i knowquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en nog 2 andere zeeuwen die hier regelmatig posten
5 seizoenen in een campingwinkel gewerkt en al die jaren mazzel gehad? Nee, ik denk het niet. De bedrijfsleider had dan zeker al heel lang mazzel en had daarom liever Duitse dan Nederlandse klanten?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dan heb jij misschien meestal mazzel?
Luctor et Emergoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
i know
van Piles dan en die andere is?
Luctor(nogwat)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
i know
Jij ben gewoon een mazzellul!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
5 seizoenen in een campingwinkel gewerkt en al die jaren mazzel gehad? Nee, ik denk het niet. De bedrijfsleider had dan zeker al heel lang mazzel en had daarom liever Duitse dan Nederlandse klanten?
Ikke niet hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
i know
camping winkel kan schillen he.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
5 seizoenen in een campingwinkel gewerkt en al die jaren mazzel gehad? Nee, ik denk het niet. De bedrijfsleider had dan zeker al heel lang mazzel en had daarom liever Duitse dan Nederlandse klanten?
CampingDuitsers zijn dus beter als de gemiddelde Duitsers?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
camping winkel kan schillen he.
Ik werk in een Supermarkt (C1000) waar dus allerlei soorten duitsers komen.
Denk het.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
CampingDuitsers zijn dus beter als de gemiddelde Duitsers?
Succesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga maar eens schoonmaken.. wens me succes
Hoe schil je met een winkel?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
camping winkel kan schillen he.
Ik werk in een Supermarkt (C1000) waar dus allerlei soorten duitsers komen.
Succesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga maar eens schoonmaken.. wens me succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |