Oh.. ik dacht even dat dit 26+ was... Okee, dan wacht ik nog even af.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:50 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nee, die zitten bij 26+, dit zijn de jochies.
Vind je deze niet leuk? Ik heb er vijf jaar op gewacht.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:53 schreef Anonymousz het volgende:
Cee waar is grappige avatar gebleven?
offtopic sorry
Jah, maar z'n zang vind ik nou niet zo..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is nou uitstraling! Ventje van 16, en moet je hem zien...
Ja dat vond ik ook al een geweldige combinatiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:54 schreef Svensational het volgende:
En dan juist nu die Isla-reclame!
het is dezelfde dagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
Wendy heeft hetzelfde blousje aan als vorige week.
nee ik bedoel rob lijkt op james bluntquote:
ja zo ver was ik nu al, nadat ik voor aars uitgemaakt benquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee ik bedoel rob lijkt op james blunt
Eens.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
Zelfs schor zingt ie nog beter dan alle anderen bij elkaar
Het is een vervelend irritant ventje, maar wat een talent. Ook qua performance, hij IS een artiest!
Ja, het publiek ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
dat is als je maar een zoon hebt.. niet als je zelf een meisje hebtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
brrr, wat een eng ideale-schoonzoon-hoofd...
neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind je deze niet leuk? Ik heb er vijf jaar op gewacht.![]()
Zo, de eerste fatsoenlijke vocale 'prestatie'.
ze lijkt er net zwanger in.... wat 'n afzichtelijke tentquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
Ja, maar ik durf het eigenlijk niet meer toe te geven hier..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Is er eigenlijk iemand die Wendy wél leuk vindt?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja zo ver was ik nu al, nadat ik voor aars uitgemaakt ben
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat is als je maar een zoon hebt.. niet als je zelf een meisje hebt
DAt laatste kan ik me goed voorstellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf het eigenlijk niet meer toe te geven hier..
Nee joh!quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef patatmetfriet het volgende:
Ooooooh wat een kwijlebal, getver ik heb gewoon iets tegen die jongen.
Het jurylid dat straks de jongens onder de 26 krijgt die is zwaar de klosquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef Karina het volgende:
Nou de jury zal het zwaar krijgen, het is allemaal kut met peren met die jongens.
Dat rokende jochie zoude ze gewoon moeten kicken... hoop ook echt dat ze dat doen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind Gregory een schatje!
Hij moest alleen iets meer van de attitude van die rokende blaag hebben om het te maken denk ik.
Ook van Gordon. Even denken wie eerst was...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Neeee, dat nummer is niet van Gordon. Sukkel. Maribelle toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |