Ja dahagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Tot nu toe ook nog vrij mager, deze categorie.
Van wat ik tot nu toe gezien heb niet. Er zit nog geen 'Boris' tussen zegmaar. Niemand die echt heel goed is. Allemaal middelmatig. Maar mischien komt het nog.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat de jury wel baalt dat ze niet meer 26+ door kunnen laten gaan.
Ga je zeggen dat je het goed vond dan?quote:
Iig stukken beter dan die jochies.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe gezien heb niet. Er zit nog geen 'Boris' tussen zegmaar. Niemand die echt heel goed is. Allemaal middelmatig. Maar mischien komt het nog.
Ik vind dat ze er een beetje verlept uitziet eigenlijk. En ze heeft haar kans toch al gehad? Ze kan wel zingen.quote:
of je houdt vast aan één deelnemer tig jaar geleden, waar we nooit meer wat van gehoord hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe gezien heb niet. Er zit nog geen 'Boris' tussen zegmaar. Niemand die echt heel goed is. Allemaal middelmatig. Maar mischien komt het nog.
die ander heeft er 4quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
Had deze Rachel nou ook al kindjes? Of was dat die andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |