dat probleem heb ik ook..en met mn andere hand druk ik t speentje terugquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:39 schreef Chell het volgende:
Ijs eten is best lastig als je ook snel wilt reageren
Een vriendin en ik doen 'm af en toe nog eens na als we dat liedje ergens horen.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:40 schreef Karina het volgende:
Even off topic, ik zag voordat XFA begon een klein stukje GTST (ik kijk het nooit), wat een vreselijk programma is dat en wat een slechte acteurs
idd en die dochter van ludo en janine is plotseling volwassen en lelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:40 schreef Karina het volgende:
Even off topic, ik zag voordat XFA begon een klein stukje GTST (ik kijk het nooit), wat een vreselijk programma is dat en wat een slechte acteurs
dat zou leuk zijn....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
M.a.w. hij zingt vast niet al te best, maar ze gunnen het hem toch?
Ik hoop het, want het is een origineel ventje om te zien.
dat je hem veel gunt, natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:43 schreef babette21 het volgende:
ah dan verstond ik het toch goed.
Maar wat is het?
Ze zei toch gggggggggggunfactor en niet op z'n Engels kunfactorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:43 schreef babette21 het volgende:
ah dan verstond ik het toch goed.
Maar wat is het?
[..]
dat zou leuk zijn....
Maar misschien bedoelt ze dat ze 'm met cowboyhoed wil zien?
Of dat ze de neiging heeft om 'm overeind te knallen!?![]()
al die vaktermen ook
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef babette21 het volgende:
Briljant trouwens dat de google-ads in dit topic allemaal over oorproblemen en hoortoestellen gaan!
ik kijk er nog steeds er naar maar ik vind het steeds minder wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef Dakota het volgende:
[..]
idd en die dochter van ludo en janine is plotseling volwassen en lelijk
maar 't klonk niet als gggggun (met 'n harde G dusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat je hem veel gunt, natuurlijk
huh? nu ben ik helemaal in de war!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zei toch gggggggggggunfactor en niet op z'n Engels kunfactor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |