SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Hoi, nieuw hier?quote:
Ja maar was dat voor me fans enz toe te spreken!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:44 schreef Poit het volgende:
Wellus, je was laatst in onzin...
Jaquote:
De gekke friesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
Waar is die boerenEDje gebleven?
Whoei!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jaik ben een meisje en ik hou van games
ik heb cup C en ik schroom niet deze te laten zien wanneer uitgedaagd
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Fallen het volgende:
ow, hier ben je lief topic!![]()
[ afbeelding ]
Ik wou je hier nog voor waarschuwen! Er zijn een paar dolle honden hier maja daar wen je wel aan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:58 schreef GameBabe het volgende:
hier word ik wel een beetje verlegen van...
I dare you to give me your ps3quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Whoei!
Wanna play truth or dare????
[..]
Ik heb 4 jaar op school gezeten met 98% man, dus ik red me welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou je hier nog voor waarschuwen! Er zijn een paar dolle honden hier maja daar wen je wel aan!
Het is mij ook gelukt...
Je bent game ontwikkelaar?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar op school gezeten met 98% man, dus ik red me wel
Is niet nodig hoor.. Maar leuk dat je mee leest/postquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:58 schreef GameBabe het volgende:
hier word ik wel een beetje verlegen van...
Jonguuuuh, jij komt nog geeneens een laf muurschilderingetje bij me maken.. En dan m'n 1000 euro waardevolle PS3 geven? DACHT UUUT!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
I dare you to give me your ps3
Ja ik ben maandje of 9 geleden een eigen bedrijfje begonnen en we hopen voor de zomer met ons eerste spel uit te komen. Best spannend allemaal... Nu hard aan het programmeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Oeh, da's wel stoer! Voor welk platform moet de game uitkomen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja ik ben maandje of 9 geleden een eigen bedrijfje begonnen en we hopen voor de zomer met ons eerste spel uit te komen. Best spannend allemaal... Nu hard aan het programmeren.
Heet je collega toevallig Roelofquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja ik ben maandje of 9 geleden een eigen bedrijfje begonnen en we hopen voor de zomer met ons eerste spel uit te komen. Best spannend allemaal... Nu hard aan het programmeren.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
Gamebabe is de leukste SC'er EVER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heet je collega toevallig Roelof
Voor je PS3 maak ik de geilste muurschildering die je ooit hebt gezien! Maar jij wil die deal nog niet aangaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguuuuh, jij komt nog geeneens een laf muurschilderingetje bij me maken.. En dan m'n 1000 euro waardevolle PS3 geven? DACHT UUUT!!
Screens! Screens!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het gaat uitkomen voor PC en Mac en als het loopt wellicht ook andere platformen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, da's wel stoer! Voor welk platform moet de game uitkomen?
Het wordt een RPG waarin je op een hele speciale manier vecht. (Dat ga ik nog even niet verklappen) Mijn icoontje is het enige beeldmateriaal dat ik op dit moment verspreid.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Screens! Screens!
Wat voor game?
Ik ga binnenkort ook even flink aan de slag in Maya denk ik
Een level voor Unreal Tournament die ik had gemaakt vroeger hebben ze een keer op de CD van PCzone gezet![]()
Hij was lachen jongenquote:
Fijne avond. En je zal altijd winnen met Skatequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:24 schreef lennartb.nl het volgende:
Nou ik ga ervandoor jongens! Bier drinken, jointjes roken, en designs voor de muurschildering illustratoren![]()
![]()
Joints zijn vet. Wat doe je ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
Ga weg met je Joints![]()
Balkenende,Bos en Rouvoet verbied die bende
Ik was bijna heel hard gaan huilen, maar deze post maakt alles weer goedquote:
Hun oproepen om het te verbiedenquote:
WIE ? SACKBOY ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hun oproepen om het te verbieden
Je weet toch koei!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:25 schreef koei het volgende:
[..]
Ik was bijna heel hard gaan huilen, maar deze post maakt alles weer goed
Als er singstar bij zit dan kom ik ook heur!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:27 schreef koei het volgende:
Oh en disjfa, ik kom volgende week je tent brengen! Ik ben om 8 uur klaar met mn padvinders dus ik ben er rond 9 uur! Moet ik SingStar nog meenemen?
Oeh, C++, vroegah, in een diep donker verleden heb ik daar ook nog in geprogrammeerd.. Nooit echt mijn ding geweest..quote:
En ik kan jullie game GROOT maken! Heb pas nog 2 talentjes naar de top gebracht!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:30 schreef Poit het volgende:
Maar mocht je nog een beta/alpha tester nodig hebben dan hoor ik het wel
Alsjeblieft.. Doe het niet...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ik kan jullie game GROOT maken! Heb pas nog 2 talentjes naar de top gebracht!
Er is op het moment niemand dus heb nog ruimte?quote:
Dude ik krijg elke dag zo'n mailtje of ik me wil aanmeldenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:47 schreef koei het volgende:
Aqui, waarom heb jij geen fotoboek eigenlijk? Hyves is ook goed...
Ik heb ook hyves!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude ik krijg elke dag zo'n mailtje of ik me wil aanmelden![]()
Maar ik zal dat nooit doen mafkezenkermis
Doe je er elke dag wat mee?quote:
Omdat we nu GB hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:51 schreef Poit het volgende:
En waarom zeg je dude tegen een schone deerne als koei?
Nou ja zeg... Dat doe ik toch ook niet als Laniboekje weer eens lanskomt in de SC...quote:
En omdat ze me niet verteld over die prijsvraag hoe ik mee kan doen enz!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou ja zeg... Dat doe ik toch ook niet als Laniboekje weer eens lanskomt in de SC...
Speaking of.. Ik mis Laniboekje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Vertel het me danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef koei het volgende:
Aquila, dat je niet weet hoe je mee kunt doen aan die prijsvraag kwetst me!
En daarnaast hebben alle toffe mensen hyves! Toch Poit?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef koei het volgende:
Aquila, dat je niet weet hoe je mee kunt doen aan die prijsvraag kwetst me!
En daarnaast hebben alle toffe mensen hyves! Toch Poit?
Nietusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vertel het me dan![]()
Poit zijn hyves is D.O.O.D
Koei? de prijsvraag? waar? Hoe?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:03 schreef koei het volgende:
Hmm, volgens mij heeft Poit net nog een krabbel gehad! En ik hyve eigenlijk elke dag wel eventjes. Al is het vooral kijken wat andere mensen aan het doen zijn en of er nog leuke nieuwe foto's zijn gepost
Ja, ik heb dat gehoord.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou ja zeg... Dat doe ik toch ook niet als Laniboekje weer eens lanskomt in de SC...
Speaking of.. Ik mis Laniboekje..
Aquila, ja, mn blog, dat staat daarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koei? de prijsvraag? waar? Hoe?
Lieverdquote:
Ik heb een krabbel!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:03 schreef koei het volgende:
Hmm, volgens mij heeft Poit net nog een krabbel gehad! En ik hyve eigenlijk elke dag wel eventjes. Al is het vooral kijken wat andere mensen aan het doen zijn en of er nog leuke nieuwe foto's zijn gepost
En nu alweer vertrekken?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Lieverd![]()
[..]
Ik heb een krabbel!!!!
Ik ga er vandoor.. Minus-Plus roept me!!
Toedels!!
Stiekem ben jij natuurlijk de enige echte Gamebabequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:07 schreef Laniboekje het volgende:
Stiekem voelde ik me gewoon aangetrokken tot de TT in de AT-lijst.
Ja sorry meissie.. Misschien dat ik straks nog een dronken berichtje achterlaat... Maar ik beloof niets!!quote:
GameBabe is natuurlijk mijn kloon.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Stiekem ben jij natuurlijk de enige echte Gamebabe![]()
Dronken berichtjes, altijd leuk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja sorry meissie.. Misschien dat ik straks nog een dronken berichtje achterlaat... Maar ik beloof niets!!
Is toch nergens voor nodig? We zijn braaf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:15 schreef SocialDisorder het volgende:
tvp zodat ik jullie in de gaten kan houden....
Dan ben ik toch niet iedereen en gelukkig al helemaal geen ninja. Ik heb geen hyves, wel een FOK!fotoboek, dat is ook cool.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:17 schreef koei het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig Hyves Lani! Zelfs ninja's!
Hoe bevalt je huisje?
Ben er druk mee bezig. Ik let zowel op particuliere huur, sociale huur en koop.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:21 schreef koei het volgende:
Hmm, dat is wel jammerSchiet de zoektocht naar een definitief huis wel een beetje op al, of heb je dat even op pauze gezet?
Ik geloof dat dit huisje toch ook al een paar jaar op de planning staat voor sloop. En het andere huisje dat op het terrein staat is al weg. Wat er precies speelt waarom het nu stil ligt weet ik ook niet aangezien de grond gewoon van de eigenaar is, dan zou je toch denken dat hij er mee mag doen wat hij wil? Misschien doet de gemeente moeilijk over zijn tekeningen voor zijn nieuwbouwvilla ofzo. Maar aan de andere kant is het wel goed om er vanuit te gaan dat ik in november weer weg moet, dan blijf je alert bij het andere aanbod. Ik weet zeker dat als iemand had gezegd dat ik er wel een paar jaar zou kunnen blijven dan was ik niet actief blijven zoeken en had ik veel meer problemen gehad als ik er 'ineens' uitgezet zou gaan worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:29 schreef koei het volgende:
Nouja, ze stellen ook vaak genoeg sloop uit. Het huis waar ik woon stond ook op de planning om over 5 jaar gesloopt te worden, maar dat is ondertussen ook alweer aangepast naar minimaal 10 jaar. Tegen die tijd ben ik er allang weg natuurlijk, dan woon ik in zo'n braaf rijtjeshuis met een mooie man, een hond en 2,3 kind
De gemeente kan volgens mij heel gemakkelijk grond terug kopen of de bestemming ervan veranderen in het bestemmingsplan waardoor het geen woonruimte meer mag zijn. Van de wijk waar mn ouders wonen (naast het station in Den Haag) willen ze ook het bestemmingsplan aanpassen om er kantoren te kunnen bouwen en aangezien mn ouders een koophuis hebben zullen zij dan uitgekocht moeten worden ofzo. Maar goed, ook dat is voor de komende tien jaar weer van de baanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit huisje toch ook al een paar jaar op de planning staat voor sloop. En het andere huisje dat op het terrein staat is al weg. Wat er precies speelt waarom het nu stil ligt weet ik ook niet aangezien de grond gewoon van de eigenaar is, dan zou je toch denken dat hij er mee mag doen wat hij wil? Misschien doet de gemeente moeilijk over zijn tekeningen voor zijn nieuwbouwvilla ofzo. Maar aan de andere kant is het wel goed om er vanuit te gaan dat ik in november weer weg moet, dan blijf je alert bij het andere aanbod. Ik weet zeker dat als iemand had gezegd dat ik er wel een paar jaar zou kunnen blijven dan was ik niet actief blijven zoeken en had ik veel meer problemen gehad als ik er 'ineens' uitgezet zou gaan worden.
Dus over minimaal 10 jaar ben je een huisje-boompje-koeitje? Ik ben erg benieuwd! Volgens mij ben je helemaal niet zo een settle-type of wel?
Stiekem wil ik het verhaal ook wel weten waarom er nou niet gebouwd kan worden. Misschien is er voor mij dan ook meer duidelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:38 schreef koei het volgende:
[..]
De gemeente kan volgens mij heel gemakkelijk grond terug kopen of de bestemming ervan veranderen in het bestemmingsplan waardoor het geen woonruimte meer mag zijn. Van de wijk waar mn ouders wonen (naast het station in Den Haag) willen ze ook het bestemmingsplan aanpassen om er kantoren te kunnen bouwen en aangezien mn ouders een koophuis hebben zullen zij dan uitgekocht moeten worden ofzo. Maar goed, ook dat is voor de komende tien jaar weer van de baan
En ik wil me nu voorlopig niet settelen, maar over een jaar of tien wel. Dan ben ik ook al 34 en ik wil geen oude moeder worden. En bij kinderen hoort automatisch settelen, kijk Revolutionairy Road maar!
Zo, ik hoefde maar 1 letter aan te passen om de tekst op mij te laten slaan...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en ik hou van gamesik heb cup CF en ik schroom niet deze te laten zien wanneer ik word uitgedaagd
Cup F? Sodeju! Dat zijn grote jetsers!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:42 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zo, ik hoefde maar 1 letter aan te passen om de tekst op mij te laten slaan...
Je weet dat je vanaf nu dus altijd zult worden uitgedaagd he?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:42 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zo, ik hoefde maar 1 letter aan te passen om de tekst op mij te laten slaan...
Oh, die film met zijn oude liefje Kate? Die wilde ik nog wel een keer gaan bekijken ja. En ik hou wel van trieste films.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:44 schreef koei het volgende:
Revolutionairy Road is de nieuwste film van Leo. Over Amerikaanse burgerlijkheid en hoe de dromen die je hebt ineen kunnen storten. Niet echt een gezellige film waar je vrolijk van wordt dus.
En heb je Christian Bale al een brief gestuurd? Mail komt nooit zo goed aan bij hem is mijn ervaring. Hij heeft een erg kritisch spamfilter ofzo.
Serieus Koei, cup F he? Dan krijg je echt last van je rug volgens mij hoor!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:45 schreef koei het volgende:
[..]
Je weet dat je vanaf nu dus altijd zult worden uitgedaagd he?
Ja, ik moet er ook niet aan denken. Ik ben prima tevreden met mijn B/C, groter zou ik ze echt niet willen hebben, dat is ook alleen maar lastig bij het sporten enzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Serieus Koei, cup F he? Dan krijg je echt last van je rug volgens mij hoor!
Whehe ja, altijd geen gezicht van die dames met een grote buste die dan aan het hardlopen of whatever zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik moet er ook niet aan denken. Ik ben prima tevreden met mijn B/C, groter zou ik ze echt niet willen hebben, dat is ook alleen maar lastig bij het sporten enzo.
Mwah, die kan ik dan wel weer missen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:55 schreef koei het volgende:
Het lijkt wel bijna een reunie hier zo!! We missen alleen Capibar en Rockstah nog
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:56 schreef Laniboekje het volgende:
Of is dat weer heel gemeen om te zeggen?
Hoiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hai.
Jammer maar ik wens je wel een goede nachtrust toe!
Weltrusten Fallen!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:11 schreef Fallen het volgende:
* Fallen gaat richting bed.... morgen weer verder prutsen aan eindopdracht...
*zucht*
Zo studeer ik nooit af!!
Trusten allemaal...![]()
Haha!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:41 schreef Poit het volgende:
goedemorgen allemaal. sorry laniboef. een dronken bericht zat er niet in... was te dronken... heb nu ook een gruwelijke kater en mag zo werken. kusjes!
Dan doen we ook als de boys er wel zijn hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:51 schreef lennartb.nl het volgende:
HOT DIGGITY! IT'S TRUE! Als je de jongens weg zijn gaan de meisjes écht hun tieten vergelijken
Je haalt me de woorden uit m'n mondquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heet je collega toevallig Roelof
Weet je hoe mooi dat zou zijn geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit m'n mond
Tegen wie heb je hetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:10 schreef Bart het volgende:
@ alle wanhopige josti's hier: jullie weten dat GameBabe aan judo doet?
Hij is in elk geval niet meer onder dat account gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:10 schreef Lyzio het volgende:
Misschien heeft Roelof het klonen wel ontdekt.
Sorry, vergeet ik jou bijna te vermelden! Ik bedoelde:quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:37 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb een aantal dingen ontdekt!
1.
Roe-Loef
game-Babe
2.
In beide namen zit 2 keer een ''e''
3.
Als je de naam roelof pakt en je doet er een G,B,A en M bij kun je van die naam Gamebabe maken
......
Ik weet echt niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry, vergeet ik jou bijna te vermelden! Ik bedoelde:
@ alle wanhopige josti's hier en die ene wanhopige josti die doet alsof ie niet wanhopig is omdat ie denkt dan meer kans te maken: jullie weten dat GameBabe aan judo doet?
Sssssst!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je het over hebt![]()
Bedoel je dat ik misschien een kloon op het spoor ben? Moet dat de doofpot in?
Judoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry, vergeet ik jou bijna te vermelden! Ik bedoelde:
@ alle wanhopige josti's hier en die ene wanhopige josti die doet alsof ie niet wanhopig is omdat ie denkt dan meer kans te maken: jullie weten dat GameBabe aan judo doet?
Tijd voor een judo-bitchfight!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:45 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb in een ver verleden ook aan judo gedaan, is nu alleen niets meer van te merken. Ben echt een zwakkeling...
Wie zei dat je keus hadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik pas, ik leg het meteen af.
Kan me nog goed herinneren dat een gevecht afgelopen was als iemand op de mat klopte. Ik klop dan meteen wel aan het begin.quote:
Judoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:10 schreef Bart het volgende:
@ alle wanhopige josti's hier: jullie weten dat GameBabe aan judo doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
JudoDennis van der aap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mafjoekel is dat met z'n rijst en zijn 1001 shows waar die komt opdraven
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
JudoJudo is best wel leuk, lekker mannen in het rond slingerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
shit je hebt me door , niet doorvertellen hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:37 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb een aantal dingen ontdekt!
1.
Roe-Loef
game-Babe
2.
In beide namen zit 2 keer een ''e''
3.
Als je de naam roelof pakt en je doet er een G,B,A en M bij kun je van die naam Gamebabe maken
......
Met hoofdpijn kun je beter niet judo-enquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:21 schreef Poit het volgende:
Lekker een potje judo-en in bed![]()
Blwegh.. Ik heb nog steeds hoofdpijn
Ik zeg nix..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
shit je hebt me door , niet doorvertellen hoor
Poit en smaak?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:49 schreef lennartb.nl het volgende:
Even een mededeling voor Poit, de man hier met de beste smaak qua eten, ik ben zelf KFC wraps aan het makenThey're gonna be AWESOME! Met vet veel chillipoeder enzo
En lekkere pepersaus en tomaat, en stukjes cornflakes in de korst van de kip
![]()
![]()
![]()
Damnation!!!! Dat klinkt goed!!! Je bezorgt zeker niet thuisquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:49 schreef lennartb.nl het volgende:
Even een mededeling voor Poit, de man hier met de beste smaak qua eten, ik ben zelf KFC wraps aan het makenThey're gonna be AWESOME! Met vet veel chillipoeder enzo
En lekkere pepersaus en tomaat, en stukjes cornflakes in de korst van de kip
![]()
![]()
![]()
ik doe liever andere dingen in bedquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:21 schreef Poit het volgende:
Lekker een potje judo-en in bed![]()
Blwegh.. Ik heb nog steeds hoofdpijn
Ach gossie... Kusje d'r op?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:01 schreef Lyzio het volgende:
Krijg echt helemaal de tyfus vandaag. Stond op vanmorgen en ik kwam oude logs tegen van mij en m'n ex. Ik ga helemaal naar de klote hier.
"The Dutch Oven?"quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik doe liever andere dingen in bed
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:36 schreef Rkatier het volgende:
Die laatste is gewoon te geniaal voor woorden
quote:
Ik ga lekker een avondje straat vechter 4 spelen....quote:
Omgoshquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga die shit laten zien aan een vriend van mij als we stoned zijn
Correct!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:09 schreef Lyzio het volgende:
En plaatjes maken de man natuurlijk.
Echt niet jongen! Je draagt plaatjes!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:16 schreef Edwinuss het volgende:
Ik draag echt wel kleren. En wat voor kleren !
What is mien jongquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:22 schreef lennartb.nl het volgende:
This is getting a little gay
Wat een baas!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)test_baby_tiger.html
Ja, om die amerikaan zijn glimlach van z'n smoel te meppen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bezig_in_irak_.html
Irakezen jatten hout dus amerikanen rijden met tank over hun auto!
Op die momenten wou je dat je er ook was
Nee jongen ik heb een platte beurs van vorige week nog!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:36 schreef Lyzio het volgende:
Nog plannen vanavond mannen?
stoned zijn en fifa spelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee jongen ik heb een platte beurs van vorige week nog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
was jij niet ziek en zo?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga zo bier drinken en The Game uitproberen, kansloos boek maar ik moet gewoon zien of het werkt
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Game:_Penetrating_the_Secret_Society_of_Pickup_Artists
Ik heb totaal geen idee waar je het over hebt Spankquote:
Pick Up Artist!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee waar je het over hebt Spank
quote:
pis! moet je op de plee doen dude!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:16 schreef Poit het volgende:
pils!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Snel je bedje in dan heb je nog 6,5 uur slaapquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:53 schreef Fallen het volgende:
trusten allemaal!![]()
![]()
Morgen weer vroeg op voor hardlopen en studeren... yippie!
dank, maar ik heb eigenlijk geen zin!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Snel je bedje in dan heb je nog 6,5 uur slaap
9 ook goed?quote:Op zondag 1 maart 2009 00:02 schreef AQuila360 het volgende:
Je bent hier over 10 minuten weer terug heur
Het was een schok dat het dat niet was Koei!quote:Op zondag 1 maart 2009 00:12 schreef koei het volgende:
Een date met koei >> Halo Wars pakket!
quote:
Alsof dat wat zegt...quote:Op zondag 1 maart 2009 00:12 schreef koei het volgende:
Een date met koei >> Halo Wars pakket!
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alsof dat wat zegt...
broodje poep met mayonaise, ketchup en gebakken uitjes >> Halo Wars
dus.....
QFTquote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 02:05 schreef koei het volgende:
Jij hebt Halo Wars nog helemaal niet gespeeld SD, dus jij mag niets zeggen!
Ik heb net 1,5 uur LEGO Starwars gespeeld. Eigenlijk is dat nog best tofWie weet ga ik wel weer eens een spel uitspelen
Weet je wat een kutgame is omdat ik hem niet kan spelen in mijn mooie operaquote:Op zondag 1 maart 2009 02:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet je wat een vet spel is.. Quake Live!!!!
Judoën is de correcte spelling.quote:
Bart, het ging niet om de spelling....quote:
quote:
quote:Maar toch bedankt.
Geertje?quote:
niet zo heel gek als je het mij vraagtquote:Op zondag 1 maart 2009 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
Geertje de grootste partij in de peilingen
Dat ben ik met je eens Misan!quote:
Idd, veel te veel simpel volk in Nederlandquote:
Simpel van je om dat te zeggenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Idd, veel te veel simpel volk in Nederland
men is de linkse tering gewoon een beetje zat, werd tijd dat het gros dat ook een keer inzagquote:Op zondag 1 maart 2009 11:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Idd, veel te veel simpel volk in Nederland
Speciaal voor jou heb ik inderdaad niet te veel moeilijke woorden en lange zinnen gebruiktquote:
Daar was al jaren de VVD voorquote:Op zondag 1 maart 2009 11:40 schreef Misan het volgende:
[..]
men is de linkse tering gewoon een beetje zat, werd tijd dat het gros dat ook een keer inzag
klootjongquote:Op zondag 1 maart 2009 11:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik inderdaad niet te veel moeilijke woorden en lange zinnen gebruikt
Ik ook maar nu weet ik het nog nietquote:Daar was al jaren de VVD voor
Gewoon alles op de spits drijvenquote:Op zondag 1 maart 2009 12:04 schreef Fallen het volgende:
Geert de grootste? Ow, please.... als dat echt zo wordt, man o man.... wat een ellende gaat dat geven.
Geert wauwelt zo ontzettend veel onzin, die man kan je niet serieus nemen.![]()
En de dingen waar hij wel gelijk in heeft kan hij (gelukkig misschien maar) op een vreselijk ongenuanceerde toon brengen. Past natuurlijk prima bij de GeenStijl / POWNed generatie, lekker ongenuanceerd tegen alles en iedereen aanschoppen, als het maar niet ten koste van jezelf gaat.
Lamlendige internet-generatie...
quote:
Misschien 'leuk' voor vrienden onderling, niet voor in de politiek waar je te maken hebt met diverse, uiteenlopende, belangen.quote:
Het mooie is dat hij door zijn oeverloze geschreeuw wel wat losmaakt in de politiek, er wordt nu wel openlijk tegen heilige huisjes aangeschopt. Hoe hij het formuleert is inderdaad een tweede; meteen ook de reden dat Geert Wilders slechts de voorzet kan geven.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien 'leuk' voor vrienden onderling, niet voor in de politiek waar je te maken hebt met diverse, uiteenlopende, belangen.
Er zijn echt dagen dat ik Pim mis... die had tenminste nog enigzins wat vermogen tot relativeren en nuancering (hoewel dat tegen het einde ook wel minder werd).
Door de formulering van Geertje wordt er echter niet door de regering tegen heilige huisjes geschopt, maar alleen tegen Geert geschopt. Wat dat betreft mag links zich diep schamen, in plaats van een genuanceerde denker die niet in politieke stromingen, maar in oplossingen dacht, hebben ze een extreem-rechtse clown die door niemand serieus genomen wordt, behalve door zijn immer groeiende achterban, in de politiek geplaatst.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:31 schreef Misan het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij door zijn oeverloze geschreeuw wel wat losmaakt in de politiek, er wordt nu wel openlijk tegen heilige huisjes aangeschopt. Hoe hij het formuleert is inderdaad een tweede; meteen ook de reden dat Geert Wilders slechts de voorzet kan geven.
Ja, wat is dat nou?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Ghehe, dat boek, wat ik gisteren zei, The Game, het werkt nog enigzins ookFucking slecht, maar wel grappig!
Tarantinoquote:Op zondag 1 maart 2009 13:25 schreef Edwinuss het volgende:
Pulp Fiction gister stoned gezien.
Heb de film zo vaak gezien, maar op 1 of andere manier prijs ik de film na deze sessie de hemel in. Wat geniaal, wat een verhaal en wat een uitgedachte film.
Respect.
Het is een boek geschreven door twee enorme poepnerds die hun poepnerderige leven zat waren en besloten om de meest succesvolle vrouwenversierders ooit te worden! Dus die hebben door uiteindelijk een soort protocol gegenereerd waarmee je enorm veel succes hebtquote:Op zondag 1 maart 2009 14:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, wat is dat nou?Ik snapte d'r geen snars van.
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:54 schreef koei het volgende:
Spanky, dat is gewoon een Fliepke-waardige post
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dat is echt een groot compliment!!
Wees blij dat zij dat wel deden, anders had je nu geen filmpje gehadquote:Op zondag 1 maart 2009 15:32 schreef Fallen het volgende:
Damn wat ben ik blij dat ik (bijna) nooit drink...
http://www.liveleak.com/view?i=9eadd53f2f
True!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:05 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Wees blij dat zij dat wel deden, anders had je nu geen filmpje gehad
MIj ook nietquote:Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
True!![]()
![]()
Ik bedoelde ook meer dat mij dat dus niet zo snel zal overkomen...
Party HARD in Kloosterhaar!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:10 schreef Rkatier het volgende:
[..]
MIj ook nietik ben te lui om te fietsen, dus neem ik de auto mee als ik uitga
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
En ik wil hier meteen bekend maken dat ik mee ga spelen aan die film van DGVF![]()
Het word geen grote rol enz en waarschijnlijk kom ik niet eens in beeld maar goed ik help dat joch graag!
Vergeet de kipkruiden niet jong!quote:
Waarom geen iPhonequote:Op zondag 1 maart 2009 16:54 schreef Poit het volgende:
[moppersmurf mode]
Ik háát koopzondagen!
[/moppersmurf mode]
Koei!! Ik neem donderdag die Sony Ericsson Xperia 1 !!!
Slechte keuzequote:Op zondag 1 maart 2009 16:54 schreef Poit het volgende:
[moppersmurf mode]
Ik háát koopzondagen!
[/moppersmurf mode]
Voor dat je zo lyrisch doet, ga h'm eens echt gebruiken. Naar mijn idee blijft WinMob echt een verschrikkelijk OS om mee te werken, veel te traag om lekker mee te kunnen werken.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:54 schreef Poit het volgende:
[moppersmurf mode]
Ik háát koopzondagen!
[/moppersmurf mode]
Windows mobiel is vet!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Voor dat je zo lyrisch doet, ga h'm eens echt gebruiken. Naar mijn idee blijft WinMob echt een verschrikkelijk OS om mee te werken, veel te traag om lekker mee te kunnen werken.
Het is echt ontzettend traag, en stabiel is het al helemaal niet. Ik heb het gehad op mijn HTC. Was blij dat ik ervan af was.quote:
Ik heb HTC met Windowns maar heb geen probleem er mee! Alleen opstarten gaat langzaam? Maar laat hem toch zon beetje altijd aan staanquote:Op zondag 1 maart 2009 17:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is echt ontzettend traag, en stabiel is het al helemaal niet. Ik heb het gehad op mijn HTC. Was blij dat ik ervan af was.
OS van Nokia is ook matig, maar wel beter dan Windows.
Dan ben je niks beters gewend gok ik, kijk eens om je heen en vergelijk. Misschien heb je mazzel ofzoquote:Op zondag 1 maart 2009 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb HTC met Windowns maar heb geen probleem er mee! Alleen opstarten gaat langzaam? Maar laat hem toch zon beetje altijd aan staan
Het licht echt heel erg aan het type toestel. Als je Windows Mobile op een HTC S710 hebt geprobeerd dan is het erg traag inderdaad. Op een touch pro van HTC draait het al stukken beter.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben je niks beters gewend gok ik, kijk eens om je heen en vergelijk. Misschien heb je mazzel ofzo
Weinigen die het verschil merken ben ik bang...quote:Op zondag 1 maart 2009 18:20 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik ben vanavond hersendood geworden ben ik bang
You made a funnyquote:Op zondag 1 maart 2009 18:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Weinigen die het verschil merken ben ik bang...
Vind ik juist prima. Ben godver geen wijf!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[GAM SC #54] Waar Spanky een PUA an het worden is
Maar Poit, vind je de Xperia niet enorm lelijk dan? Wilde hem eerst ook, tot ik hem in mn handen heb gehad... Supermooi scherm, maar die hoeken! Tis net de jaren 80!!
Ik wacht nu op 2e generatie Android toestellen en dan ga ik ff kijken wat mij het handigst lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |