Ja dahagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Tot nu toe ook nog vrij mager, deze categorie.
Van wat ik tot nu toe gezien heb niet. Er zit nog geen 'Boris' tussen zegmaar. Niemand die echt heel goed is. Allemaal middelmatig. Maar mischien komt het nog.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat de jury wel baalt dat ze niet meer 26+ door kunnen laten gaan.
Ga je zeggen dat je het goed vond dan?quote:
Iig stukken beter dan die jochies.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe gezien heb niet. Er zit nog geen 'Boris' tussen zegmaar. Niemand die echt heel goed is. Allemaal middelmatig. Maar mischien komt het nog.
Ik vind dat ze er een beetje verlept uitziet eigenlijk. En ze heeft haar kans toch al gehad? Ze kan wel zingen.quote:
of je houdt vast aan één deelnemer tig jaar geleden, waar we nooit meer wat van gehoord hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe gezien heb niet. Er zit nog geen 'Boris' tussen zegmaar. Niemand die echt heel goed is. Allemaal middelmatig. Maar mischien komt het nog.
die ander heeft er 4quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
Had deze Rachel nou ook al kindjes? Of was dat die andere?
Ja maar dat maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er een beetje verlept uitziet eigenlijk. En ze heeft haar kans toch al gehad? Ze kan wel zingen.
Rachel is wel erg aardig hoor. Ik heb al een paar keer met haar gesproken, een paar jaar geleden. Gewoon een tof wijf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:28 schreef sbientje het volgende:
en ze zingt ook prima. Ik kan haar alleen niet uitstaan
Jawel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt toch niet uit?
Met de steun van 5 anderen ja. Dat is echt heel anders.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:29 schreef patatmetfriet het volgende:
Kom op Rachel, stel je niet aan man, je hebt al in een volle Ahoy en ArenA gestaan...
De starmaker-rachel. Die is toch wat spontaner enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:29 schreef Svensational het volgende:
Ik zou eigenlijk geen keuze kunnen maken tussen de twee Rachels.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rachel is wel erg aardig hoor. Ik heb al een paar keer met haar gesproken, een paar jaar geleden. Gewoon een tof wijf.
oh dat zou wel kunnehoor, maar ze spreekt me niet zo aanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rachel is wel erg aardig hoor. Ik heb al een paar keer met haar gesproken, een paar jaar geleden. Gewoon een tof wijf.
Ik verwacht ook steeds een vrouw te zienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:30 schreef Naamah het volgende:
Ik vind Kelly geen naam voor een man..
idd ik dacht dat hij een vrouw wasquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:30 schreef Naamah het volgende:
Ik vind Kelly geen naam voor een man..
no way, Kelly is tofquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:30 schreef patatmetfriet het volgende:
Kelly mag meteen weg.
Nooit meer wat van gehoord? LOL.. jij bent ook wel op de hoogtequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
of je houdt vast aan één deelnemer tig jaar geleden, waar we nooit meer wat van gehoord hebben
en nhij lijkt op john ewbankquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:31 schreef Karina het volgende:
Kennen we Kelly (meisjesnaam trouwens) niet ook ergens van? Ik vind hem niet zo geweldig eigenlijk.
Popstars dus![]()
Hihi!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Deze man heeft een echt radiohoofd.
radio hoofd lolquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Deze man heeft een echt radiohoofd.
lekker nummerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:33 schreef patatmetfriet het volgende:
Crazy Little Thing Called Love?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:32 schreef sbientje het volgende:
John doet me denken aan die priester van Jesus Christ Superstar. Kaiafas ofzo
Ja echt belachelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:33 schreef LeBeau het volgende:
Omg, Robin van de Vengaboys, dat was 10 jaar geleden een van m'n eerste crushes.
...jammer dat hij ouder is geworden.Maar nog wel... lekker.
Tof heh?quote:
ik weet heus wel dat ie in z'n eigen "scene" één en ander doet en daar nog voor geprezen wordt ook, maar dat heeft wel vijf jaar geduurd.... bovendien was dat niet het idee van Idols.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoord? LOL.. jij bent ook wel op de hoogte![]()
Nooit wat van gehoord in jouw genre misschien
Hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:32 schreef sbientje het volgende:
John doet me denken aan die priester van Jesus Christ Superstar. Kaiafas ofzo
Helaas voor hem gaat het toch ook erg om zangkwaliteiten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:34 schreef ShadyLane het volgende:
Niet de beste zanger, maar wel een goeie performer
Mja idd. Ik dacht eigenlijk dat ze al weg was, haha.quote:
Is dat het meisje die steeds janktequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:31 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij verloor Kelly het van Lotus met Popstars
ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:36 schreef Bartjebart het volgende:
Maar heeft Harry nou echt de X Factor?
Ik dacht ook dat ze weg was, maar dat bleek Cacharell te zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:37 schreef automatic_ het volgende:
Mja idd. Ik dacht eigenlijk dat ze al weg was, haha.
Nah dan zie ik het dus gewoon niet...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ja.Al vallen wij volgens mij niet in de doelgroep.
Oo oke, dan zal ik dat ook wel gedacht hebben, hahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:38 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze weg was, maar dat bleek Cacharell te zijn
Ja, en die wat liep te snotteren in haar sing-off, daar waar Kelly normaal zong, maar toch mocht ze doorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Is dat het meisje die steeds jankte
Ik denk dat A op haar knieën zat en Irma huilde bij Wendy of Martijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:38 schreef Anne het volgende:
Wie huilde daar nou. Anastacia of Irma?
ja kelly was toen duizend keer beter..verder zeg ik maar niets meer over die serie..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en die wat liep te snotteren in haar sing-off, daar waar Kelly normaal zong, maar toch mocht ze door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |