halenquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik sta ook open voor bijna alles daarom heb ik ook 3 spice girls cd,s in de kast staan( mijn jeugdzonde)
Maar tijdmachine nee dat niet
Als het goed is niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Morgen de cd halen![]()
-edit- krijgen dalijk Veenstra Veenstra in de freaknacht?
Giel is al gesignaleerdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Morgen de cd halen![]()
-edit- krijgen dalijk Veenstra Veenstra in de freaknacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |