Ja maar dat maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er een beetje verlept uitziet eigenlijk. En ze heeft haar kans toch al gehad? Ze kan wel zingen.
Rachel is wel erg aardig hoor. Ik heb al een paar keer met haar gesproken, een paar jaar geleden. Gewoon een tof wijf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:28 schreef sbientje het volgende:
en ze zingt ook prima. Ik kan haar alleen niet uitstaan
Jawel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt toch niet uit?
Met de steun van 5 anderen ja. Dat is echt heel anders.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:29 schreef patatmetfriet het volgende:
Kom op Rachel, stel je niet aan man, je hebt al in een volle Ahoy en ArenA gestaan...
De starmaker-rachel. Die is toch wat spontaner enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:29 schreef Svensational het volgende:
Ik zou eigenlijk geen keuze kunnen maken tussen de twee Rachels.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rachel is wel erg aardig hoor. Ik heb al een paar keer met haar gesproken, een paar jaar geleden. Gewoon een tof wijf.
oh dat zou wel kunnehoor, maar ze spreekt me niet zo aanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rachel is wel erg aardig hoor. Ik heb al een paar keer met haar gesproken, een paar jaar geleden. Gewoon een tof wijf.
Ik verwacht ook steeds een vrouw te zienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:30 schreef Naamah het volgende:
Ik vind Kelly geen naam voor een man..
idd ik dacht dat hij een vrouw wasquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:30 schreef Naamah het volgende:
Ik vind Kelly geen naam voor een man..
no way, Kelly is tofquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:30 schreef patatmetfriet het volgende:
Kelly mag meteen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |