Achja je bent nog jong en de jeugd van tegenwoordig vind dit wel goedquote:

Dit is tevens ook het enigste rapnummer wat ik wel kan waarderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Achja je bent nog jong en de jeugd van tegenwoordig vind dit wel goed

Ik ken zeker 2 30plussers die dit een tof nummer vinden. Ik ben er 1 van.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Achja je bent nog jong en de jeugd van tegenwoordig vind dit wel goed

Ook jij maakt af en toe een slippertjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ken zeker 2 30plussers die dit een tof nummer vinden. Ik ben er 1 van.

quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook jij maakt af en toe een slippertje

Echt freaknacht plaatjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:30 schreef -Hans- het volgende:
Hercules and love affair. Favo plaatje van Diergaarde
Heerlijke plaat !

Absoluut niet. Ik heb gewoon een uitermate brede smaak en sta open voor praktisch alles.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook jij maakt af en toe een slippertje

Jup, maar gelukkig draaide Edwin de plaat ook redelijk vaak tijdens zijn show en ook 3voor12/MYA hebben de plaat aardig gedraaid. Deze gaat mij in elk geval niet snel vervelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Echt freaknacht plaatje
 .
.

Ik sta ook open voor bijna alles daarom heb ik ook 3 spice girls cd,s in de kast staan( mijn jeugdzondequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik heb gewoon een uitermate brede smaak en sta open voor praktisch alles.
 )
 ) 

Op weg van werk naar huis heb ik naar Steps geluisterdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik sta ook open voor bijna alles daarom heb ik ook 3 spice girls cd,s in de kast staan( mijn jeugdzonde)
Maar tijdmachine nee dat niet

the Smiths
 the Smiths  

Morgen de cd halenquote:

quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik sta ook open voor bijna alles daarom heb ik ook 3 spice girls cd,s in de kast staan( mijn jeugdzonde)
Maar tijdmachine nee dat niet

Als het goed is niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Morgen de cd halen
-edit- krijgen dalijk Veenstra Veenstra in de freaknacht?

Giel is al gesignaleerdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Morgen de cd halen
-edit- krijgen dalijk Veenstra Veenstra in de freaknacht?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |